Jak vložit přezdívku a odkaz na blog do komentářů? Návod (v komentářích) zde

Skloňování šunkič zde

Kontakt zde

úterý 19. srpna 2014

42. kapitola

Podtitul: Začátko-konec
Komentář autora: Tak... sedím opět v hospodě se skleničkou vody a dopitým presem...a mám dopsanou poslední kapitolu!!!! Musím přiznat, že mám tak trochu slzy na krajíčku. Vždyť tuhle povídku píšu už... zhruba 3 roky? A už ji psát nebudu... už nikdy... fňuk :(. Já vím, slibovala jsem ještě epilog, ale silně zvažuju, že ho vynechám, protože... tohle je takovej hezkej konec, epilog by byl z pohledu ďábla a nakousl by něco novýho, co už by se nerozvíjelo. Tak řekněte sami, co by vám vyhovovalo víc.
Jinak si užijte kapitolu a neváhejte se vyjádřit, k čemu vás jen napadne. Především ale prosím k tomu začátku, doufám, že bude mít ten účinek, ve který jsem doufala :).
Achjo... já budu snad vážně brečet :(

„Táži se Vás…“
Tohle mi něco připomíná…
„Berete si zde přítomného…“
Netvař se tak! Tahle svatba dopadne určitě líp.
V kostele bylo jenom pár lidí. Nebo spíš jeden člověk a šest upírů. Všechny oči visely na ženichovi a nevěstě, kteří však měli oči jenom pro sebe.
„Táži se Vás…“
Kolik svateb ještě proděláme, co myslíš?
„Berete si zde přítomnou…“
Elena na vteřinku zašilhala k protější lavici, kde seděli bok po boku Stefan s Trudy.
Snad už jenom jednu, odpověděla Damonovi a potutelně se usmála.
„Prohlašuji váš sňatek za právoplatně uzavřený. Smíte políbit nevěstu.“
No fůůůj!
Nebuď jak malej!
To ty seš jak malá, ještě se tu samým dojetím rozbreč.

Šťouchla ho loktem do žeber a nenápadně zamrkala, aby rozehnala slzy.
Ivan s Irinou od sebe poodstoupili a obrátili své rozzářené obličeje k obecenstvu. Všichni novomanželům tleskali a hrnuli se k nim, aby jim pogratulovali.
Damon se důvěrně naklonil k Ivanovu uchu a tlumeně prohlásil: „Právě jsi udělal největší chybu svýho života, seš si toho vědom?“
Ivan mu přátelsky stiskl rameno a při jednom ho od sebe odtlačil, aby mu mohl pohlédnout do očí. „Já nejsem takovej blbec jako ty, abych to posral, uvědomuješ si to?“
Kousek od nich se zatím Elena s Irinou opatrně objímaly, aby si nepomačkaly šaty. „Přeju vám oběma hodně štěstí, Iro. Určitě vám to vydrží celou věčnost.“
„Díky. Určitě…“ zarazila se, protože celá přeplněná emocí nevěděla, co dál říct, a tak jen zopakovala: „Díky.“
Damon zvedl nataženou paži do vzduchu a pomalu se kolem ní otočil, jako by to byla tyč vyleštěná kalhotkami zkušených tanečnic. „A teď se jde pařit!!!“
Svatební hostina se konala na jednom ze zámků na Loiře. Elena s Damonem nabízeli svou vilu v Itálii, ale Ivan s Irinou zdvořile naznačili, že to není zrovna místo těch nejlepších vzpomínek. Bývalí manželé je naprosto chápali a cítili se skoro provinile za tak nemožný nápad.
Stefan s Trudy se od sebe nehnuli na krok. Nikdo je nikdy neviděl držet se za ruce či snad vyměňovat si polibky, ale přesto je všichni brali jako pár. Byla to ta bezmezná oddanost jednoho k druhému, ty jiskry v jejich očích a líbezná harmonie jejich aur, co jim nedávali možnost kohokoli přesvědčit o opaku. No, měli celou věčnost na to, aby sami přišli na to, že to jsou právě oni dva, kdo si lže do kapsy.
Mezi Damonem a Elenou to bylo jiné a přesto stejné. Tvářili se jako věčně se pošťuchující sourozenci, ale nebylo to tak docela nevinné. Kde kdo je mohl sem tam přistihnout, jak jeden na druhého toužebně hledí, jak se při svých hrách najednou zarazí a rozpačitě stahují do svých ulit, jak se hryží do rtu, když jim uklouzne nějaká nevhodná poznámka. Chodili po starém minovém poli a nebyli si jistí, která mina je ještě aktivní a která už to má dávno za sebou.
Jakmile se všichni dostatečně občerstvili, vystoupila Elena na pódium a velmi nejistě se naklonila k mikrofonu. Jednou rukou žmoulala lem svých rudých šatů ke kolenům, druhou upravovala květinu ve spletených vlasech a načervenalé rty měla docela suché.
„Ehm, prosím o pozornost,“ zadívala se na své přátele a uvědomila si, že ji sledují od té doby, co se zvedla ze židle a nesoustředí se na nic jiného, než právě na ni. „Ehm, takže, ze všeho nejdřív bych chtěla ještě jednou popřát mnoho štěstí novomanželům… musím říct, že hezčí pár si ani nedokážu představit. Irino, ty jsi Ivanova jiskřička, jeho… jeho pud sebezáchovy, jeho květina ve sněhové závěji, jeho cesta v hustém lese. A Ivane…“ zahleděla se mu do očí a na moment si vzpomněla na tu chvíli, kdy ze sebe strhávali oblečení a váleli se na žíněnce v jeho srubu. „Ty své ženě ukazuješ, jaký svět doopravdy je. Ukážeš jí to špatné, jen proto, aby věděla, že dokud je s tebou, nemá důvod se toho bát. A to krásné… z toho krásného pro ni uděláš nevšední. Svět bude zkažený a nebezpečný, ať se děje cokoliv, ale dokud jste vy dva spolu, nemusíte si s tím lámat hlavu. Vždycky jeden u druhého najdete oporu a budete se bít se vším, co vám přijde do cesty. A jsem si jistá, že zvítězíte. Na zdraví,“ chtěla pozvednout skleničku se šampaňským, ale vzpomněla si, že ji nechala na stole. Než se stihla uvést do rozpaků, stál u ní Damon s oběma sklenkami. Vděčně se na něj usmála a přiťukla si s ním. Ozval se potlesk a všichni se napili. Elena se znovu naklonila k mikrofonu. „A teď to nejdůležitější. Totiž malé překvapení,“ zazubila se. „Prosím, přivítejte na pódiu největší zpěvačku všech dob. Celine Dion!“
Do dveří vstoupila skoro sedmdesátiletá prošedivělá zpěvačka s dlouhým elegantním nosem a hlasem jako zvon. Její šaty při každém pohybu zaplavovaly místnost miliony odlesků a podpatky klapaly v pravidelném rytmu lehké chůze.
Ivanovi v upřímném šoku upadla čelist. Nezmohl se ani na tleskání, jenom seděl a zíral. Irina do něj jemně strčila, aby se vzpamatoval, ale nemělo to na něj pražádný účinek.
Celine se postavila k mikrofonu, upravila si stojánek a pohodila vlasy.
„Zdravím ženicha a nevěstu a přítomné hosty. První píseň patří samozřejmě novomanželům. Přeju vám mnoho štěstí do života, spoustu lásky a věrných přátel,“ potom se otočila k již připravené kapele a lehce jim pokynula, aby spustili.
Irina chvíli čekala, jestli ji Ivan vyzve k tanci, ale nakonec to vzdala, zvedla se a natáhla k němu ruku. Konečně se vzpamatoval, zavřel pusu a s omluvným úsměvem si přivinul svou ženu k hrudi a pomalým krokem ji vedl do středu parketu.



I can read your mind and I know your story
I see what you're going through
It's an uphill climb, and I'm feeling sorry
But I know it will come to you


Damon se naklonil k Eleně a jemně ji pohladil konečky prstů po holém rameni. „Myslíš si, že teď už se k nim můžem přidat?“
Elena v sobě horko těžko potlačila nutkání se pod jeho dotekem otřást, spolkla veškerý neklid a s úsměvem se k němu otočila, nedbaje toho, že se mu téměř tře nosem o nos. „Myslím si, že jim to nebude vadit.“
Tmavovlasý upír se elegantně vyhoupl na nohy, sevřel Eleninu drobnou ručku a hned ji nechal protočit se jako káču.

Don't surrender 'cause you can win
In this thing called love


Trudy se nenasytně ládovala druhým kouskem dortu a pošilhávala po svatebních koláčcích a chlebíčkách. Stefan zachytil její pohled a s pobaveným úšklebkem k ní přistrčil oba tácy.
Přestala žvýkat a s poloplnou pusou promluvila: „Promiň, ale nemůžu se prostě nabažit toho, jak můžu sníst cokoliv a přitom nepřibrat, ani se nepřejíst.“
„Jsem rád, že v tom stále hledáš jen to pozitivní.“
Polkla. „V čem?“
„No v upírství,“ vysvětloval trpělivě a neuvědoměle se začal prohrabovat svými vlasy na temeni. „Většina nových upírů, jakmile překoná šok z proměny, je nadšená novými schopnostmi a tím vším. Ale pak na ně často padá deprese, uvědomí si, že jejich život se zastavil, že se s nimi zastavil čas, zatímco pro ostatní plyne dál.“
Tmavovláska zamyšleně pokývala hlavou. „Jo, to zní hodně depresivně. Ale já nejsem jediná, s kým se zastavil čas, takže…“ pokrčila rameny, „nejsem sama. Dokud jsem s tebou, má smysl se dívat na hodinky.“
Stefan se polichoceně usmál a na moment sklopil hlavu. Potom se přes ramenní kloub zadíval na svého bratra a jeho bývalou přítelkyni. Pohybovali se tak sehraně jako závodní taneční pár, co si jde pro zlato. Bez váhání vzal Trudy za ruku a vyvedl ji k ostatním.
Mírně zaskočeně na něj vyvalila oči a spěšně položila nakousaný chlebíček zpátky na tác. „Ale já ještě nedojedla!“

When you want it the most there's no easy way out
When you're ready to go and your heart's left in doubt
Don't give up on your faith
Love comes to those who believe it
And that's the way it is


Damon se díval na Elenu, jak se směje, až hlavu zaklání a zpod řas jí vytékají blyštivé slzy. Z ničeho nic si ji přitáhl těsně na tělo, propletl s ní prsty a pevně stiskl její dlaň, aby se snad nemohla z jeho spárů vyprostit. Druhou rukou jí významně zakroužil kolem kříže.
Se rty přilepenými k jejímu uchu zašeptal: „Co kdybychom se někam vypařili?“
Elena sebou polekaně trhla a instinktivně se od něj odtáhla, i když to v jeho pevném sevření nemělo valný úspěch. Zaťala své dlouhé nehty v malých pěstích a na sucho polkla.

When you question me for a simple answer
I don't know what to say, no
But it's plain to see, if you stick together
You're gonna find a way
Damon ji mírně netrpělivě šťouchl nosem do ušního lalůčku.
Elena se od něj odtáhla, zadívala se mu do očí a pak se rozpustile usmála. „Sejdeme se za pět minut v reprezentačním sále.“

When life is empty with no tomorrow
And loneliness starts to call
Baby, don't worry, forget your sorrow
'Cause love's gonna conquer it all


Irina měla hlavu zabouřenou v rameni svého manžela jako v naducaném polštáři. Tohle je sen. Sen, ze kterého se snad nikdy neprobudím, pomyslela si a stiskla svého muže o něco pevněji.
Ten si opíral bradu o její temeno a sem tam jí vlípl do vlasů letmý polibek. Naslouchal zpěvaččinu hlasu s jedinou myšlenkou: Tohle je perfektní začátko-konec.

And that's the way it is…

Pokračovat na další kapitolu

10 komentářů:

  1. Pokiaľ ma mal začiatok zmiasť, tak sa ti to podarilo :D Došla som po „Právě jsi udělal největší chybu svýho života, seš si toho vědom?“ a musela si to prečítať znovu (mohlo mi to dôjsť aj o odsek skôr, ale to by som nebola ja :D). Nakoniec som ten začiatok prečítala trikrát, kým som mohla pokračovať :D
    Bolo to krásne, krásne napísané :) Chýbal mi síce dajaký odkaz na pesničku, lebo nemám potuchy, ako sa spieva, ale nevadí. To s mínovým poľom sa mi páčilo :) Aj tá výhoda upírstva :D
    Je smutné, že to už skončilo. Teda, ja chcem aj ten epilóg, ale aj tak. Toto bola posledná fanfiction na TVD, ktorú som čítala :D A okrem tvojich a Verčiných výtvorov už nečítam nič iné na internete (ešte Chaky, ale tá dlho nepridávala Masku vlkodlaka), takže verím, že nebudeš mať núdzu o čas a chuť na písanie O:)
    Joj, neverím, že je koniec.

    OdpovědětVymazat
  2. Dobře, já se taky nechala nachytat :D Sice mi přišlo divný, že by do toho znovu praštili, po tom všem, ale kdo ví :D Došlo mi to při "No fůůůj!" :D Líbilo se mi, že to nebylo jen z jednoho pohledu, čili jsme si mohli vychutnat pocity všech. A Celine byla třešnička na dortu! :D
    Z konce je mi smutno, DZ mě bavilo víc než sám seriál :P A rozhodně mám zájem o epilog :)
    Tajemný anonym O:)

    OdpovědětVymazat
  3. Mariam: Ano, měl vás zmást, měli jste si myslet, že Elena s Damonem mají druhou svatbu :P Ono je dost přirozený si to myslet, vzhledem ke konci minulý kapitoly a i ty jejich myšlenky tomu odpovídají... až na to Damonovu "fůůj" :D
    Ježiš, teď koukám, proč jsou nějaký ty části podbarvený?! Pff, pitomej blogspot :/
    A odkaz na písničku jsem taky nějak zapomněla, vidíš to... napravím ;)
    Chápu, tohle taky byla poslední ff, kterou jsem napsala, a poslední, co čtu, je od Alalky. A pak už je nechce ani vidět! :/ :D
    Oukej, oukej, ještě uvidíme, co ostatní, ale zatím to vypadá, že epilog chcete... ale bude krátkej! A ještě ho musím pořádně vymyslet...

    Tajemný anonym: Výborně!!!! :D Já si myslím, že se nachytá fakt každej, maximálně bude někdo na pochybách, ale koho by hned napadlo, že tam stojí Ivan s Irou, že?
    Jj, nevím, jestli si to pamatujete, ale ve druhý sérii bylo zmíněno několikrát, že Ivan poslouchá nejvíc Celine Dion :P A původně jsem měla v hlavě, jak tuhle písničku zpívá někdy ve druhý sérii Ivan Eleně, aby ji rozveselil, ale nakonec se to nějak nikam nehodilo, tak jsem to dala aspoň sem. Je to neotřepaná písnička a přitom celkem výstižná pro všechny postavy :).
    Jéé, tak... to je pro mě asi ta největší pocta, když se někomu líbí víc moje ff než originální předloha O:) Jen tak mezi námi, mně se líbí asi tak milionkrát víc DZ než TVD :D A to oboje považuju za... ne zrovna kvalitní díla :D.

    Díky holky. Ještě chvilku budu sondovat, jestli mi francouz neodpoví na mou žádost se k němu nastěhovat, a pak... budu předstírat spánek, protože... s tím, co mám v hlavě, se fakt nedá spát :D :
    Ale i tak brou noc přeju ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Damonovo "no fúúúúj" proste best xD :D Rovnako ako predchádzajúcich čitateľov sa ti podarilo ma zmiasť. Totálne na plnej čiare, mne to tiež došlo až pri "No fúúúj" :D To už je koniec? Fakt? Vážne? Whaaaat? Nie.... no. No. Nooooo. Just no. Why? Proooč? Řekni mi proooč? Ach jaj, píšem už blbosti. Ten koniec bol fakt cuute, aj som sa zasmiala, aj mi bolo smutno, že už je tu koniec. Čo k tomu dodať? Gratulujem :) See ya...

    OdpovědětVymazat
  5. Tak se ti to povedlo, vážně mi s každýho oka ukápla slza. Pod slovem happy-end si neumím představit nic lepšího. Nakonec jsem se ve svojí optimistický teorii moc nespletla. :) Dočkali jsme se vážně toho nejlepšího možnýho konce. Nejlepšího konce + Celine Dion jako bonus, no, tím nemůže pohrdnout nikdo. Jsem pro abys přidala Epilog pro ty, kdo si ho budou chtít přečíst, ale já myslím, že vynechám. Ne, že bych si nechtěla od tebe přečíst něco víc. Ale tenhle konec mi naprosto vyhovuje. Asi to bude znít divně, ale poslední dobou jsem byla svědkem tolika špatnejch konců, že jsem za jeden naprosto perfektní vděčná. Nechci si to zkazit dalšíma myšlenkama ďábla. :D Gratuluju k dokončení povídky! A smutná z toho být nemusíš, protože kdykoliv můžeš sepsat nějakou roztomilou jednorázovku z jejich životů, a já si je vždycky ráda přečtu. Třeba o další svatbě. :D

    OdpovědětVymazat
  6. Budu s tebou upřímná hned na začátku. Co se týče hodnocení povídky jako celku, čekala jsem něco více epického. Tvůj styl psaní se mi moc líbí, proto jsem zůstala fanouškem tvé story, a to dokonce i přesto, že již dávno v českém jazyce nic nečtu.
    Mezi hlavní plusové body bych určitě dala to, že sis upravila charaktery postav k obrazu svému. I když mě Elenina sobeckost a mnohdy nepochopitelná nerozhodnost často štvala, dokázala jsem se s nimi vyrovnat, jelikož jsi vytvořila naprosto netradiční příběh, ve kterém všechno není jenom o vanilce a Damonovu holém hrudníku, ale doopravdy aspoň trochu připomíná skutečný život. Za to se ti velice klaním a tleskám zároveň.
    Teď k negativům. Máš hodně nedořešených koutků, víš to? Samozřejmě to se stává každému, já osobně jsem na to přímo mistr, ale tady při konci mě to celkem zklamalo. Čekala jsem minimálně ještě jednu zápletku s tím monstrem/ďáblem, ať už by byla jakákoliv, a Elenino finální 'rozhodnutí' dle mého postrádalo koule. Krásné bylo to, jak se zachoval Stefan. V té chvíli jsem ho měla poprvé ráda (v rámci tvé povídky). Tím pádem jsi u mě dosáhla aspoň jednoho epického zakončení. Ovšem ještě tu je Damon. Zbožňovala jsem jeho 'náhledy na věc', vytvořený charakter i způsob, jakým zacházel se Stefanem a Elenou. Sedělo mi to. Právě proto jsem se hodně divila, když jsi jeho vztah s Elenou dala dohromady prakticky 'v čudu', protože my si zde v epilogu přečetli až o nějak podivném výsledku, ještě k tomu ochuzeném o perverzní části. Možná mé pocity souvisí hodně s Elenou (její charakter mi prostě v této části povídky moc neseděl), ale při konečném hodnocení jsem se snažila tuhle část odsunout (snad se mi to podařilo a tohle je dost objektivní).
    Nakonec ti chci poděkovat za krásné chvilky, které jsem u tvých povídek (a speciálně u téhle) prožila. Nechci, abys můj komentář brala, jako bych říkala "začátek ušel, konec hrůza". To vůbec. Spisovatel vidí své vlastní věci a záleží jenom na tom, jestli chytí ty správné lidi naladěné na stejnou vlnu. Je mi líto, že já s tebou nejsem sladěná, ale kdo ví, možná v nějaké další tvorbě ten soulad najdeme.
    Přeji krásný zbytek týdne! ;)

    OdpovědětVymazat
  7. Janka: Koukám, že finální kapitola na tebe měla přesně ten dopad, co jsem doufala, že bude mít na každého. Bolí to, že je konec, ale aspoň jsme si ho poklidně užili :)
    Já ten epilog ještě napíšu, jenom nevím kdy :D

    Chaky: Jsem ráda, že ti konec sedl. Bála jsem se, aby nebyl přece jenom moc přeslazenej, ale myslím si, že ta nejistota ohledně párů Stefan-Trudy a Elena-Damon vyvažuje ten cukrkandl od Ivana a Iriny :D
    Chápu. Být na místě čtenáře, taky nevím, jestli nějakej epilog ještě chci... ten je jen pro ty, kterým chybí ďábel :D
    Neee, už žádný svatby. A radši žádný DZ... jako dokázala bych napsat ještě pokračující trilogii, materiál na to celkem mám... ale už by mě to nebavilo :/

    Charliess: Jj, neboj, beru tvůj komentář s největší úctou a pokorou ;). Vyjádřit nesouhlas v klidu a neurážlivě neumí jen tak někdo.
    Já mám radši střízlivost, takže epický konec... seděl by krásně, ale nešel by mi přes prsty.
    O mnoho nedořešených koutcích nevím... teda vím o tom, že Damon dluží ještě ďáblovi laskavost, to jo, to bude lehce nastíněno v epilogu, ale řešila bych to až v další sérii. Chtěla jsem si nechat otevřený vrátka. Jinak... Stefan-Trudy a Damon-Elena jsou nedořešený záměrně, protože se mi to tak víc líbilo, navíc je dost výrazně nastíněno, jak to skončí, a já to nechtěla pokazit zbytečným konkretizováním.
    Jo, to vyřešení milostnýho trojúhelníku je takový odlehčený a zlehčený. Do knižní podoby se moc nehodí, ale do tý životní určitě, protože... já ani nevím proč, prostě... prostě to tak vyplynulo :D. Jinak perverzních částí už bylo až přespříliš a přišly by mi už laciný. Jak jsem řekla výše: nechtěla jsem kazit krásu nastínění zbytečnou konkretizací, takhle je to... poetičtější, řekněme :D. A stejně všichni víme, co bude dál, takže proč to zbytečně psát?
    Jsem ráda, že i přes rozdílnost s tvým vkusem sis dokázala konec užít. Opět něco, co nedokáže jen tak někdo a čeho si u lidí vážím ;)

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj, dlouho.. Opravdu hodně dlouho jsem ti tu nic nenapsal, tak se ti chci moc omluvit:/. Spadnul jsem z mostu, tak jsem byl uplně mimo:D:). A tím myslím opravdu mimo.. Skoro čtvrt roku, pak rehabilitace apod. krávoviny:):D. To je fuk.
    Takže poslední kapitolka? Skvělej konec. TVD mě přestalo bavit celkově, ale tohle mě ubezpečilo, že se na to ani dívat nemusím, protože tohle je prostě super:).
    Jinak, tak trochu mi došlo, že to jen Ivan s Irinou, už jen z toho důvodu, že tohle měla bejt poslední kapitola a o nich nepadla vůbec žádná zmínka. Snad nejsem jedinej:D.
    Mnoo, pro dnešek mi asi padla, protože soustavné migrény a zlé sny mi na zdraví moc nepřispívají.. Takže to zkusím nějak dospat, prospat, co já vím:D.
    Každopádně už nic psát nebudeš? Nebo jak to vlastně máš?:). A ta tvoje druhá povídka co si psala.. Emm, myslím, že tam byl někdo jako Jack Freeman. Je tu někde? Nemůžu jí najít:(:D. Mno nic, pro dnešek všechno, zkusím bejt trošku aktivnější tady, když v životě to nebude tak lehký:)).. Tak se měj:) A snad dobrou noc:))
    Tvůj .. Jak, že si mě to nazvala? "Největší kritik?:O:D.. Nvk<3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nazdááár ;) Ano, svého největšího kritika si ještě pamatuju, ale dalo mi to zabrat poznat tě přes tu chválu :D. Pokud si dobře pamatuju, tak si chtěl Stelena konec, což tohle není... o to víc jsem samozřejmě ráda, že seš spokojen :).
      Gratuluju! Nechci podceňovat svoje čtenáře, ale myslím si, že jen menšina si u toho oltáře představí někoho jiného než Elenu s Damonem :).
      Jop, se psaním je to teď složitý... přes prázdniny jsem svou hlavu zaměstnala natolik, že nebyl prostor na vymejšlení... ptákovin, když to tak řeknu :D. No a teď už tejden chci psát, ale vůbec nevím co a nějak to prostě nejde :/.
      Dokonalou rasu jsem z blogu odstranila, protože jsem silně zvažovala, že ji pošlu Fragmentu. Ale pak jsem narazila na problém, že vlastně nevím, k čemu ta dokonalá rasa je dobrá... teda já to měla vymyšlený, ale pak jsem narazila na spoustu nedostatků a prostě zjistila, že je to kravina :/ Takže to už asi nechám bejt, protože bych to musela celý předělat a to se mi moc nechce...
      Každopádně ti přeju, aby ses co nejdřív zotavil, vzhledem k těm smajlíkům bych řekla, že seš na dobrý cestě, to je super ;)
      Jdu zkusit napsat aspoň ten epilog

      Vymazat
    2. Samozřejmě, že by se mi líbil Stelena konec, ale tohle je dobrý:).
      Musíš něco vymyslet, můžu pomoci? Budu vymýšlet příběh a ty psát:D. Dobře, jen fór, ale bylo by to fajn:):D..
      Chápu, takže jsi jí odstranila, chce to něco nového, jenže je toho tolik, že sám teď nevím co:D.. Třeba 4 sérii, se zakončením Stelena.. :O:D
      Mm, jsem na tom už fajn. Měl jsem natrženou míchu (asi 2 mm), tak teď chodím o berlích, ale prej by se to ještě mělo spravit:).
      Musíš psát ať se doma a při cvičeních nenudím. :D
      Nvk<3

      Vymazat