Jak vložit přezdívku a odkaz na blog do komentářů? Návod (v komentářích) zde

Skloňování šunkič zde

Kontakt zde

čtvrtek 26. dubna 2012

Jména v komentářích

Byl tu vznesen dost dobrý dotaz. Jak napsat svou přezdívku do komentáře? Já osobně nevím. Hledala jsem v nastavení, jestli to okýnko nejde nějak pozměnit, ale nic jsem nenašla. Já tam svou přezdívku ani dávat nemusela, mně jí to tam hodilo samo, asi proto, protože mám účet na googlu a jsem přihlášená (asi určitě). Jenže ne každýmu to tak jde, takže... Jak to děláte vy? Prosím piště do komentářů, ať nám případně vymizí anonymové. Dovedu si představit, jak vás nebaví se neustále podepisovat. Snad tohle pomůže :).
PS: Podrobný postup není nikdy na škodu, takže se nebojte psát slohy :D.

6 komentářů:

  1. Dole pod oknem kde přidáváte komentáře, je napsáno KOMENTOVAT JAKO:ÚČET GOOGLE a taková šipka dolů ↓.
    Tu rozklikněte a dejte Název/adresa URL.
    Do první položky s názvem NÁZEV (to neni překlep! :D) zadejte svojí přezdívku a dejte POKRAČOVAT .

    Snad jsem to napsala srozumitelně :D.

    OdpovědětVymazat
  2. To je jednoduché :D přesně, jako tu popsala Ivyys :D akorát že já tam připisuju iadresu své stránky, takže se pak dá na moje jméno v komentu kliknout :D Ale myslím, že je lepší si udělat ten Google účet :D..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jo no,akorát já si ho nehodlám dělat, takže asi takhle.. :D

      Vymazat
  3. Ok, zkusím to, jak by mi to šlo, kdybych nebyla už automaticky přihlášená :) No, nevim, možná je to prohlížečem (mám Operu, a když chci například přidat na blog fotky, tak ho musím otevřít přes něco jinho, v mym případě přes Googlechrome, to mi poradil kámoš, kterej na tom byl úplně stejně, prostě s Operou to nejde :D), ale já jakoby nerozklikávám ten google účet a nemám tam žádnou šipku, mám tam rovnou dole tu kolonku Název/adresa, tak do názvu jsem napsala: šunkič a do adresy jsem zkopírovala odkaz na blog. Je to prakticky to, co popsaly holky - za což jim samozejmě moc děkuju! - jen že tam neklikám na Google účet a nemám tam tu šipečku. No, tak uvidíme, až odešlu komentář, jak se mi to povedlo :D Snad si to přečtou i ostatní, to "Anonymní" mě deptá :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jo vy ste myslely tuhle šipečku :D:D Dobrý, už mi to došlo, pozdě ale přeci... Takže, když to zvládl i takovej debil, jako jsem já, tak už to musí zvládnout opravdu každý :D

      Vymazat
  4. Ta ja so asi potom večší debil :D :D ty niesi vobec :D newm jaká šípka ale tuto to bude hádam dobre :D :D

    OdpovědětVymazat