Jak vložit přezdívku a odkaz na blog do komentářů? Návod (v komentářích) zde

Skloňování šunkič zde

Kontakt zde

čtvrtek 26. dubna 2012

37. kapitola


Komentář autora: Tatadadáááá, je tu "velké" finále. Asi vám už po první větě dojde, z čího pohledu je to napsané.
Prosím o komentáře! Klidně se vyjádřete k celé povídce, co se vám ne/líbilo, co vám tam chybělo, co vás naopak potěšilo, prostě cokoliv, stačí krátce, udělalo by mi to radost O:).

Zaklapl jsem svůj deník, pečlivě ho ovázal šňůrkou a uschoval do šuplete. Postavil jsem se před okno a spojil ruce za zády. Slabý vánek se mi prohnal mezi rozcuchanými vlasy. Byl teplý začátek června a má životní láska se právě o několik kilometrů dál balila k odjezdu s mým vlastním bratrem. Cítil jsem se - zvláštně. Byl jsem zklamaný, rozzlobený, ublížený, ale přesto tak nějak smířený a šťastný, ta úleva na mně musela být znát. Vždycky jsem chtěl pro Elenu jen to nejlepší, a pokud to znamenalo být s Damonem, přál jsem jim oběma štěstí.
Zavzpomínal jsem na první den, kdy jsem ji spatřil. Nemyslím ve škole, ale tu noc na mostě, nebo spíš pod ním. Byla to náhoda, že jsem byl zrovna poblíž. Až do smrti mě bude mrzet, že jejím rodičům už jsem pomoci nemohl. Nepřežili ten náraz. Auto zůstalo na kraji řeky, voda se dovnitř téměř nedostala, ale ten dopad byl příliš tvrdý. Zpočátku jsem si tu podobu s Katherine ani neuvědomoval. Byla tak bledá, studená,  a navíc kolem nebylo žádné světlo. Když jsem si jí později všiml, rozbušilo se mi srdce, až to bolelo. Přesto však byla v něčem jiná. Vypadala o trochu mladší, a i skrz tu promrzlou pokožku jsem cítil plameny jejího vnitřního ohně, jak mě spalují až do nejvnitřnější tkáně kostí. Proseděl bych tam u ní celou noc, a ani nezavolala záchranku, kdyby se jí nerozechvěla víčka a její dech mě nepohladil po tváři. Srdeční tep byl slabý, ale stálý. Jen pro jistotu jsem jí dal napít své krve a vytočil číslo sanitky, pak se opět ztratil.
Vítr z ničeho nic zesílil, nasál jsem ho i s Eleninou vůní, byla v domě.
Myšlenky mě zanesly až do dne, kdy jsme se poprvé políbili. Náhle se zdála být krotká a křehká a takovou už zůstala, dokud se nacházela v mé přítomnosti. Její oči měly vždy zvláštní třpyt, byly v něm poslední jiskřičky její dynamické, nespoutané povahy, kterou kvůli mně zavrhla.
Ozvalo se slabé zaklepání. Otočil jsem se a připadal si, jako bych se přenesl do svých vzpomínek. Její nejistý úsměv, zastřený starostlivostí, opět rozjasnil její milou a přívětivou tvář. Nikdy ho nepoužívala, když byl Damon na blízku.
„Ahoj, neruším?“
„Ahoj. Jistě že ne. Pojď dál.“
„Přišla jsem se rozloučit. Za chvíli se vrátí Damon, jel do nemocnice nabrat zásoby.“
Byl jsem na ni pyšný. Většině mladých upírů trvalo několik týdnů nebo i měsíců, než se vyrovnali s novými schopnostmi i strastmi, ona to zvládla snad během jediného dne.
„Nebude na tebe v Itálii příliš slunečno? Chvíli to potrvá, než si zvykneš.“
„Při nejhorším strávím pár týdnů ve stínu naší luxusní vily. Je to sice velká oběť, ale jsem ochotna ji podstoupit,“ řekla s ironickým podtónem a pak se zatvářila rozmrzele. „Spíš si dělám starosti o tebe, neměl bys tu zůstávat sám.“
„Vždyť víš, že mi samota vyhovuje,“ utěšoval jsem ji.
„Vyhovuje, ale neprospívá.“
„Možná začnu chodit na vysokou, potkám tam další dvojnici a budu s ní žít šťastně až do její smrti. Spokojená?“
„Jenom když ji nepředstavíš Damonovi!“ pohrozila mi s úsměvem. „Oba až moc dobře víme, že má slabost pro tvoje přítelkyně.“
Byl jsem rád, že jsme o tom byli schopní žertovat. Myslím, že i ona z toho měla radost.
„Slibuju,“ ujistil jsem ji.
Zvenčí zazněl klakson auta. Elena se na chvíli zahleděla do neurčita a pak se na mě opět usmála. Snažila se neplakat, ale její oči se zakalily a zrudly. Beze slova ke mně přistoupila a vyzdvihla se na špičky, sklopila víčka a přiložila svá ústa na má. Její rty byly horké, ale tvrdé. Byl to cudný polibek, který byste se neštítili věnovat ani svému sourozenci. Byl však dost dlouhý na to, abych ji stihl obejmout v pase a přitáhnout o kousek blíž. První slza se vpila do našich spojených úst. Měl jsem co dělat, abych zadržel ty své. Nechal jsem ji klesnout na paty a zahleděl se jí do zvlhlých očí; opatrně ji pohladil po tváři a konejšivě objal, naposledy zanořil nos do závoje jejích vlasů. Z hrdla se jí vydral vzlyk, a tak jsem ji sevřel pevněji. Když se odtáhla, setřel jsem ji palcem rozmazanou řasenku kolem očí.
„Sakra,“ zaklela, „a to tvrdili, že je voděodolná!“ Rozesmála se.
„Jsi nádherná i tak, andílku.“
Těžce si povzdechla a udělala krok vzad. Jen velmi neochotně jsem ji pouštěl. Věděl jsem, že musím, ale mé paže si tím zas až tak jisté nebyly.
„Už musím jít, i když se mi nechce.“
„Chápu to. Jen běž, užívej života a dávej pozor na Damona, má patent na maléry.“
„To já bohužel taky,“ ušklíbla se a stiskla mi prsty.
„Budu ti volat. Často!“ slibovala a pomalu couvala.
„Opatrujte se!“
Naposledy se po mně ohlédla a seběhla po schodech. Přistoupil jsem k oknu a zahleděl se do dáli. Nad asfaltem se vlnil rozpálený vzduch a zelené kopečky zářily smaragdovým leskem. Po čase jsem v odlehlé zatáčce spatřil mihnout se světle modrý kabriolet. I když jsem neměl tak dobrý zrak, věděl jsem, že v něm seděla dlouhovlasá dívka s jantarovýma očima, které mě sledovaly, dokud nezmizely za stromovím hustého lesa. Byl jsem si tím tak jistý jako tím, že jméno blikající na displeji mého telefonu začínalo na E a končila na A. S úsměvem jsem zmáčkl červené sluchátko a vytáhl jeden z mnoha svých deníků, abych si zkrátil věčnost a přišel na jiné myšlenky než ty o ní.


Konec

Take me as I am 'cause I'm going
I was too scared to start
now I'm too scared to let go
Take me as I am 'cause I'm growing
but it's so hard to tell when I'm not use to this so...

Dlouho jsem vybírala písničku, nakonec vyhrála tahle, protože je taková roztomilá, optimistická, ten text sedí, tu skupinu mám ráda a navíc není moc známá, takže ani ohraná :).






29 komentářů:

  1. achjoo :(( nee, to nemůže bejt poslední kapitola :( Ale co dodat... je to příšerně dokonalé ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Fakt nemôžem uveriť, že to je posledná kapitola! Bol to krásny príbeh už od začiatku... až do konca... :) Čo ja budem teraz robiť? A áno... ďakujem, že si ma priviedla k poviedkam od Michelle... Fakt sú krásne :) Tak ako Tvoje :)
    Pokračuj v písaní, rozvíjaj svoj talent... A dúfam, že hoci tu zatiaľ nebudú pribúdať nové časti DZ, tak ostanú tie videá, zážitky z dňa, hokej... :D Je to milé :)
    Mariam :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vážně milé?:D No, to je dobře, že si to myslíš, páč já bych si to asi stejně nedokázala odpustit... jakmile se v mým nudným stereotypním životě něco semele, tak o tom musí vědět celej svět, takže... navíc nemám FB, takže tohle je skoro taková malá kompenzace :D
      A samozřejmě děkuji za komentáře :)

      Vymazat
  3. Jééééé :)♥
    to bylo tak krásné ..
    Nemůžu uvěřit že už je konec .
    Jít na tento blog každý den , bylo jako obléct se , nebo ráno otevřít oči :).
    Vždycky jsem si pro sebe řekla něco na způsob :copak má Šunkič nového? :D.
    Každopádně nejsem nějak smutná , že to skončilo (neber to tak jako že jsem ráda, to vůbec ne :D), sice budu netrpělivá a to hodně, ale já na tenhle blog chodím automaticky , každý den, i když třeba ten den nezanechám komentář,jsem tu :)....Já jsem chodím se zabavit,zvednout si náladu,nebo si prostě povídat se Šunkič ;).Nemusíš se bát , ukončením této povídky do konce prázdnin (nebo do kdy :D) ztratíš návštěvníka já jsem sice solehlivej člověk ,něco jako vietnamský budík , ale na tohle se na mě může opravdu spolehnout!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jééje, vy snad chcete, abych se tu roztekla :D O:). To mě ani nikdy nenapadalo, že se můj blog bude těšit takové oblibě, ale rozhodně si nestěžuju :D. Já tu jsem taky každej den, ale asi tu trávím až nezdravě moc času... ono můj počítač běží ve všední dny tak 6 hodin denně (prosedím u něj tak 3) a o víkendu něco kolem 12, když jdu ven, tak to ani nevypínám, protože se sem stejně vrátím, kouknu na blog, kouknu na stránky o TVD a pak píšu nebo jdu dělat teda něco smysluplnějšího. A pak se hrozně divím, že nic nestíhám :D:D
      Btw, děkuju Ivyys, žes napsala, jak se přihlašuješ, snad to dotyčné(ým) pomohlo :).

      Vymazat
    2. Tak proč nechválit,když je co ;) :D.
      V pohodě, já ráda pomůžu ! :)

      Vymazat
  4. Nééé, tohle nemůže být konec. Zrovna když mi opravili počítač - ano, zázraky se dějou!! - je konec. Vážně doufám, že bude další řada. Tohle je nejlepší povídka, jakou jsem kdy na téma TVD četla. Protože já mám dost vysoké nároky, z Damona se nesmí stát zamilovanej blb a ze Stefana vůl, což jsi ty neudělala, vyřešila jsi to s elegancí a noblesou - musela jsem to použít, i když to zní pěkně pitomě. :D :P
    Jsi vážně nadaná a já doufám, že si od tebe ještě něco přečtu. A mrzí mě, že jsem poslední dobou byla mimo. :(
    Takže... Bravo!! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jééjejéé, děkuji :D. Jsem ráda, že počítač už je zas v provozu ;). Další řada bude stoprocentně, jen musím najít čas na psaní, což v týhle době ke konci školního roku... ale aspoň jednou tejdně si najdu čas alespoň na jeden odstaveček :D. Ještě si můžeš přečíst jednu jednorázovku, co tu přibyla, no a ff je všude dost, takže to si zatím nějak vystačíte ;).

      Vymazat
  5. ach tie konce bývajú vždy najlepšie a najsmutnejšie :( neviem prečo ale Stefana je mi ľúto aj keď to vyzerá, že to berie optimisticky a že sa s tým zmieril len tak jednoducho, ale tak je pravda, že čo mal robiť, keď sa už Elena rozhodla ?? jedine zmieriť sa s tým :) ale táto poviedka sa mi veľmi páčila patrí k tým najlepším čo som čítala a dúfam, že tá druhá séria bude aspon taká dobrá ako táto :)
    KIKUSH

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě bude ještě lepší!! :))

      Vymazat
    2. To je dobře, že ti bylo Stefa líto, to byl můj záměr, abyste s ním sympatizovaly :). Myslím že i to, že jsem to napsala z jeho pohledu, mu pomohlo :D.
      No, ještě lepší... to jsou silná slova, ale tak uvidíme. Doufám, že bude akčnější, ale "spoilery" tu ještě přibydou, takže posoudíte samy.

      Vymazat
  6. A inak... asi som sa zamilovala do tej pesničky! :D

    OdpovědětVymazat
  7. Skvělá povídka, fakt!! Už od tý chvíle co jsi přidala první kapitolu se sem přijdu podívat několikrát denně :) Já mám doučko zla i mnohem radši než Mischeliny povídky, já nevím její povídky jsou takový zvláštní, dělá z Damona hroznou chudinku, přitom já Damona prostě jako chudinku brát nemůžu. Ikdyby se honil za elenou dalších 10 let já ho vidim jako chlapa co nebrečí, zatímco Mischelle dělá všechno ve prospěch Damona což se mi zase nelíbí. Ty zachováváš triangl, nikolo nepovyšuješ a všechno to máš hezky uspořádaný. A DZ bylo jako příběh skvělý, asi si ho přečtu znova :)

    OdpovědětVymazat
  8. Úžasná poviedka! :) Niet čo vytknúť :) A je fajn, že si to napísala zo Stefanovho pohľadu, aspoň som zistila ako to všetko vnímal on :) A i keď koniec bol smutný, neuveriteľne ma dojal :) A už veľmi sa teším na 2. sériu :D Fakt som zvedavá, ako to všetko bude pokračovať :)

    Lulu

    OdpovědětVymazat
  9. Je to skvéla poviedky!! Veľmi rada som ju čítala :)) Máš vážne super talent :D vôbec tu nieje nič čo by som mohla vytknúť lebo je to napísané úžastne :)) Bola by som rada keby si napísala ešte nejaké tie poviedky a ja si ich veľmi rada prečítam :)) Si SKVELÁ!!

    Veva

    OdpovědětVymazat
  10. Sakra, docházej mi slova :D Děkuju moc :).
    Marry: Tak mi s Michelle každá píšem jinak. Má jinou představu o trojúhelníku, ale zas mě ty její povídky bavějv tom, že je to takovej relax, jsou převážně veselý, romantický, prostě takový naivní v dobrým slova smyslu :). A hlavně má takovej příjemnej, kultivovanej (nevím, jak to říct :D), rozumnej styl. Prostě každej píše trošku jinak, což je dobře :D.

    OdpovědětVymazat
  11. Béééé.... fňuk..... :-)
    Tohle je přesně ten důvod, proč nechci, aby se trojúhelník v seriálu nějak vyřešil! Právě proto, že ať už se Elena rozhodně jakkoliv, jednomu z bratrů to ublíží.... kdyby se tak rozhodovat nemusela! Její rozhodnutí způsobí přesně to, co jsi tak nádherně popsala a co mi vehnalo slzy do očí..... proč nemůžou být šťastní všichni tři, proč jen dva?
    Díky za skvělé čtení, zůstanu ti věrná a občas sem nakouknu.... když tedy slibuješ druhou sérii :-) A mezi námi.... Michelle píše skvěle.... ale ty líp :-D
    Mikeš

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Copak to, že je jeden smutnej, přes to se přenesu, ale když musí jeden umřít, aby se rozhodla, to je teprv utrpení!! :D :( Doufám, že to se v seriálu nestane. Tuším, že by to odskákal Damon. Ale líto by mi bylo obou, nejlíp bych snesla asi Eleninu smrt. A jestli se to stalo v knížkách, tak mi to pls neříkejte, jsem se čtením pozadu :D
      Jinak děkuji, doufám, že druhou sérií nezklamu :)

      Vymazat
  12. No jo... ale když Elenu nenakopne k uvědomění si svých skutečných citů nic jiného, jak Damonova smrt.... já už to v seriálu čekám.... teda ne že bych počítala s tím, že by zůstal mrtvej nějak dlouho, ale ta ženská se jinak nerozhoupe :-DDDDD
    Mikeš

    OdpovědětVymazat
  13. Ty..ty..t-tys mi přivodila pláč :') To byla dokonalá povídka. Jak ti můžu já, nebo kdokoliv jinej něco vytknout? Nesmysl, to nejde. Byla tak boží a krásná, že nikdo neřekně křivý slovo, doufám :) Není důvod!
    Užasná povídka. Už jsem ti řekla, že píšeš dokonale? Měla bych ti to opakovat furt dokola :D
    Jsem fakt ráda, že to skončilo takhle. Udělalas mi radost. Já totiž nesnáším smutné konce. Nejhorší je, že i šťastný konec je většinou smutný. Jako tenhle... :)
    Na tuhle povídku budu vzpomínat s potěšením a každému,kdo se zeptá odpovím, že je to ta nej povídka a ať si ji rozhodně přečte. Měla by mít miliony komentářů, protože to si zaslouží! :)
    Chudák Stef, ale co. Muselo to tak být. :) Třeba potká Katherine... :P

    OdpovědětVymazat
  14. Nebyla jsem velkou zastánkyní seriálu TVD spíš jsem byla na Edwarda a na celou ságu stmívání. Ovšem jsem neskutečně zvedavá a tak jsem se asi před půl rokem pustila TVD. Seriál mě okamžitě zaujal a Damon mi hned padl do oka. Sledovala jsem stránky na FB které se TVD zabývali a seriál se mi líbil čím dal víc. Ovšem všude byla samá Stelena. Mám rada vymyšlené příběhy a tenhle byl prostě dokonalý. Bylo v něm vše co jsem si předtavovala, jako by si mi četl/a myšlenky nebo co. Žádná povídka mě tak nenatchla. Našla jsem jí včera a od té doby jí čtu prostě jsem se nemohla od trhnout. Smekám před tebou!! a těším se na druhou sérii :)

    Peťa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jů, děkuji za komentář, vždycky mě potěší, když někdo komentuje i takhle opožděně :)
      Tak to já na tom byla naopak, ze Stmívání jsem viděla asi první dva díly a vůbec mě to nechytlo :D Ale TVD, to je posedlost! :D
      Snad druhou řadou nezklamu, ale vážně mě těší, že tě moje povídka tak nadchla :) Není nad to, když člověk narazí na povídku, kterou někdo napíše podle jeho představ, i když třeba nezáměrně :D

      Vymazat
  15. Musím jen konstatovat, že to byla nejkrásnější kapitolovka co jsem kdy četla.
    Dnes jsem se do toho čtení tak zažrala, že jsem v kuse přečetla 22 kapitol :)
    Moc pěkné a už se teším jak se pustím do DZ pro pokročilé :)

    OdpovědětVymazat
  16. Ten konec byl napsaný opravdu nádherně :) A k tvému požadavku: Nic bych neměnila! Piš pořád stejně! :) Je to dokonalý a píšeš opravdu úžasně! :)

    OdpovědětVymazat
  17. Ani já nemůžu, taky nechci, nic vytknout, všechno bylo dokonalý, máš můj obdiv!
    Důkazem je i to, že jsem celou první sérii zhltla během jednoho týdne, kdybych nechodila do práce, bylo by to ještě rychleji :) Faktys mě to chytlo! Těším se na druhou řadu, jsem ráda, že nemusím čekat.
    Vážně si pochlebuju sama sobě, že jsem nebyla blbá a pustila se do čtení týhle úžasný věci, bych si musela nafackovat, kdyby ne :D
    Btw: povídky Mischelle se mi líbí, ale ty píšeš líp.
    Jo, a další věc - Stmívání mě též nijak moc nebralo, Bella mi lezla na nervy, jedinej ucházející byl Jacob a nakonec chudák stejně utřel...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jééjda, jéééjda. Já málem ani nemám co říct O:).
      Předvídatelná jsem, to se vůbec neboj říct, já to o sobě vím :D. Teda v reálným životě tolik ne, ale v povídkách jo. V druhý sérii se s tím trošku zlepšuju, myslím :).
      Já ráda píšu milostné scény O:). Zrovna teď pracuju na osmý kapitole a pořád ji tam cpu, jenže ona se tam svým způsobem vůbec nehodí, a tak akorát "píšu na prázdno", nebo jak bych to řekla :D :/.
      Zmrzlina na kruháku :D. To opravdu nepotěší, ale rozhodně pobaví.
      Doufám, že to tu Michelle nečte :D. Naštěstí si tím jsem tak na 99,9% jistá. Ještě pořád se s ní neodvažuju srovnávat. Prostě každá píšem po svým. Vlastně všichni píšou po svým... sakra, není divu, že tu osmou kapitolu neustále přepisuju, poslední dobou je moje spisovatelský střevo ucpaný samejma srač*ama a vyjadřovací schopnost klesla na bod mrazu :/ :D.
      Nad Jacobem jsem slintala, když se ostříhal, Edward se mi nikdy nelíbil :P.
      Děkuji moc za uznání, je to pro mě vážně čest :). Snad to tu najdeš a oblíbíš si i další sérii.
      Zatím!

      Vymazat
  18. Krása,od začátku do konce.Zhltla jsem celou první serii během dopoledne a teď se pustím do druhé.Vážně se tomu nemá co vytknout ale trochu jsem znejistila při té lechtivé části.Už se těším na druhou a třetí serii.Doufám že bude i čtvrtá :o) Nejsem žádný spisovatel tak doufám že mi promineš když komentář bude krátký.Jak jsem říkala nejsem žádný spisovatel ale zkuším taky napsat fanfiction na TVD zatím to má pár stránek,není to špatný ale ani dokonalý.Tak mi prosím drž palce :o)
    Jinak nenechej se od psaní odradit,jednou by ti mohli nějakou knihu vydat.A to myslím vážně.

    OdpovědětVymazat
  19. Děkuji, že jsem si právě takový příběh mohla přečíst.

    OdpovědětVymazat