Jak vložit přezdívku a odkaz na blog do komentářů? Návod (v komentářích) zde

Skloňování šunkič zde

Kontakt zde

čtvrtek 9. května 2013

Ochutnávka

Ono to sice vypadá, že jsem napsala za poslední dva tejdny jenom dvě kapitoly, ale ono každá ta kapitola má kousek přes 2 000 slov... fakt mi dejte někdo přes držku! Mám na krku maturu a přijímačky a co dělám? Sleduju Castla, píšu DZ a ještě doslova studuju podklady pro DZ! :D Ale ne, včera jsem udělala 6 testů z frj (každej test má 50 otázek s odpověďmi formou A, B, C), dneska hodlám udělat 4, zejtra je odevzdám na opravu a pojedu na pohovor číslo 2, ještě stále nevím kam a v kolik, ale doufám, že mi brzo napíšou. Taky už si pomalu čtu češtinu, aby se neřeklo. Udělala jsem si záložky do sešitů a čtenářáku a už jsem si zopakovala Dekameron a Romea a Julii. Blééééé :/

A chtěla bych moc poděkovat Andree za povzbudivé komentáře :). Snad se ti povídka bude líbit i nadále. Čtvrtou řadu už neplánuju :D. Možná až dokončím třetí, tak ještě napíšu pár krátkých povídek, které s tím budou úzce souviset, protože už se vidím, jak za DZ dělám tečku a víc na jeho pokračování ani nepomýšlím. Absolutně nereálná představa :D
Nebudu druhý da Vinci, kreslení byla vždycky moje slabá stránka :D. Ale sdílím jeho smysl pro detail.
Určitě ti držím palce, ať jde psaní hezky od ruky ;). Když budeš svoje dílo milovat, tak to půjde samo!

Každopádně, zase zpátky ke všem čtenářům, jak relativně hodně píšu, mám relativně hodně potřebu se s vámi dělit o svoje kousky. Takže... je libo pár spoilerových jednohubek? O:)

Ukázky jsou přeházené, neplatí mezi nimi časová posloupnost!

Hledači pravdy:
Konečně se na mě podíval. Zkoumal mě. Díval se na mě jako malíř na svou múzu, na múzu, kterou ve skutečnosti nevidí, ale ví, že tam někde je. A on udělá všechno pro to, aby ji našel. Běhal mi z toho mráz po zádech, ne ten nepříjemný, což mě děsilo ještě víc. Jeho pohled mě propaloval a rozpaloval.
„Někdy ani dokonalost k lásce nestačí,“ šeptnul.
„Možná, že láska není dokonalá.“


Kurva práce:
Pozvedl jsem obočí, jestli to myslí vážně. Zatvářil se ještě odhodlaněji a drsněji. Ležérně jsem položil láhev na stůl. A nadzvukovou rychlostí tomu šmejdovi zabořil koleno do břicha a rukou zamezil přístup vzduchu do plic.
„Soudruhu Lenský,“ zavrčel jsem, „měl byste mojí ženě líbat nohy, že jsem vás ještě nezabil já, ona nebo Stefan. Kvůli tobě, ty sráči, na tom je, jak na tom je. Takže pokud by tady měl někdo držet hubu, pak seš to ty, protože hádej co! Jsem asi tak o dvě stě let starší a pěkně vytočenej. Je ti to jasný?!“


Je rozhodnuto:
„Můj manžel je tak, tak šlechetný,“ otřela si zkrvavené prsty do mé košile a při jednom mi rozepla několik knoflíčků. „Co kdybychom ho nechali se na nás dívat?“ Zašeptala hříšně a jazykem mě polechtala na patře. Špičáky zatáhla, aby mě neporanila.
„Víš, že jsem romantik. Mám na to radši soukromí,“ usmál jsem se nejistě a pošimral ji pod čelistmi.„Ale nepovídej,“ zamručela. „A co tenkrát, jak sis mě chtěl vzít přímo na ulici, před očima toho muže, ze kterého jsme společně pili?“

11 komentářů:

  1. Ivaaaan :) Damon asi není nadšený, že ho vidí. :D :P
    Takhle vytržený z kontextu jsem z toho hrozně zmatená :D Ale taky moc zvědavá. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To bych vám taky nemohla udělat, abyste z toho byli nějak víc moudrý :P
      Kam se hrabe bratrská rivalita na Damona s Ivanem :D. Po týhle scéně bych nejradši psala jenom o nich, akorát bych je musela učinit ještě víc nesmrtelnými, než jsou.
      A teď mně omluvte, jdu se opalovat na balkón :P

      Vymazat
  2. „Soudruhu Lenský,“... :DDDDDD Keď som toto prečítala, vyprskla som jak nenormálna, súhlasím, rivalita medzi Damonom a Ivanom... Ja ťa zbožňujem! :D

    OdpovědětVymazat
  3. Jé, mě se líbí, že se Damon s Ivanem nemusí. :D Kéžby Damon později přišel na to, že Ivan a Elena "had a moment" :D
    Ten třetí odstavec je nejlepší! Těším se na tu kapču z Damonova pohledu.. :)
    Jo a držím palce ať ti vyjdou ty příjmačky a pohovor :)

    OdpovědětVymazat
  4. Mariam: Ještě mě nezbožňuj, zatím těch rivalit moc nemám napsanejch :/. Ale někam ještě nějaký vecpu, to prostě musím! :D A "soudruha" mám samozřejmě z Vampýrské akademie, to jsem si nemohla odpustit, hrozně se mi to oslovení líbí - tím, jak se tomu, kdo je tak oslovován, pochopitelně vůbec nelíbí :D
    Ellie: Nad tím pořád přemýšlím, jestli se na to přijde nebo ne. I u Iriny nad tím přemejšlím. Ale tu nechám skoro určitě v nevědomosti, u Damona ještě uvidím :).
    A jen tak pro zajímavost, ten třetí odstavec není z mnou vychvalované 4. kapitoly, ale obě jsou z Damonova pohledu ;).
    Díky :).

    Ehm... to mi nemohl někdo říct předtím, než jsem se celá napatlala krémem a dvacet minut se smažila na balkóně, že se přes sklo neopálím?!! :D A nemůžu to sklo ani odsunout, protože na šňůrách visí čistý prádlo a nalítal by na něj pyl... tolik k mému chytání broznu :/ :D

    OdpovědětVymazat
  5. Ivan a Damon ve sporu, komu budu fandit? Velké dilema fakt :D .. Jsem z toho docela zmatena. V jednom z Tvých útržků se mi zdá Elena chladná k Damonovi nebo se mi to nezdá?
    No nevím, nechám to náhodě a to jak to nakonec dopadne :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Já většinou nestojím na ničí straně, nebo je spíš hodně střídám. Když píšu nějakou hádku, tak si připadám jak schizofrenik, jak se snažím ani jednomu nenadržovat a argumentovat co nejvíc ve prospěch toho, kdo zrovna mluví... pak mi řeknete, jak se mi to daří, já ze sebe mám dobrý pocit, ale uvidíme O:).
      Neřekla bych, že je k němu chladná, naopak, dělá mu neslušný návrh :P. Ale má to zajímavé okolnosti, které z toho útržku nevyčtete. Snad jedna věta něco napovídá. Vlastně jedno přídavné jméno :D.
      Jo, s náhodou spolupracuju denně :).

      Už si připadám jak debil. Furt nevím, v kolik a kde mám zejtra bejt, e-mail prázdnej, telefon mi nikdo nezvedá... uvědomujou si ty bezcitní, zas*aný, zku*vený, zamrd*ní, zpí*ení zmr*i, kolik mě to stojí odvahy je kontaktovat? A maj vůbec tušení, kolik sprostejch slov na "z" umím vyjmenovat?! :D :/ achjo... jak já nesnáším lidi...

      Vymazat
  6. Jo návrh, tak já si to jdu pročíst, abych našla to přídavné jméno, hlavně to na které narážíš :D ..
    Do večera času dost, ještě se ozvou, ale ještě jsi mohla přidat nějaké sprosté slova na "z" :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, netvářej se... ze svých dvou pohovorových zkušeností (já vím, že to ze mě nedělá odborníka, ale baví mě předstírat :D) jsem usoudila, že kdybych měla o 10 let a kilo víc, bylo by všechno snazší, u prvního pohovoru první věty zněly totiž: "Kolikže vám je?" a "Vy jste taková drobounká." a u toho druhýho: "Musím vás upozornit, že práce pokojské je fyzicky náročná."
      KRETÉÉÉÉÉNI, JÁ NEJSEM Z CUKRU! :/
      Už mě napadá jen jedno sprostý slovo na "z" - zajeb*ný.
      Pardon všichni, že tady zas tak melu, ale kdybyse v sobě měli alespoň zlomek mýho vzteku, tak byste mě jistě pochopili. Přece jenom nejsem takovej flegmouš, jak se tvářím O:).

      Vymazat
  7. Samozřejmě že je libo! :) Osobně se mi nejvíc líbí spoiler ke Kurva práce :D Ahh, Damon jako si ho pamatuji. Ta věta co Ivanovi řekl, byla naprosto bezkonkurenční. :D Chtěla bych mít tvoje nápady :3 Já se tak těším na DZ, že bych si rvala vlasy :D Vždycky mě nějakým dalším spoilerem, informací nebo čímkoliv navnadíš ještě víc, už s neemůžu dočkat! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já vím, spoilery jsou nejhorším mučícím nástrojem :D :P.
      Moje nápady? Nenene, to by se tvoje povídky nečetly tak hezky. A uměla bych v nich alespoň trošku předvídat, a to nechci! :D
      Mně se moc nelíbí ten název "Kurva práce"... ale asi ho nechám, přece jenom, na to, co se v tý kapitole stane, se vážně nedá říct nic jinýho než to, co pronese Ivan, a to je právě "Kurva práce" :D :/. Vuááá, už bych publikovala a psala, až bych brečela... grrr, nesnáším tohle šprtací se, do hygieny nutící se (kdybyste viděli moje vlasy...), z pyžama nepřevlíkající se, čokoládou cpoucí se období :/. Ještěže jsem měla narozeniny a nadiktovala si tuny čokolády.
      Brou noc!

      Vymazat