Jak vložit přezdívku a odkaz na blog do komentářů? Návod (v komentářích) zde

Skloňování šunkič zde

Kontakt zde

sobota 30. března 2013

Trailer

To zní líp než "Videa, který jsem našla, ale nevytvořila" :D.
No, víte, jak moc se shoduje povídka se seriálem... moc ne :D, takže i ty videa se musí brát trochu s rezervou. Ale není v nich nic vysloveně špatně, slova písniček sedí a nálada je taková, jaká bude. Alespoň občas taková bude.
Jako první mě oslovilo video se Stefanem a Elenou. Jenže pak jsem si řekla, že by to bylo nefér a někteří z vás by remcali, že jsem vůči Damonovi zaujatá a kdesi cosi. Takže dokonalý kompromis: video s oběma páry a pak každý pár zvlášť. Myslím, že ani jeden bratr není zvýhodňován :).
PS: Videa můžou zachycovat minulost, přítomnost i budoucnost povídky.
PPS: Uuuu, včera jsem napsala celou desátou kapitoluuuuu :D. Měla jsem strašnej absťák...

Písnička otřepaná, ale co nadělám, to video je prostě...achhh, zmzrzlina na slunci :).
Jo, akorát jedna věc v tom videu úplně nesedí, ale to vy ještě nemůžete vědět a bude chvíli trvat, než se to dozvíte :)


Dokonce i ty jejich průpovídky docela seděj. Takovýhle rozhovor by čistě teoreticky mohl zaznít i v povídce. Nezazní. Ale MOHL by :D.

Trvalo mi MĚSÍCE, než jsem našla vhodný video pro tyhle dva. Chtěla jsem něco v tom duchu, jako je SE video, ale nenašla jsem. Pak byla drtivá většina strašně romantická, nebo zobrazovala Damona jako toho zlýho. A pak se objevilo tohle, které není dokonalé, je možná trochu moc pesimistické, ale ne zas tak moc. Beznadějně jsem se zamilovala do tý písničky O:).
Jo, akorát neposlouchejte ty jejich průpovídky, ty do příběhu moc nezapadaj :D.

After the sadness, after the last words.
Caught in the silence. Caught in between.
After the madness. After the slow shock.
Before the wave hits, the flood comes rushing in.

This is the bad before the worse.
 This is the storm before the storm
I haven't even hit the bottom of this ocean floor.
This is the bend before the break.
This is the mercy not the grace.
This is the proof and not the faith i try to find.
There shouldn't be a good in goodbye.

If I never loved you, if I never felt your kiss.
If I never had you. I know that I...I still would have mourned you.
I would have missed your smile.
If it wasn't so worth it, this wouldn't be...
 Oh, this wouldn't be the bad before the worse and the storm before the storm.

I haven't even hit the bottom of this ocean floor.
This is the bend before the break.
This is the mercy not the grace.
This is the proof and not the faith I try to find.
There shouldn't be a good in goodbye.

 I know this is gonna get better, ohh.
 I know this is gonna get better, ohh.
I know.

This is the bitter not the sweet.
This is the take and not the keep.
And I haven't even reached the bottom of this ocean floor.

This is the bend before the break.
This is the mercy not the grace.
 This is the proof and not the faith I try to find.
There shouldn't be a good in goodbye.
Yeah. There shouldn't be good in goodbye.

There shouldn't be a good in goodbye.
                                                                                                                               

Ale nejvhodnějším soundtrackem by bylo Hang on od Plumb (viz video Stefana a Eleny). Charakterizuje Elenu snad se vším všudy :)

Jsem tak tvrdohlavá,
přesně tak jsem se sem dostala.
Tak sama, je to jako věčnost.
Chci odplout a nadechnout se čerstvého vzduchu,
ale mám takový strach, a pak slyším, jak říkáš:

R: Vydrž, když voda stoupá
Vydrž, když se vlny tříští
Vydrž, jen se nikdy nevzdávej

Jsem tak hladová. Jak tu můžu zůstat?
Hladovím po tom, co je mi tak blízko srdci.
Bere to ode mě vše, jako hurikán.
Vzbuď mě z tohohle snu.

R:

Tři dny, třicet let,
tak zoufalá, je to jedno,
neříkej, že je příliš pozdě.
Ani nemrkneš a slunce je na obzoru, je na obzoru.

R:
R2: Vydrž, když sotva dýcháš.
Vydrž, když tvé srdce ještě bije,
vydrž, jen se nikdy nevzdávej.

6 komentářů:

  1. Ahoj :) Vybrala jsi úžasná videa, ale opravdu mě potěšilo že "průpovídky" u posledního videa do povídky moc nezapadají :D Písničky jsou úžasné, ale kvůli Doučování Zla mám problém :D Vždy jsem byla fanynka Damona a Eleny a najednou si tím nejsem tak jistá :0 Stefan mi je v tvé povídce sympatičtější než v seriálu nebo jiných povídkách ;) A otázka na závěr: Když už je tu trailer... Kdy bude 1. kapitola ? :D Já to asi nevydržím :/ PS: Nakonec ještě jedno velké WOW :O ;D *Stella*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Čágo Stello, jsem ráda, že už máš jméno :D.
      Jo, s tím mám taky tak trošku problém, že už nevím, jestli se mi víc líbí Elena s Damonem nebo se Stefanem... v seriálu jsem to nejspíš vyřešila - nelíbí se mi nikdo s nikým, nelíbí se mi nic! Čtvrtá série mě nepředstavitelně vytáčí, ničím konkrétním, což je ještě horší :D :/.
      No... za tejden je anotace a s kapitolama jsem se ještě úplně nerozhodla... nevím, jak na tom budu psychicky a podle toho se to nejspíš bude odvíjet... ale je možný, že během dubna dostanete první tři kapitoly. V květnu budu asi mimo. Nevím, sleduj Informatorium, tam to píšu většinou tejden předem :).

      Vymazat
  2. Tak mě se bezpochyby nejvíc líbilo Delena video, už kvůli té písničce a Damonovým pohledům, které mi tak chyběli :3 U Stefanovýho videa se mi zase hodně líbí ten název. :)
    Myslím, že jsi vybrala dobře, určitě to muselo dát moc práce, prohrabat se těmi všemi videi :D Krááásné ^^
    A musím se zeptat.
    Jestli už jsi viděla nový díl TVD, stále se tvůj názor na Klaroline nezměnil? :D Ten eye sex je nepřehlédnutelný! Je tam chemie, to musíš uznat :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Noo, jak jsem uvedla výše, mě celejt ten seriál sere :D. Postavy, příběh, všechno! Díl jsem viděla tak napůl a můj názor, že Caroline by musela bejt úplně blbá, aby si začala něco s Klausem, přetrvává, ale já si o ní nemyslim, že by byla zrovna Einstein, takže jo, dovedu si je spolu představit, ale ne, nelíbí se mi to, ani to jiskření se mi nelíbí, je tak nějak umělý a nepřirozený a hloupý... Nic se mi nelíbí, idioti to sou, všichni, zabít, konec vysílání! :D
      Radši přede mnou o TVD moc nemluvte, poslední dny jsem fakt cvrnk-bum-konec světa, přičemž TVD je jedna z mnohých variant, jak udělat "cvrnk". Vážně nevím, proč přesně mě to štve... jako ten příběh je slátanina, v tom mám jasno... ale proč ty postavy? Rebecca je nechutně naivní, Damon ze sebe dělá akorát debila, Elena si zas myslí, že je nepřekonatelná a nepředstavitelně otravně zdůrazňuje, jak nic necítí, Katherine, že miluje Elijaha, bháááá ha ha ha!, Stefan, že si představuje život bez Eleny - to už není ani vtipný, ani to, když řekl, že už ji nemiluje, Caroline jsem nikdy nemusela a Klause nechci vidět s žádnou ženskou, ale oni ty dva jasně dávaj dohromady... hmmm. Tak jo, je to v pořádku, mám dost pádnejch důvodů, proč mě ten seriál silně přestává bavit :D.

      Vymazat
    2. Áno :D Tvé shrnutí seriálu mě vážně dostalo :) Bohužel na to mám podobný názor :P Celá čtvrtá série je prostě ... "cvrnk" :D A souhlasím s tebou. Nevím přesný důvod proč mě štve, ale prostě je to tak :D *Stella*

      Vymazat
  3. Vybraljsi nádherný vide s úžasnýma písničkami. Samozřejmě se mi nejvíc líbilo video Delena :D Ale neříkam že se mistelena nelíbilo :D byly taky úžasný :p :D
    -K-

    OdpovědětVymazat