Jak vložit přezdívku a odkaz na blog do komentářů? Návod (v komentářích) zde

Skloňování šunkič zde

Kontakt zde

neděle 27. května 2012

5. kapitola - 3. část

Komentář autora: Přežila jsem! Dokonce se cítím líp, což je dost divný vzhledem k tomu, jak vypadal můj jídelníček a harmonogram :D. Alespoň měsíc nechci ani vidět párky! Kromě pizzy a koláče tam nebylo nic jinýho k jídlu než párky... A pařili jsme stolní fotbálek jak magoři, vedli arašídovou válku, procházely se s kámoškou po soukromým pozemku a krmily krávy - dobrý to bylo, až na takový ty velmi křehký vztahy a emo stavy, znáte to. Ale mojí osoby se netýkaly, takže mi to bylo celkem u zadnice, spíš jsem se na tom plavila, jak se chovaj jak idioti... ožralí idioti :D Ale perfektně jsem si pročistila hlavu. Jakmile se někdo začal bavit o škole, pelášila jsem pryč. Fakt se cejtim lehčí. Ale při pomyšlení na tenhle tejden se mi chce blejt...
Tady to koukám pěkně umírá, ale co se vůbec divim :D

Začíná po druhejch ***

Žádné komentáře:

Okomentovat