Jak vložit přezdívku a odkaz na blog do komentářů? Návod (v komentářích) zde

Skloňování šunkič zde

Kontakt zde

pátek 25. května 2012

Éééééééj!!! :D

Víkend, víkend, víkend! Sice tenhle tejden ve škole nebyl nijak náročnej, ale stejně! Za chvílí odjíždím a vracím se až v neděli. Jedu s lidma (převážně spolužákama) na chatu, páč má Áďa narozky, takže se to musí zapít! No, já budu usrkávat svůj rumíček s ledovým čajem a ostatní se vožerou do němoty, asi tak to bude vypadat :D. Každopádně už se mega těšim, páč to bude i s výletem, je to kousek od Adršpachů a maj tam stolní fotbááleeek a prostě vuaaa!!! :D Už jsem strašně dlouho nikde nebyla... ani s kámoškou venku, prostě nikde. Už i mýmu asociálnímu já se stejská po společnosti :D.
Takže držte palce, ať vše vyjde, a hlasujte v anketě ;) A za již přidané hlasy děkuji, koukám, že Já chci taky! mělo větší úspěch, než jsem si myslela, podle toho výsledku :D Časem ještě něco takovýho napíšu, ale přednější je teď DZ, se kterym jsem na tom... emm... špatně :D :/ Nějak mám teď nepsavé období. Vždycky si přečtu poslední kapitolu (rozepsanou), znalecky pokývám hlavou, že je to dobrý, a zavřu to, protože mě nenapadá pokračování. Teda napadá, ale jen jeho náčrt, konkrétní provedení v souvislých větách - to je jiná :D.
Tímto se s vámi prozatím loučím. Mějte se a užijte si víkend :P

Žádné komentáře:

Okomentovat