Jak vložit přezdívku a odkaz na blog do komentářů? Návod (v komentářích) zde

Skloňování šunkič zde

Kontakt zde

středa 23. května 2012

5. kapitola - 2. část

Komentář autora: Bééé, já už nemůůžu. Sice teď máme ve škole relativně pohůdku, ale potom... už teď se mi z toho zvedá žaludek... nesnášim pololetky! A příští tejden absolventskej koncert, už jenom 5 jízd a jdu dělat závěrečky... mami :( To bude chtít hoodně prášků na nervy a třezalkovej čaj :D
Ale dneska byl dobrej den. Včera mě namíchla spolužačka, která za mnou seděla při písemce z frj (vždycky za mnou někdo sedí, protože hezky píšu a dá se ode mě krásně opisovat, páč ta učitelka je úplně mimo), čuměla mi přes rameno, takže si musela všimnout těch vynechanejch míst, ale ne že by mi třeba poradila, když má kolem sebe tunu taháků, ona mi po písemce ještě řekne: V pohodě, co jsem od tebe neobšlehla to jsem našla v taháku... No, dneska se rozdávaly opravené písemky a jak to dopadlo? Já měla za 2 ona za 4 :P Ono totiž maj dost chyb v těch tahácích a časování sloves tam nemaj vůbec, takže... Hahááá!!!! :D Ještě jsem byla veřejně pochválena, že to byla slušná práce... a to jsem si myslela, že jsem to posrala... Jo, na světě pořád existuje spravedlnost, ale pomalu vymírá...
Už držím hubu, tady je další část :D
Následuje po prvních ***

Žádné komentáře:

Okomentovat