Jak vložit přezdívku a odkaz na blog do komentářů? Návod (v komentářích) zde

Skloňování šunkič zde

Kontakt zde

úterý 22. května 2012

Kde to všechno vzniká

Aneb jak vypadá moje "pracovna". Je to starší fotka, teď už mám jinou tapetu, ale myslím si, že o mně hodně vypovídá, daleko víc než můj portrét... navíc můj pes (kvůli kterýmu ta fotka vznikla, jinak si běžně nefotím svůj bordel na stole :D), který mi přes bratrovu postel leze takhle na stůl často, je prostě božskej! :D Ňuňák, jinak se jmenuje Jack, kdyby vás to zajímalo. Pak máme ještě yorkshírku Jenny a btratrova přítelkyně má yorkshírku, která se jmenuje Jessie... Dž, dž, dž, vždycky mi z toho jebe, když jsou u nás doma všichni 3 a chci někoho zavolat, tak to vypadá asi jako: Džžžžžžžženy! nebo Džžžžžžžžžeku! Prostě chápete, nedej bože, abych je chtěla přivolat všechny! :D
Bože, proč to sem vlastně dávám? Nojo, už vím! Nechce se mi dělat frájina a ani na psaní DZ nebo UŽ dneska nemám náladu, tak spamuju, omlouvám se :/ :D
PS: A to ještě není vidět ten štos knížek, sešitů, not a papírů, co mám vyskládanej po pravý straně. Někdy je tam i sklenička, hrníček nebo talíř... Fakt mě to nebaví uklízet :/

Škoda že nejdou přečíst ty ikony na dolní liště... Ale odhadovala bych to na icq a rozkliklou nějakou složku s povídkama, stejně na tom počítači nic moc jinýho nedělam... + pár věcí do školy.
Btw, můžete mi vysvětlit, jak takhle může pes spát? Vidět ho ležet na břiše je vzácnej úkaz :D A samozřejmě proč by ležel v pelíšku, když je volná postel... parchant rozmazlenej (no co, já spim nahoře, mě je to fuk :P)

5 komentářů:

  1. Můj pes Punťa leží přesně tak, a obvykle tak leží i kocour Démon :D (Často špatně volaný Damonem) Jinak bys sem mohla dát i svou fotku, nebo FB neboTwitter nebo něco v tom smyslu :)

    OdpovědětVymazat
  2. Možná že tak ležej jenom samečci, protože naše fenka nesnáší, když je na zádech, a ani ty, co jsme měli, tak skoro nikdy neležely... každopádně je na to vtipnej pohled :D.
    FB ani Twitter nevedu, měla jsem FB, ale trávila jsem tam moc času a navíc se akorát vztekala, co jsem se to o kom zas dozvěděla :D. A navíc jsem si už asi před měsícem vytvořila profil s fotkama tady na blogu, stačí se podívat do Menu a ta kolonka Autorka je celá věnována mojí maličkosti :D Ale chápu, že nesledujete, jestli tam přibejvaj nový složky, asi bych si toho taky nevšimla :)

    OdpovědětVymazat
  3. Moja fenka Bella tiež tak spí xD A tiež na posteli xD V peliešku spí akurát cez deň a večer, v noci je väčšinou cez celú posteľ rozvalená xD A nie si jediná, čo má bordel na stole xD Ja mám vpravo tiež niekoľko vecí či už jedlo(skôr prázdne obaly od jedla) a mnoho harabúrd xD Ledva si mám kde robiť DÚ xD

    Lulu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ok, beru zpět, naše fenka je divná, že nespí na zádech :D:D

      Vymazat
  4. Noo tak my máme taky psa, ale není to postelovej typ :DD já si do postele spíš tahám morče :D jinak ta lišta - icq povídky, to je taky tak nějak moje :D až na to, že já tam mám ještě photoshop, a asi 30x operu (teď myslím teb prohlížeč) a tam webová galerie, miliardy fotek, a blog, a "nový článek" atd. :D

    OdpovědětVymazat