Jak vložit přezdívku a odkaz na blog do komentářů? Návod (v komentářích) zde

Skloňování šunkič zde

Kontakt zde

pondělí 14. května 2012

4. kapitola - 2. část

Komentář autora: Tohle sice nebude mít s povídkou nic společnýho, ale já vám to musím sdělit :D.
Dneska jsem měla hrozně podivně vtipnej sen. Doufám, že jste všichni viděli Pána prstenů. Zdálo se mi, že jsem Frodo. Teda byla jsem holka a vypadala jsem normálně, ale byla jsem Frodo a měla jsem prsten a Gloom mě chtěl zabít - hajzl! :D Tak jsem před ním zdrahala, doběhla jsem "domů" (až na to, že to tam vypadalo úplně jinak, ale bylo to prostě doma) a viděla jsem ho, jak leze z podpostele. Tak jsem rychle vzala malý, špičatý neidentifikovatelný, dřevěný předmět a zabodla mu ho zezadu do srdce (pro změnu upíři? :D). Jenže to mi nestačilo, tak jsem hu úplně brutálně rozkuchala. Byl měkkej jak z modelíny, takže to šlo dobře. Pak jsem si všimla, že mám šlinc jak prase na kičli, tak jsem zavolala Legolasovi na mobil, že potřebuju vyléčit :D. Najednou jsem byla na ňáký cestě a Legolas mi na tu kyčel mazal nějakou kejdu. Pak tam přišli sloni (spíš slůňata, vypadali jak z kreslenýho seriálu) a všichni jásali, že jdeme do Mordoru zničit Prsten :D. A může za to spolužák, kterej se na čarodějnice tak ožral, že hlásal, že musí najít Gandalfa a že jeho kolo je nazgůl :D Ale to byste museli bejt v tom snu, abyste pochopili, jak to bylo vtipný... volat Legolasovi na mobil :D:D
No nic, konečně ta druhá část, která navazuje úplně přesně tam, kde skončila ta první :)

Žádné komentáře:

Okomentovat