Jak vložit přezdívku a odkaz na blog do komentářů? Návod (v komentářích) zde

Skloňování šunkič zde

Kontakt zde

neděle 13. května 2012

Svátek matek

Sakra, už dlouho plánuju, že na tenhle svátek sem dám tohle video, ale naštvali ste mě a nemám chuť vám dělat radost... ale plán je plán, a mně to udělá taky radost, že se o tak dokonalé video podělím se světem! :D
Doufám, že jste svoje maminky dneska nezlobili! Já té svojí sice nic nedala, ale my tyhle svátky moc neslavíme. Teda doufám, že ne. U naší mamky člověk nikdy neví :D.

2 komentáře:

  1. Já ztoho málem umřela :D Zvlášt' z toho chorusu :D Kam na to chodíš? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tohle mi poslala už asi před rokem kámoška a ta nevim, kde to vzala :D. Ale jako... když jsem to viděla poprvý, tak jsem málem spadla ze židle... nejspíš nejvtipnější videoklip, co jsem kdy kde viděla :D

      Vymazat