Jak vložit přezdívku a odkaz na blog do komentářů? Návod (v komentářích) zde

Skloňování šunkič zde

Kontakt zde

čtvrtek 3. května 2012

2. kapitola - 3. část

Začíná po druhých hvězdičkách (***)

Komentář autora: K povídce toho moc nemám. Přičichneme k první, nepovedený zápletce a uvidíme, jak bude Jason reagovat na společnost dvou upírek.
Dnešek byl dlouhej... 8 hodin ve škole, pak rychle do autoškoly a ještě takovej chcanec, jsem na tý silnici plavala... ale stejně mi to šlo :P :D. A zjistila jsem, že můj instruktor v autoškole je otec mýho učitele na iologii! :D Ten svět je tak malinkej...
Áááá ode dneška můžu legálně pít a nemusím nosit tu podělanou přilbu na kolo (no, nenosila jsem ji ani před tím, ale taky jsem dostala 2 kila pokutu :D)
No nic, tolik k mému dni, užijte si další část ;)

3 komentáře:

  1. Počkať... keď som to správne pochopila... tak... Všetko najlepšie? :) Dúfam, že som sa nesekla :D
    Inak... ten príbeh začína byť zaujímavý :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, pochopilas správně, mně se to jen nechtělo psát tak okatě, že mám narozky :D. Takže děkujíí O:)
      No, to jsem ráda, že se ti líbí :D. Já jsem z něj vážně taková rozpačitá... ale mám ráda "flashbacky", jenže k těm se dostaneme až později ;)

      Vymazat
    2. Sakra a zase to supidní datum :(. Asi tu společnost zažaluju! :D

      Vymazat