Jak vložit přezdívku a odkaz na blog do komentářů? Návod (v komentářích) zde

Skloňování šunkič zde

Kontakt zde

pondělí 23. dubna 2012

35. kapitola

Komentář autora: Dneska se mi naskytla příležitost hovořit s Italem v Česku anglicky :D. Akorát jsem ho chudáka moc nenasměrovala, já v popisování cest nejsem prostě dobrá. Nebyl problém jazykový jako spíš orientační. Mi scusi segnore :D
K povídce: Měla jsem nemožně rozněžnělou náladu, když jsem to psala, proto to zní tak - prostě TAK :D. Navíc jsem se kolikrát zamýšlela, jak by se asi tak Damon s Elenou oslovovali, kdyby se dali do kupy; dospěla jsem ke stejnému závěru jako Damon, prostě se to k nim nehodí. Ale v druhé řadě Doučování zla už ty oslovování občas používám, zvláštní :D. 
A taky konečně trošku objasním tu jejich myšlenkovou rozmluvu.
Další díl bude ve středu


Povalovali jsme se s Damonem v posteli stále nazí. Byli jsme zakryti tenkou, bílou přikrývkou a povídali si o nesmyslech. Ležela jsem mu na hrudi, pohrávala si s jeho prsty a on se mi zamyšleně probíral ve vlasech.
„Můžu ti říkat miláčku?“ pípla jsem.
„Ne.“
„A co takhle lásko?“
„Pokud vím, láska je ženskýho rodu.“
„Srdíčko?“
„Střední rod, já teda rozhodně nejsem střední!“
„Broučku?“
„Mám snad tykadla nebo krovky?“
„A Damie? To je přece pěkný! A je to jenom zdrobnělina tvýho jména.“
„Co se ti nelíbí na mým jméně, sakra?“
„Nic, jenom nezní moc romanticky… Damon!“ zahučela jsem důrazným, hlubokým hlasem.
Zasmál se. „Říkalas mi tak do teď, nechápu, proč to chceš měnit.“
„Protože zamilovaní lidé - i upíři - si dávají roztomilá přízviska,“ přetočila jsem se a opřela si mu bradu o prsa, abych na něj viděla.
„V tom případě tě nemiluju,“ prohlásil prostě a zaškaredil se, jak si mě prohlížel.
„Ne?“
„Ne!“
„Ani trošičku, Damie?“
„Ani co by se za nehet vešlo, princezno moje.“
„Vidíš! Tys mi taky vytvořil přezdívku!“
„Protože ty JSI má malá princeznička. Zachránil jsem tě přece ze spárů strašného a ukrutného upíra, Stefana. Upíři vždycky žerou princezny, tos nevěděla?“
Rezignovaně jsem zavrtěla hlavou. „Ty seš nemožnej.“
„Ale jenom nemožní dokážou nemožné,“ ušklíbl se a vlípl mi polibek na čelíčko.
Povzdechla jsem si a nekomentovala to.
„Málem bych zapomněl.“ Natáhl se k nočnímu stolku a vysunul šuplík. „Chtěl jsem ti to dát už v tom letadle, ale ňák mi to vypadlo z hlavy. A navíc sis to nezasloužila, chovala ses ke mně veelmi nepěkně!“
„Já že se k tobě nechovala hezky? To si ani nedokážu představit!“
„Každopádně -“ cvrnknul mě křišťálový přívěsek do nosu. Chňapla jsem po něm a zvědavě si ho prohlížela.
„To je ten řetízek, cos mi kdysi daroval!“
„No, to jsem rád, že si na něj ještě pamatuješ,“ uchechtl se. „Všiml jsem si, že ti ten tvůj sporýšový chybí, tak jsem si říkal, že bys možná uvítala menší náhradu. Ale pokud se ti víc líbil tamten -“
„Ne,“ přerušila jsem ho. „Teda líbí se mi oba a moc, ale ten od Stefana jsem nosila už dost dlouho. Je čas na změnu. Navíc, upírka se sporýšem na krku?“
„Taky bych řekl, že ti tenhle sluší líp.“
„Zapneš mi ho, prosím?“
„Jistě.“
„Děkuju.“
Ponořili jsme se do slastného mlčení, ale mé myšlenky se začaly ozývat tak hlasitě, že je musel slyšet snad i Damon.
Damonku? Zkusila jsem použít tu zvláštní telepatii.
Těžce si povzdechnul, až jsem se z něj málem skutálela.
„Ano, Elenko?“ zeptal se otráveně sladkým hlasem.
Neubránila jsem se škodolibému úšklebku. Jak já ho ráda zlobím!
„Tobě to přijde úplně normální, že slyšíš moje myšlenky?“
„Já neslyším tvoje myšlenky.“
„Ale jojo! Právě teď jsi je slyšel! A v tom lese taky.“
„Slyším jen to, co chceš, abych slyšel.“
Ticho.
„Tak vysvětlíš mi to, nebo ne?“ rozpřáhla jsem paže v bezradném gestu.
„Ach jo, tak fajn, začneme hezky od svatouška Adámka a mrchy Evičky. Nikdy jsem se s tím přímo nesetkal, ale říká se, že mezi upírem a jeho stvořitelem vzniká takovýhle - pouto - pokud si už před přeměnou byli blízcí. Máš zostřené smysly, ten šestý nevyjímaje, takže můžeš vnímat i to, co si myslím, pokud ti to teda dovolím. Možná to má něco společnýho i s tím, že jsi zemřela s mou krví v těle, takže jsem se stal defakto tvojí součástí. Ještě nějaké dotazy?“
„Takže si jsi stoprocentně jistý, že si nemůžeme navzájem číst myšlenky?“
„Chceš si to ověřit?“
„Vlastně jo, schválně mi zkus říct, na co právě myslím!“
„Tak dobře,“ pokrčil ledabyle rameny a oba jsme se posadili naproti sobě.
Vpíjel se do mě svým pohledem a já se mermomocí snažila, aby na mně nebylo nic poznat. Jeho vševědoucí úsměv mě však zradil.
„Ale, ale, ale,“ broukl samolibě.
„Co?“
„Vidím, že by sis dala ještě jedno kolo,“ nadzvedl laškovně obočí a nestydatě sklouzl pohledem k mým vnadám.
Přimhouřila jsem oči. „Ty seš ale pitomec!“ Hodila jsem po něm polštář a zasedla ho.
Hbitě ho odhodil a nevinně na mě zamrkal. „Tak dvě?“
Vypískla jsem smíchy, když mě chytil za obě zápěstí a převalil se na mě. Začal mě líbat na krku a tím docílil toho, že se jeho odhad stal nejen pravdou ale i skutečností.
***
„Uf,“ oddechla jsem si a svalila se vedle Damona.
„Taky si myslím,“ zafuněl Damon a setřel si pot z čela.
Rozesmála jsem se.
„Tak jo, to bychom měli,“ otočil se ke mně a přejížděl mi prsty po obnažené paži. „Ale jsou tu další věci, které vyžadují naší pozornost.“
 „Já vím,“ zaskuhrala jsem a obrátila k němu svůj nepochybně spařený obličej.
„Chceš zůstat v Mystic Falls?“
„Chci, ale nemůžu.“
„Můžeš, jen ne příliš dlouho.“
„To sice jo, ale nejsem si jistá, jestli bych později dokázala odejít.“
„A teď bys to zvládla?“
„Asi. Asi určitě. Bylo by to tak nejlepší,“ posadila jsem se a promnula si čelo. „Jenže nevím kam jít.“
„Jen klid. Něco už vymyslíme,“ sledoval stále místo, na kterém mě hladil.
Srdce mi poskočilo. „My?“
Nejistě a snad tou největší možnou oklikou se dobral pohledem až k mým očím.
„Řekl jsem ti přece, že o tebe nehodlám přijít. Půjdu s tebou kamkoliv, ať se ti to líbí nebo ne,“ zablýskl se mu bělostný chrup v širokém úsměvu.
„A já ti zase slíbila, že už tě nikdy neopustím,“ rozzářila jsem se a něžně ho políbila na rty. S nejvyšší pravděpodobností bychom si dali milostné repete, kdybych nezaslechla vyzváněcí tón svého mobilu.
„Počkej, někdo mi volá,“ odstrkovala jsem od sebe Damona.
„Blbost. To už ti v hlavě znějí svatební zvony,“ držel si mě bezpečně pod sebou a mazlivě se o mě třel.
„No tak! Mohlo by to být důležité,“ škemrala jsem.
Zklamaně zakňučel a uvolnil mi cestu. Když jsem se shýbala pro jeho košili, což byl nejbližší kus oděvu, kterým jsem se mohla zakrýt, nezapomněl mě pořádně plácnout přes zadek. Nadskočila jsem, ale rozhodla se mu pomstít až později. Zapnula jsem si pouze prostřední knoflíky a rychle vběhla do salonku, odkud vycházelo drnčení telefonu. Na displeji problikávalo Stefanovo jméno.
„Ahoj, Stefane. Děje se něco?“
„Eleno, no konečně! Včera jsem se ti několikrát pokoušel dovolat, nikdo o tobě nic neví. Kde teď právě -“
Nechápavě jsem se zamračila na přístroj u svého ucha.
„Stefane?“
Ozvalo se pípání signalizující ukončení hovoru.
Pokrčila jsem rameny a chtěla se vrátit zpět k Damonovi, když jsem si všimla Stefana stojícího přímo naproti mně.
Jejda!
Na nějakou dobu jsme oba zamrzli. Nevěřícně si mě prohlížel a nebyl schopen slov.
„Tady jsem,“ hlesla jsem zahanbeně.
„To vidím,“ odpověděl stále šokovaně. „Očividně ti nic neschází, snad kromě spodního prádla, tak já zase půjdu.“
„Ne, Stefane, prosím - “
„Nech mě být!“
Poprvé jsem využila své upíří rychlosti. K mému překvapení to šlo úplně samo. Během okamžiku jsem stála před ním, což rozhodně neočekával, a vrazil do mě. O krok ucouvl a zmateně potřásl hlavou.
„Jak jsi to - “
Konečně mu to došlo.
Vzal mě za obličej a pořádně si ho prohlédl, jako by ho nepoznával. Potom mě pustil a vletěl do Damonova pokoje.
Jejda, jejda!
Byla jsem mu v patách.
„Co jsi to provedl!“ řval právě můj bývalý přítel a mrštil mým současným přítelem o protější zeď.
„Ne!“
 Vrhla jsem se na Stefana, abych ho zastavila. Odstrčil mě tak prudce, že jsem málem upadla. Vrazil Damonovi schoulenému na podlaze pěstí. To mě naštvalo. Skočila jsem mu na záda a hryzla ho do ramene. Pořádně. Zaskučel a padl na kolena. Slezla jsem z něj a otřela si zkrvavená ústa do rukávu Damonovy košile. Potom jsem si klekla mezi oba bratry, překontrolovala, jestli je ten starší v pořádku, a vyčítavě hleděla na toho mladšího.
„Za to kousnutí se ti omlouvám, ale příště mě raději nejdřív vyslechni, než začneš vykonávat rozsudky. Oblékni se,“ obrátila jsem se na Damona, „ať si o tom můžeme všichni v klidu promluvit.“
„Tohle se mě netýká,“ postavil se Stefan a shlížel na nás s rozporuplným výrazem.
„Řekla bych, že týká a dost,“ odsekla jsem nekompromisně. „Dej nám chvilku a pak ti všechno vysvětlím, dobře?“
Neochotně přikývl a zavřel za sebou dveře - nehlučně.
„Dobrý?“
„Prosím tě. Děláš, jako by mě napadla minimálně stovka lovců upírů.“
„Tak fajn,“ spustila jsem tedy bezstarostně. „V tom případě na sebe koukej něco hodit,“ svlékla jsem si košili a konečně si vzala Damonovo propůjčené oblečení, které stále leželo složené na podlaze u rohu postele.

Pokračovat na další kapitolu »

27 komentářů:

  1. Viem, že aj ja som sa pýtala na Stefana ale teraz musím konštatovať - nechýbal mi :) Damie je pekné, už som to v jednej poviedke čítala, ale tam to chlapec prijal ochotnejšie.. Aj keď je fakt, že si v seriáli neviem predstaviť nikoho, kto by ho tak oslovil (no na druhú stranu si neviem predstaviť ako by mohol odmietnuť svoju milovanú Elenku, keby ho chcela dobrovoľne oslovovať takýmito menami - veď ona môže všetko) :)
    Každopádne som zvedavá na ďalší diel.. ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, oslovení Damie už jsem taky někde viděla, ale právěže se mi vůbec nelíbilo :D. Nebo jako, je to roztomilý, ale to je právě ono, JE TO ROZTOMILÝ, Damon je velkej zlej sexy upír (nebo se tak aspoň tváří a chce jím být), takže oslovovat ho nějak roztomile, třeba čumáčku, to je taky dost dobrý oslovení, je pro mě divný. To je jako vlkodava pojmenovat prcku, nebo ťunťo, nebo šmudlo, nebo tak něco, prostě... je to naprostej oxymorón :D A v seriálu už si to vůbec nedokážu představit, tam se ani Stefan s Elenou neoslovují jinak než jmény :).

      Vymazat
  2. tie oslovenia boli super :D ale to Damie sa mi zdá dosť čudné, neviem nesedí mi tam je to jednoducho Damon :D a ten Stefan :D hm musím uznať že ani mne veľmi nechýbal :D
    Kikush

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale, bez Stefánka by to nebylo ono, kdo by Elenu setřel takovou na jeho poměry vtipnou hláškou, bez toho by se povídka neobešla :P :D.

      Vymazat
  3. Nemám slov ♥♥♥♥♥ jen srdcovitých znaků:D

    OdpovědětVymazat
  4. Nemám slov :) Krásne :)
    Tie oslovenia boli super :D Damie je podľa mňa pekné, ale tak ako si povedala - príliš roztomilé :D
    Neviem si predstaviť čo budem robiť, keď sa prvá časť DZ skončí... To bude čakanie...
    Mariam :)

    OdpovědětVymazat
  5. Děkují ;). Ona už se bude vracet Michelle (snad), takže nebojte, budete mít co číst, já sama už se na pokračování Shooting Star těším, mám 2 varianty, jak by to mohl skončit, ale nevím, která z těch dvou je pravděpodobnější,... nebo to vyřeší ještě úplně jinak a to teprve budu čumět :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Čítala som len pár Michellinych poviedok, ale zrejme si prečítam postupne celý jej blog, pretože tiež pekne píše :)
      Alebo budem písať svoju poviedku :D
      A nemáš začo :)
      Mariam :)

      Vymazat
    2. Velmi doporučuju, mně se líbily fakt všechny... no, dobře, jedna ne že by se mi vysloveně nelíbila, ale nesedla mi, ten nápad mně přišel takovej divnej... ale jinak píše skvěle ;) No a psaní vlastní povídky, jen do toho! To je vůbec nejlepší, všechno je v ní podle tvých představ, teoreticky je pro tebe bezchybná, navíc to zabere hooodně času, když se do toho vžiješ, takže jen do toho ;)

      Vymazat
    3. Práve som začala čítať "Shooting Star", ktorú si tu spomínala a vyzerá to zatiaľ dobre :)
      Mám zatiaľ napísanú 10-stranovú poviedku, už ju treba len upraviť a teraz prednedávnom mi napadlo pokračovanie, tak možno z toho niečo bude :)
      Potom by som to aj chcela publikovať (www.the-vampirediaries.cz - tam som sa vlastne aj prvý krát stretla s fanfiction a veľmi ma to zaujalo) :)
      Rozmýšľala som aj nad založením blogu, ale nie som si istá, či by som bola schopná ho viesť :D Som celkom technický typ a myšlienka vlastného blogu sa mi páči, ale veľmi si na to netrúfam :D Ak aj áno, mám toho málo, čiže po chvíli by som tam nemala čo pridávať :D
      Mariam :)

      Vymazat
    4. No, jde o to, jestli tě psaní chytne. Já si původně taky říkala, že svojí povídku jen někam pošlu, ale jaksi... 37 kapitol je dost :D. Navíc se mi zrodil plán na druhou řadu, takže to už vůbec... takže jak jsi řekla, blog bych založila jen v případě, že toho budeš mít víc... a co se složitosti vedení blogu týče... no, já jsem na všechno dost levá a můj blog je jenom hodně jednoduchý, ale docela funkční, řekla bych, takže ono to tak těžký zas není ;).

      Vymazat
    5. Ja zbožňujem Tvoj blog! :)V jednoduchosti je krása :) Mám rada čiernu, a kombinácia s červenou sa mi tiež páči... A krásne čitateľné biele písmo (niektoré blogy si treba celé označiť, aby sa dali čítať) :) Všetko priehľadne rozdelené... Keby som aj niekedy v budúcnosti mala blog, zrejme by sa podobal na Tvoj :)
      Ja mám nápad, ale mne sa nechce písať, aj keď viem, že keď raz začnem, bude ma to baviť, kým to nedokončím :) Len začať... :D
      Mariam :)

      Vymazat
  6. Ach jaj, to bolo úžasné :D Veľa som sa nasmiala, hlavne na začiatku :D Takto sa mi to páči :D Ja by som takéto niečo nikdy nedokázala :D Mám sa ešte čo učiť :D A rozhodne sa teším na ďalšiu! :D

    Lulu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, to je milý O:). Ale psaní je taky jenom otázkou zkušeností, jak životních, tak psacích, čím víc člověk píše, tím líp mu to postupně jde (asi proto se dost významných autorů stydí za svoje prvotiny a často se k nim ani nechtěj hlásit :D). Takže určitě bys dokázala (nebo už dokážeš) něco podobnýho, ne-li lepšího ;)

      Vymazat
  7. Tak já jsem naopak náramně spokojená, že jsi přivedla Stefana na scénu! Jednak jsi to udělala opravdu efektně..... a jednak - je to přece příběh o trojúhelníku a ne o Damonovi a Eleně a nebo Stefanovi a Eleně! Když mi někdo tvrdí, že by Elena jen tak jednoduše vyměnila jednoho za druhého, tak ho prostě neberu vážně (mimochodem - to jediné mi vadí na povídkách od Michelle).... takže ať už je středa a já můžu zjistit, jak to chceš mezi nimi řešit!!! :-DDDD
    A ohledně těch oslovení.... máš 100% pravdu :-) Rotvajlerovi bych taky nedokázala říkat Punťo :-DDDD
    Mikeš

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jop, mluvíš mi přímo z duše ve všech bodech, kdybych se měla víc rozepsat, tak se budu jen opakovat :) :D

      Vymazat
    2. Joooo!!! Tak to mi děláš radost!!!! Ať žije trojúhelník!!!!! :-DDDD
      Mikeš

      Vymazat
  8. Jupíí , to je hezkéé!!! ;))
    Jsem i ráda že tam přišel Stefan,přece jenom je to trojúhelník , takže, proti tomu nic nemám :D.
    Fakt se mi to moc líbilo už se nemůžu dočkat té středy :D.

    OdpovědětVymazat
  9. to čumím :-) nebola som tu už vyše týždňa, pretože mi to čas nedovolil a veľmi ma to mrzí, ale tu sa to teda poriadne zvrtlo...takže D a E sa už v pohode spolu váľajú v posteli hej? ale aj tak si u mňa jedna z rekordérov, keďže k tomu došlo až v 34. kapitole :-D (na prvom mieste je Julie Plec, ktorú asi v tomto nikto nikdy nepredbehne) :-)
    nápad s rozhovorom o prezývkach chválim...áno, Damie mi znie povedome :-)
    taktiež sa mi veľmi páči čítanie myšlienok. V knihách to bolo tiež pekné, ale pôsobilo to tam na mňa ako ďalšia fantasmagorina od Smith, ale tu sa to veľmi hodí a keďže si to aj vysvetlila, vôbec to nepôsobí rušivo...určite to robí sexuálne scény (ale nie len tie) zaujímavejšími a osobitými :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nic proti Julii, ale už mě začíná trošku štvát s tím oddalváním Damona a Eleny :D. Jako na jednu stranu jsem ráda, aspoň to jiskření mezi nima nekončí, jenže jsem kapánek netrpělivý člověk, a i když by mi nijak nevadil konec "Elena žila šťastně se Stefanem až do smrti", ráda bych viděla chvilku opravdový oficiální vztah Damona a Eleny. Číst to jako nějakou knížku nebo povídku, tak už to asi vzteky zahodím, Smithová jejich vztah podle mě zpracovala pěkně, tak akorát. Jen zbytek dějový línie poněkud nevychytala...

      Vymazat
    2. To so Smithovou si myslím aj ja :) Po 4. knihe to ide trošičku dolu vodou, ale aj tak to rada čítam... Taká oddychovka (pokiaľ pritom veľa nemyslíš, samozrejme :D)
      Mariam :)

      Vymazat
    3. Jo, oddychovka je to každopádně a i já si to docela ráda přečtu, ale... nezařazuju to do svojí nejoblíbenější četby... ze začátku jsem byla těma knížkama doslova posedlá, ale jakmile se z Eleny stal duch, tak to ze mě vyprchávalo...rychle :D.

      Vymazat
    4. Presne tak to bolo aj u mňa! :D Prvé štyri knihy som prečítala asi tak za 2 týždne (možno menej :D keď sa na niečo upnem, tak... :D)
      Ducha som ešte ako-tak rozdýchala, ale tie krídla boli už aj na mňa veľa :D
      Mariam :)

      Vymazat
  10. wow, tak ja som tieto poviedky objavila az teraz... a klobuk dolu, su super!!! tesim sa na dalsie :)
    Natalia

    OdpovědětVymazat
  11. A pěkně velkej nervík :D Fajn, jinak- přistihla jsem se, že se při každý z posledních asi 4 kapitol usmívám jak totální dement... :D no nic, jdu číst dál ;)

    OdpovědětVymazat
  12. Chválím za návrat Stefana, už mi tam chlapec nějak scházel, nejsem moc zastánce Eleny užívající si bez výčitek s Damonem. Mám na to stejný názor jako Mikeš.
    A ohledně těch oslovení - napadlo mě, jestli mu to Elena nenavrhovala jenom, aby ho popíchla... nebo to myslela vážně? To by mi k nim nepasovalo. Vlastně vůbec nevím, jestli bych si dokázala představit jejich vztah. Třeba pochybuju, že by se drželi za ruce. Spíš bych je tipovala na dovádění v soukromí než nějaké projevy na veřejnosti :) těžko posoudit. Taky něco podobného právě řeším, tak jsem sama zvědavá, jak to vykoumám.

    OdpovědětVymazat