Jak vložit přezdívku a odkaz na blog do komentářů? Návod (v komentářích) zde

Skloňování šunkič zde

Kontakt zde

úterý 24. dubna 2012

K tomu člověk ani nemusí nic říkat... teda vlastně jo, je to sice nádherný video, ale když jsem slyšela už asi po čtvrtý to toužebné Damon a Elena, tak jsem se začala smát :D. Ale jinak je to výborně zpracovaný, mám ráda kecací videa a tady jsou ty Eleniny myšlenky napsaný dost dobře.


5 komentářů:

  1. z toho opakovaného "Damon.....Elena" by mohol byť celkom dobrý refrén do rapového songu :-D
    Ja nemám rada takéto kecacie videá,,vždy ma začnú po chvíli nudiť, keďže všetky tie repliky som už počula resp. ich poznám naspamäť :-) ale háčik bude možno aj v tom, že ja som na fanvideá strašne náročná a mám presne stanovené štandardy,ktoré video musí spĺňať, aby ma nejako oslovilo :-D
    Ale toto som vydržala pozerať až do konca, takže až také zlé to zas nie je :-D Autor si na ňom dal určite veľmi záležať.

    OdpovědětVymazat
  2. Je to úžasný, tak hezky sestříhaný ty věty a to ozvučení je perfektní!! Já to tweetla julliplec na zed' snad se na to koukne :)

    OdpovědětVymazat
  3. Najít video, co by se líbilo všem, je strašně těžký... oprava, nemožný :D. O hodně videích řeknu, že jsou pěkný, o velmi málo z nich, že jsou úžasný (tohle je něco mezi, ale spíš úžasný):).
    Btw, Visa2: Před chvílí jsem na vašem webu objevila to video Incomplete. Pustila jsem si ho 3x po sobě a ještě teď mě mrazí, to jste našli vážně perfektní (hlavně tu písničku mám ráda + spojení rvaček a líbaček Damona a Eleny + kecačky = jsem v nebi)
    Marry: Mohlo by jí to inspirovat k nějaký podobný scéně, nezlobila bych se :P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) tie videá na webe vyberám ja :-) som rada, že sa ti páči...snažím sa tam dať stále fanvideo, ktoré ma najviac počas týždňa oslovilo...samozrejme,,ja tú pieseň tiež zbožňujem a aj celú myšlienku..už som si všimla, že mám podobný hudobný vkus ako ty (aspoň to tak usudzujem podľa pesničiek,ktoré tu niekedy hodíš)...tiež som dosť muzikálny typ a mám nejaké dočinenia s klavírom :-) takže u mňa je pesnička to prvé, čo ma pri videu musí osloviť :-)

      Vymazat
  4. Jo joo :D Mooc hezký , až na to že sem se u toho Elena Damon rozesmála uplně na plný pecky a dvě minuty sem nemohla pořádně ani dejchat!! :DD
    Levné posilování břišních svalů :D

    OdpovědětVymazat