Jak vložit přezdívku a odkaz na blog do komentářů? Návod (v komentářích) zde

Skloňování šunkič zde

Kontakt zde

pondělí 29. února 2016

Výroční zpráva IV

(Záhlaví blogu z 29. 2. 2012 až 13. 6. 2012)
Je to tady, vážění i nevážení, pravé a nefalšované výročí v ten správný den, který nastává jenom jednou za 4 roky.
Jéééj :D

Jen tak mimochodem, žiju, nepíšu vám ze záhrobí, a věci už jdou zase celkem podle mých představ :)
Víte, co by mě fakt zajímalo? Co by na mě moje o čtyři roky mladší já řeklo. Nejspíš: "To si děláš prdel, že máš ještě pořád beďary!" :D

Tak jo, copak se za poslední rok změnilo? Naše rodina je bohužel o jedno morče chudší. Pořád všichni bydlíme ve stejným bytě, ale doufám, že se to tu brzo o něco vyprázdní (bratrův nejvyšší čas byl tak před rokem a můj ťuká na dveře). Pořád studuju na stejný škole, pořád úspěšně...Začala jsem doučovat angličtinu a francouzštinu. Průvodcovala jsem na zámku. Jakž takž jsem přestala kouřit. Podívala jsem se do Krakowa a zalyžovala si v Alpách. Přestala jsem se bavit se dvěma kámošema, z nichž jednu jsem měla velmi, velmi ráda a druhýho jenom ráda. Ale nabrala jsem pár novejch, takže v pořádku. Setkala jsem se s Nikolajem Luganskym! Jo, a taky jsem velmi, ale opravdu velmi nenápadně pozvala na rande svýho profesora :D. Tak nenápadně, že si toho pravděpodobně ani nevšiml. Ale čistě teoreticky mou nabídku přijal!! A pak ji čistě teoreticky odmítnul :D:D:D.
No nic, popojedem...

Čísla

1 design: Opravte mě, pokud se mýlím, aleee... myslím, že se nemýlím. Podle loňský výroční zprávy byl tenhle design aplikován 2. 3. 2014... takže je tu skoro 2 roky... hm... Takže mu držme palce, ať tady vydrží co nejdýl! :D
Počet příspěvků: 20. Loni to bylo 30, tak to není tak strašný
Počet komentářů: 73... tak jo, loni to bylo přes 200, tohle je smutný :D
Počet zobrazení za dobu existence blogu: 149 619
"Nejživější" měsíc: červenec 2015 (1 536) což je samozřejmě nejnižší číslo za poslední 4 roky
"Nejmrtvější" měsíc: únor 2016 (316) tak je ale aspoň pozitivní, že ten rozdíl mezi mrtvým a živým obdobím není tak velkej, ne? :D
Nejzobrazovanější příspěvek: Skloňování slova šunkič... oh, jak dojemné :) :D
Jak mě lidi našli: poviedky od šunkič, šunkič, damon a elena, doučování zla...
Publikum: ČR: 82 887, SR: 31 404 děkuji :) 
Kolik jsem zhruba napsala stránek VŠECH povídek: Dokonalá rasa - Závislačka jménem Husky 17,... ehm... no.. a to je asi tak všechno :D. Ale hej!!! 17 stránek!!! Vzhledem k tomu, že jsem na DR málem zapomněla, tak jsem myslela, že někde splaším leda tak 4 stránky čehosi. Ale nemyslete si, že se k tomu budu vracet. To asi nebudu.
17 stránek
Loni 51, předešlý roky kolem 200... alespoň že se ta degradace zpomalila :D

Minulej rok mi přišlo psaní výroční zprávy strašně depresivní. Byl tam hroznej skok oproti loňskýmu roku, věděla jsem, že mě psaní už moc nebaví a celej tenhle blog taky... nebudu vám tvrdit, že by se tyhle moje pocity nějak zvlášť změnily :D. Ale jeden přece. Nejsem v depresi. Situace mi nepřijde tak špatná. Co si budem nalhávat, byla jsem ještě děcko, když jsem to tady zakládala, plný ideálů a nápadů... a hlavně volnýho času. Ano, viním za všechno školu!!! :D Ale ne, nebojte, nepokládám se za dospělou, jen za trochu životem víc otrkanější děcko :)
Tak, jaké pak závěrečné prohlášení učiníme my, královna všeho na hlavu postaveného? Mnop... ze všeho nejprve dopíšeme bakalářskou práci (25 pages, folks, only 10 pages to go!), potom napíšeme klauzury, potom složíme státní zkoušku z francouzštiny, následně z angličtiny, nakonec nejspíš z cestovního ruchu, obhájíme bakalářskou práci... ožerem se... vyspíme se...13. května si půjdeme pro autogram pana úžasného Andreje Drbohlava... pak zveřejníme bakalářku na blogu a pořádně to tu rozjedem!!!!! :D:D

Tak, už jsme měli úžasnosti zdar, životu zdar...

Tak radši nazdar! :D
Na zdar!
Zdaru zdar!

Aneb jak se ani jeden plán neuskutečnil, protože královnu, blogerku, skoro.bakalářku zavřeli do blázince.
Díky, úžasná herečko, jejíž jméno si v životě nezapamatuju :)




5 komentářů:

  1. To záhlavie ma normálne naplnilo nostalgiou... :D Zlaté časy, keď nás ešte písanie a blogovanie bavilo a život bol jednoduchý... :D (a to ešte nie som na výške, potom so mnou asi ani nebude reč, to bude samá sťažnosť :D)
    Minulý rok som aj ja navštívila Krakow a určite tam chcem ísť ešte raz (alebo dvakrát... možno sa tam nejakým spôsobom dostať na Erazmus...? :D), no ale pozor, na piatok mám už kúpený lístok na moju historicky prvú návštevu Českej republiky! :D V piatok večer vyrážam, sobotu chcem stráviť prehliadkou Prahy a koncertom Simple Plan a v nedeľu ráno idem domov ^.^ O tom celom sa rozhodlo asi tak pred štyrmi dňami, čiže je to dosť narýchlo zbúchaný výlet, ale teším sa :D
    To rande s profesorom pobavilo (aj najzobrazovanejší článok :D), tak dúfam, že nabudúce to už pochopí :D :)
    A tých 17 stránok vyzerá zle len vtedy, keď to porovnávaš s minulými rokmi! :D Keby si to porovnala tak so mnou, tak neviem, či by si nemala ešte viac ako ja :D Optimistický pohľad, normálne.
    Prajem veľa šťastia s bakalárkou a štátnicami :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsme v moc proměnlivém věku :)
      Vím, že u nás na škole tam prej můžou ruštináři na Erasmus, takže proč bys tam nemohla ty? :P Je to fakt pěkný město. Ale cedule nad vchodem toho hlavního kostela: "Please do not visit, prayers only" mě dost vyvedla z míry teda. Chápu zákazy focení, chápu jistej dress code, ale... no, zkrátka... Poláci jsou pro mě neznaboha v tomhle přímpo fanatici.
      Oooooo, no pááni!!! Tak to si koukej pořádně užít! A dobře si to zapamatovat, ať nám o tom pak povyprávíš :P. Praha není špatná. Pro středo-evropana asi nic extra, ale pěkná je, to jo :).
      No, uvidíme, jestli se někdy odhodlám... furt si říkám, že je lepší litovat něčeho, co člověk udělal, než toho, co neudělal. A odmítnuta jsem byla naposled na základce, tak... by nebylo špatný si to po takový době zopakovat :D
      Děkuji, děkuji a tobě přeju šťastnou cestu a všechno šťastný a skvělý! :).
      Mimochodem, vzpomněla sis na výročí sama od sebe, nebo ses tu jen tak náhodou zastavila? :D Nedělám si příliš velký iluze, ale... co já vím :D

      Vymazat
    2. To je prvá veta po neviemakej dobe, ktorá mi dáva pocit toho, že som mladšia :D Dobre to padne práve dnes, keď som vyhlásila, že sa cítim "tak dospelo" po tom, čo som prvýkrát platila kartou :D
      Tak ja som si tam žiadnu ceduľku nevšimla, ale boli sme len v jednom kostole - katedrále na Waveli. A tam sa to turistami hemžilo :D
      Ďakujem ^.^ Budem sa snažiť čo najviac si zapamätať a čo najlepšie fotky nafotiť :D
      Použiješ naňho svoj šarm a bude to :D
      Ďakujem ešte raz :)
      Momentálne ani neviem, kedy presne má môj blog výročie, takže prepáč :/ :D Sledujem ťa cez Blogger a tam mi furt ukazuje nové články. Aj tak som ho našla až deň po zverejnení, Blogger kontrolujem tak raz denne :D

      Vymazat
  2. Helena Bonham Carter!:D
    Líbí se mi tvoje nálada, je dobře crazy. Mám podobně šílenej rok a už se nemůžu dočkat až si to všechno odškrtám z pomyslnýho "to-do listu". Zatím bohužel dělám velký houby...áchjo.
    Ale když bych to měla brát z pozitivní stránky věci, v podstatě se naučím tolik nových věcí prokrastinováním toho, co mám dělat! Shodla jsem se s kamarádkama, že to tak je. Já se začla učit doma na kytaru, kamarádka začla běhat, další furt peče a tvoří z fima a jiná louská ořechy:DD je to zoufalství, ale snad to všechno (všichni!) přežijem. Přeju ti abys prokrastinovala co nejmíň! (je to zlo největší)
    Taky si přijdu jako vyzrálý děcko. Čím víc jsem nad věcí, tím horší jsou moje dětinskosti (asi to bude krutej propad ve srovnání prostě,no)
    Držím palce a radím, k profesorům je lepší mít čistě platonickej vztah, dál bych být tebou nezacházela! :'D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stejně si to nezapamatuju :D
      Jo, to já naštěstí na prokrastinaci (přiznávám, že jsem si musela najít, co že to slovo vlastně znamená :D) ani tak netrpím. Teda mezi psaním bakalářky nebo učením vždycky stihnu hrát na klavír, něco uklidit, skouknout tak 4 díly Masha a podobně, ale pořád se alespoň částečně věnuju tomu, čemu mám :). Učit se hrát na kytaru je náhodou fakt dobrý :P.
      Jsem zvědavá, kdy přestanem bejt děcka a stanou se z nás regulérní nemehla a idioti :D.
      Chápu, proč je většinou špatnej nápad začínat si něco s učitelem nebo šéfem nebo někým takovým, ale když už člověk z tý školy/práce stejně odchází... a když je to první chlap, co se mi po víc jak roce vážně líbí... a to že se mi první rok ani nelíbil :D. Ale nedávno mi to v hlavě udělalo cvak, poskládala jsem si všechno, co o něm vím, a uvědomila jsem si, že na 99,9%... nejsem jeho typ, řekněme. Takže je to stejně fuk :D.
      Taky přeju, ať se všechno daří a ten seznam povinností se podstatně vyprázdní ;)

      Vymazat