Jak vložit přezdívku a odkaz na blog do komentářů? Návod (v komentářích) zde

Skloňování šunkič zde

Kontakt zde

neděle 6. března 2016

Abyste nezapomněli, jak jsem krásná



Aneb fotky z Krakowa :)
Takže kromě mě uvidíte i milióny kostelů :D




Strašidelnej kostel

Nádhernej kostel, ale neměl dveře
Nádhernej strop v malým zapadlým kostele
Na můj vkus přeplácanej kostel. Navíc to byl ten, kterej se nesměl navštěvovat, jenom se v něm smělo modlit... Každej přece ví, že stupidní pravidla se dodržovat nemusej! :D Fakt, Polsko mi zprotivilo církev. A to že ani předtím jsem jí nefandila. Ne, fakt se mi ta instituce nelíbí. Ani trochu.
A konečně to, na co jste všichni čekali: můj neuvěřitelně nefotogenickej obličej! :D A krásná vánoční výzdoba. Úplně stejnej strom měli snad ještě na 4 jinejch místech, to se mi líbilo, že to měli sladěný.

Miniatura kostela v kostele. Protože jich je v Polsku málo :D.
Betlémy byly taky pěkný. I vánoční stromky v těch kostelích měli, což bylo taky takový milý :)
Ona se tváří normálně! Rychle, paparazzi z celého světa! F-O-Ť-T-E TO!!! :D

Jooo a taky tam byl ještě kostel.


Ano, když Klárka změní na fotce všechno, co se dá, tak Lucinka začne morfologicky připomínat lidskou bytost :D. Černej čaj, protože ovocnej někde sehnat nebyla sranda. Asi v zimě nemaj ovoce, nebo nevím.
... určitě měli pro to dobrej důvod, ale už jsem ho zapomněla :D

Jagellonská univerzita. Tam můžeš studovat, Mariam :P. Moc hezký cihlový budovy. Mám strašně ráda cihly. A kameny.
Tohle by se v Čechách v žádnou neděli nestalo. A už vůbec ne v tom nejzapadlejším kostele. Možná na Vánoce, a i to mám jistý pochyby.
Průvodce (knížka, ne člověk) říkal, že do tý kavárny musíme jít. Tak jsme si tam dali roztavenou čokoládu na vaření, kterou jsem nedokázala spořádat ani se sklenicí vody. Nedoporučuju, to byla fakt taková ta čokoláda, co vám totálně stáhne a vysuší pusu. Všechno z toho člověka akorát pálí a škrábe, bleh.
Bylo to fakt náročné :D
Velmi náročné :D
Asi nejKrakowštější fotka. Fotila Klára, proto to vypadá tak dobře, není to ani rozmazaný a ni křivý ani nic :D
Nevím sice, co to je, ale strašně se mi to líbilo :)
Nejvýznamnější osobnost Krakowa
A pro změnuuuuu synagogaaaa
Synagogy mám ráda
A vitrážovaný okna ještě víc


Tak fajn, popojedem
Trochu deprese do těch barviček :P
Tahle fotka vystihuje židovskou čtvrť asi nejlíp
Pro mě je i tohle umění :)

"Ty vole, to vypadá jak na obětní rituály."
"Prej to maj na křtiny."
"... magoři"

"Už to začínám chápat. U těch sloupů upalujou kacíře a tady v tom bazénku je kamenujou."
Snad mě má společnice a průvodkyně (kam se na tuhle holku hrabe GPS) neukamenuje ani neupálí, když sem dám i jednu její fotku :P.

Náš malý, bohužel naprosto zvuk netěsnící, avšak čistý a útulný pokojíček :) (koupelna je za těma dveřma u postele)
Zásadně se ubytovávám v těch nejlepších čtvrtích! :D Tohle ale není náš hotýlek, tohle je jen budova vedle něj.
Vevnitř byl ten hotýlek fakt pěknej :)



Takže takhle nějak vypadal můj lednový výlet do Krakowa. Mám těch fotek ještě mnohem víc, ale nechci vás úplně zahltit, už tak jich je dost :D.
Ale ještě jednu si neodpustím: koupila jsem si nový letní model a... no není snad naprosto úžasnej??!! :D
Na tom tílku jsou pidi srdíčka a na rukách mám síťovaný rukavičky :P Fotka je velmi nekvalitní, ano, vím, omlouvám se. Ale i tak je poznat, jak úžasně to vypadá!





3 komentáře:

  1. Jéj, Krakov! ^.^ Neviem, či by som zvládla ísť tam v zime, ale prinajmenšom tam vyzerá byť podstatne menej turistov :D
    Tie tehlové budovy, fakt ♥ A ten váš hotelík vyzerá fakt dobre! Drak s vianočnými svetielkami :D :D
    Inak, mne osobne sa najviac páči tá fotka, kde ležíš podopretá na posteli, taká zlatá si tam :)

    OdpovědětVymazat
  2. Wow... počkat... kdy jsem prošvihla hnědý vlasy?? Ale dost sluší! (přesně - plus za fotku na posteli)

    Nějaký fotky paráda :)) Nafotit architekturu bych si tam zajela :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jsem ráda, že se líbí :)
    Ono tam naštěstí taková zima nebyla. Jen první den bylo pod nulou, pak bylo kolem 6°C. A poprchávalo, to bylo nepříjemný. Turistů tam ale fakt moc nebylo :D. A ještě mě naštvali, že na všech magnetech měli Krakow jenom v létě. Ani v noci, ani v zimě.

    Taky mi přijde ta fotka na posteli sympatická. Vlastně obě :D.
    Ale jinak se mi asi nejvíc líbí ten plot s židovskou hvězdou. A ten druhej kostel (což fotila Klára). Já to s foťákem fakt moc neumím. Ještě k tomu se mi klepou ruce.

    Jinak hnědý vlasy mááám... asi rok? Tyjo, už fakt nevím, ale celkem dlouho. Na léto půjdu asi zas na blonďato. A nechávám je dorůst. Už mi jde udělat i pidi culík! :D

    OdpovědětVymazat