Jak vložit přezdívku a odkaz na blog do komentářů? Návod (v komentářích) zde

Skloňování šunkič zde

Kontakt zde

neděle 22. března 2015

Výroční zpráva III

(Záhlaví blogu z 29. 2. 2012 až 13. 6. 2012)
Tři roky a měsíc v čudu,
kde příští rok asi budu?
Adminka mě zanedbává,
návštěvníků ubývá
je tu vážně zábava...

...No to je ale rozkošně depresivní začátek :D.
Njn, když blog má pravdu. Už mě to nebaví. A když to nebaví mě, nemůže to bavit ani vás. Jedinej důvod, proč jsem to tu ještě nezabalila, jsou vzpomínky na první dva roky. Jak to bylo skvělý, jak jsem se tady o to starala, denně vymýšlela něco nového, těšila se, až budu mít čas zase něco napsat, zase něco přidat... to byl úžasnej pocit. A dokud je ve mně ještě alespoň malý semínko naděje, že to tak jednou bude zas, že přijdu s nějakým nápadem, že něco napíšu a zlatá éra opět započne, tak to tu nezabalím :).
Tak jo, co se jinak za ten rok změnilo... mám za sebou další dva semestry, obdržela jsem prospěchový stipendium, platonická láska k francouzovi se naštěstí utlumila na... zdravou platonickou lásku :D, do Kauflandu už odmítám chodit i jenom nakupovat, zjistila jsem, že nezávazný vztahy pro mě fakt nejsou a dost možná budu v létě brigádničit jako průvodkyně na zámku... no vida, a pak že se u mě nic neděje :D

Čísla

2 designy: Tenhle tu byl někdy od srpna 2013 podle výroční zprávy z minulýho roku. Byl docela roztomilej. Asi až moc roztomilej pro tenhle blog :D. 
Nápis zněl: V umění nestačí jen umět












Současný design byl aplikován 2. 3. 2014... v životě bych neřekla, že je tu už celej rok :O

Počet příspěvků:... ok, podle mých propočtů jejich jenom 30, ale to je blbost... nebo ne?:D 
Počet komentářů: 295
Počet zobrazení za dobu existence blogu: 138 282
"Nejživější" měsíc: říjen 2014 (6 622) - což je překvapivě mnohem víc než loni
"Nejmrtvější" měsíc: duben 2014 (1 196)
Nejzobrazovanější příspěvek: Kontakt (spamy z Ameriky)
Jak mě lidi našli: nejvíc google a seznam pomocí slov jako: poviedky od šunkič, šunkič (tak vyhledávám svůj blog já, když nejsem na svým počítači), damon a elena povidky (bleh, to jako vážně? :/ :D) atd
Publikum: Čr: 77 911, Sr: 30 292 (USA: 19 424 - nevím, jak se toho zbavit)
Kolik jsem zhruba napsala stránek VŠECH povídek: DZ závěrečná zkouška: 29, Kuřátko: 7, Poslední slogan: 5, Básničky (Wellies and jellies, Skoro sedm esemesek, Včera, dnes a nikdy, 3. 5. 1994): 10
...Když na to nepotřebuju kalkulačku, tak je to už vážně špatný.
51 stránek
Předloni to bylo 330, loni 268... to je fakt velkej rozdíl

Ježiš ne, tohle je fakt depresivní :/ Ještě když si čtu ty zprávy z minulejch let... plný naděje a nadšení... No nic, takže nic plánovat nebudeme, páč to očividně na věci nic nemění, a prostě se budeme snažit žít, co nejspokojeněji to jde, a pokud nám k tý spokojenosti dopomůže tenhle blog... tak jedině dobře. Pokud by měla další výroční zpráva vypadat jako tahle... tak to semínko naděje vyflusnu někam do pangejta a ať si tam třeba shnije!!! :D

Životu zdar!

6 komentářů:

  1. Depresívny, ale vcelku originálny začiatok, ktorý ťa vystihuje :D
    Huh, ja som teraz prepočítala svoje príspevky a je ich najviac 50, a to mňa blogovanie ešte vcelku baví, len to zanedbávam, lebo sa mi nechce :D Keď sa už raz do niečoho pustím, tak to je lepšie, len pustiť sa do toho je problém :D
    Ja viem, že ty si zvyknutá na iný štandard, ale podľa môjho štandardu je 51 strán za rok vysoko nad priemer :D
    Pevne verím, že o (necelý) rok sa tu stretneme s trochu optimistickejšími vyhliadkami a pravidelnou starostlivosťou o semienko nádeje :D O:)

    OdpovědětVymazat
  2. Súhlasím s Mariam. A o ten rok sa naozaj stretneme. Musíme. :) K ďalšiemu roku ti želám väčšiu chuť do písania a šťastie. Pravé, nefalšované šťastie :) Nech sa ti darí a máš sa dobre ;) Jo a už som ti poslala ten mail s tým DRkom. Možno to pomôže, možno nie, ale v každom prípade budem stále rozmýšľať nad tým, ako Chels a Jack skončia, čo robia a tak, pretože je to stále moja srdcovečka. Bye bye, see ya ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Jéjda holky, takový hezký komentáře. Skoro to vypadá, že to semínko zalejváte víc jak já :D
    Mariam: No právě, já dřív publikovala 20 článků měsíčně... teď maximálně 3 :/. Je to prostě hroznej rozdíl oproti minulým rokům. A vážně za to bude moct ta škola, protože na gymplu jsem do sebe musela pořád jenom něco dostávat (učit se), na vejšce ze sebe musím naopak vydávat (prezentace, eseje, překlady, itineráře, atd)... a jelikož při psaní ze sebe taky něco vydávám, tak na to nemám sílu, protože jsem už úplně... vyndaná :D. Ale i tak to zkusím napravit. Nechci vám příliš zvedat naděje, ale...
    DNESKA JSEM NAPSALA DVOUSTRÁNKOVEJ PROLOG K DRUHÝ SÉRII DOKONALÝ RASY, HUHŮŮ :D
    Já i blog děkujeme za krásný přání a věrnost :)

    Janka: Achjo, pardon, pardon, jsem hrozná... mail jsem si samozřejmě četla, ale měla jsem toho teď vážně hodně, pohovory a škola a všechno, tak jsem se nějak nemohla dostat k odpovědi. Mno, lepší pozdě než nikdy:
    Máš vážně hodně zajímavý a dlouhý sny :D. Akorát to bylo na můj vkus moc... americký. Úplně to vidím na plátně, to jo, ale... znáš mě, já si na tu klasiku nepotrpím :D. Každopádně ti děkuju, rozhodně mě potěšil takovejhle... důkaz tvýho enormního zájmu :). Škoda jen, že se ti nezdálo i o tom, na co ty "dokonalý" ten ústav takhle vyrábí... to je moje největší úskalí. Ale asi se budu držet původního plánu, kterej se snad postupem psaní vypiluje a bude to dávat nějakej smysl. Nebude to moje celoživotní dílo, který bych si dovedla představit na poličce v knihkupectví... ale když půjde všechno dobře, tak by z toho mohlo vzniknout něco jako Doučování zla: něco se skvělými myšlenkami a nápady, jen s příliš velkými mouchami :D.
    Musím říct, že jak jsem psala ten prolog, měla jsem trochu takovej ten... šťastnej pocit a psalo se mi to hezky. Nejspíš proto, že jsem to tak milovala a znám to. A přemýšlela jsem nad tím několik měsíců :D

    Každopádně se vás budu snažit informovat a postupu mojí práce a pokud napíšu k tomu prologu aspoň 3 další kapitoly, začnu zveřejňovat. Ale jak říkám, nedělejte si velký naděje, je to... velmi křehký projekt, řekla bych :)

    Ještě jednou děkuji a dobrou noc!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nádej umiera posledná. Mala si ma vidieť, keď som si prečítala, že si napísala ten prológ. Začala som pišťať na plné gule a mávať rukami ako blázon. Proste super :3

      Vymazat
    2. Jééjejéé, tak to je super!!! :P A já mám další dvě stránky nedokončený první kapitoly O:)

      Vymazat
    3. V pohode sa pre teba stanem aj záhradníčkou :D I keď moja starostlivosť o kvety nie je práve najlepšia... :D
      Mne je asi v podstate jedno, na akú školu chodím, viac je to o tom, aké seriály sledujem a koľko mám ešte do konca série :D
      Sľubný začiatok veľmi krehkého projektu :)
      *Fanúšička šťastných pocitov a pekného písania

      Vymazat