Jak vložit přezdívku a odkaz na blog do komentářů? Návod (v komentářích) zde

Skloňování šunkič zde

Kontakt zde

pondělí 23. března 2015

Anotace

Ještě furt vám nechci dělat zbytečný naděje, ale tu anotaci mám připravenou už hodně dlouho, obrázek jsem právě dokončila (naučila jsem se nový triky, ale furt je to... no, můj styl prostě :D) a doufám, že mě to k tomu psaní ještě víc dokope.
Takže. jde se na to... anotace k druhý sérii Dokonalý rasy!!!!



Po roce a půl se Jack s pomocí svých nových přátel snaží znovu začít. Jeho nynějším posláním je nalézt ztracené uprchlíky a získat je na svoji stranu. Mají totiž nastat hrozivé změny, na které možná ani nejdokonalejší lidská rasa nebude stačit.



Myslím si, že nejlíp poznáte Chelsie, její podobizna je naprosto dokonalá!!! Dále je tu Jack a Husky a jedna zbrusu nová postava, jejíž poslání můžete typovat :). Celkem důležitý je taky pozadí - má připomínat léčebnu, depresi a utrpení. Prostředí asi nejtypičtější pro Husky, o jejíž minulosti bude významná část příběhu.
Kdyby se někomu chtěl vytvořit lepší obrázek, směle do toho, víme dávno, že grafika není moje nejsilnější parketa a že se pomoci ze strany veřejnosti nebráním :D
Jo a Husky je tam vyobrazená 2x, protože... poznáte proč??

4 komentáře:

  1. Hmmm... Prečo je tam Husky 2x? Má schizu? Má diabolské dvojča? :D Ja si Chelsie stále predstavujem inak, ale na tom sa asi nič nezmení. Vždy si postavy pretváram no.. Jack sa tu asi najviac podobá mojím predstavám. Husky je proste Husky, tú som si inak ani predstaviť nevedela :D A ten chlap? Hm... žeby hlavný antagonista? Uvidíme. Teším sa jak blchaaa :D Ďakujem za anotáciu a držím palce, nech ti to píše ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak moc jinak si Chelsie představuješ? :) Jinak jo, tady si je Jack asi nejpodobnější. Sice nikoho se světlýma vlasama neseženu, ale tenhle kluk má takový dobrý zajímavý oči i věk odpovídá.
      Na záporáka se tváří moc přátelsky :P Výrazy v obličeji jsou taky důležitý u mých obrázků. A s Husky ses taky netrefila, ale jsem ráda, že se aspoň pokusila :). Ten důvod, proč je tam Husky 2x, není zdaleka tak hlubokomyslnej :D.
      Díky, snad o víkendu něco spachtím :)

      Vymazat
    2. Chelsie si predstavujem nižšiu, menej "ženskú" (neviem ako to inak povedať) a chudú až takmer vychrtlú. A to že na sebe nosí veľké, plandavé oblečenie po bratovi robí to, že ešte viac vyzerá ako dieťa, nie ako puberťák. Vlasy má skorej špinavý blond a keď sa naozaj skutočne usmieva, tak má úsmev cez pol tváre. A má v nich samozrejme melír. A keď už si mi povedala, že som sa s tou Husky netrafila, tak preto, lebo v prvej sérií bola "záporáčka", ale nakoniec sa z nej vykľula postava na strane protagonistov. Jup. To je asi tak všetko :D

      Vymazat
    3. No tak to vypadá, že si ji představuješ, jak si ji představuju i já, ale ten popis mi i dost sedí na tu "slečnu" na obrázku. Ta vypadá maximálně na 14, je to vychrtlinka, prsa na ní nevidím, oblečení má sice holčičí, ale tílko plandavý... vlasy má trochu blonďatější, ale má je správně "zničený" melírama... měla by mít namakanější ruce, když je Chelsie boxerka. Ale žádnej obrázek není jako ten, co má člověk v hlavě. Tahle mi k tomu přijde akorát zatraceně blízko :).
      Taky se posuneme o rok a půl dopředu, takže nám Chelsie trochu vyspěje, ale vážně jenom maličko :P
      Pff, mno nic, hodina měla začít před 40 minutama a nikde nikdo... myslím, že to tu oficiálně můžu zabalit :D

      Vymazat