Jak vložit přezdívku a odkaz na blog do komentářů? Návod (v komentářích) zde

Skloňování šunkič zde

Kontakt zde

neděle 29. března 2015

Ještě před Dokonalou rasou...

... bych vás mohla obeznámit se svým aktuálním životním stavem :)



Poslední měsíc jsem měla fakt hodně špatnou pleť, což ve 20 (béé, už skoro 21) je ultra nepříjemné, páč už to nemůžete tak docela svádět na pubertu a doufat, že se to zlepší. Tak jako jsem v 18 přišla o veškerou naději, že budu mít někdy céčka. Nebo aspoň plný béčka :D. Moje starostlivá maminka si všimla, že mě to trápí, a objednala mi 2 000 tabletek nějaký japonský mořský řasy... 2 000!!! Sice se jich bere 5-10 denně, ale i tak to budu zobat... přes 2 roky :D. Achjo, moje maminka... Mno, abych teda podpořila účinky téhle "superpotraviny", začala jsem držet třídenní detoxikační dietu. Takže žeru jenom syrový ovoce a zeleninu a piju hektolitry vody a čaje. Výsledek? Jsem nepřijemná, nepoužitelná, umírám hlady, ale pravda, pleť mám lepší :D. A mám břicho jak africkej sirotek. Vážně nechápu lidi, co se takhle stravujou pořád. Magoři, prostě magoři :/
Badoo je sranda stránka. Kde jinde by vám neznámej kluk napsal, že prohrál sázku a potřeboval by od vás, abyste mu navrhla ženský oblečení na 4 dny. První půl hodinku to byla sranda, když se mě ale ptal, jaký tanga myslím a jestli ty silonky si má vzít pod kalhoty a kdesi cosi, blokovala jsem ho.
Už nějakou dobu sháním letní brigádu a letos poprvý mě napadlo vyhledat si na googlu nějaký nabídky na průvodkyni na hradu nebo zámku. Bylo jich dost, ale většina končila v lednu, což je na prt, když hledáte v únoru. I tak jsem něco našla a všude napsala, kromě jednoho zámku mi všichni odepsali a pozvali mě na pohovor. Nakonec jsem šla jenom na dva: Karlštejn a Jemniště. Pohovor na Karlštejně byl... dlouhej. Prej nás tam bylo 60 a vybírali 15 lidí. Pohovor měl 4 části: test z historie (ABC forma, nebyl nijak extra těžkej, ale i tak tam budu mít chyby), pohovor v angličtině a francouzštině (kterej zahrnoval i překlad, ale musím se pochválit, v obou jazycích jsem šprechtila jak nikdy. V krizovejch situacích skoro vždycky zářím, díkybohu :D), mluvení před kamerou (o týhle části nás informovali až na místě, takže se člověk nemohl nijak zvlášť připravit. Protože jsem ale měla celkem našprtanou historii hradu, mluvila jsem o ní, po dvou minutách mě stopli a řekli mi, že mám rozhodně průvodcovský potenciál O:)) no a konečně pohovor v češtině s otázkama typu: proč bych si měli vybrat zrovna vás, proč vy jste si vybrala zrovna nás, co se vám líbilo/nelíbilo na průvodkyních, se kterýma jste se setkala... docela hezky jsem si s těma chlapíkama pokecala a celkově si myslím, že jsem se jim líbila. Ještě nevím, jestli jsem přijatá, ale i kdyby, asi bych to nevzala... pracovat 6 dní v týdnu, mluvit ve 3 jazycích a dostat za to maximálně 70Kč/hodina?... jako já bych ráda prováděla v angličtině i francouzštině... ale čekala bych za to lepší platový ohodnocení. A taky se bojím, že bych ty návaly neunesla.
Takže jsem jela na "pohovor" na Jemniště. Dozvěděla jsem se o tom 2 dny předem a vlastně to ani pohovor nebyl, spíš sraz průvodců, jak sami psali, protože se mě na nic krom pracovních termínů neptali, jen mě a další desítce lidí popisovali, co budem dělat. Tady bych prováděla v angličtině a češtině, dělala zároveň recepční, občas na parkovišti a občas bych pomáhala se svatebníma hostinama, což by bylo příjemnější, páč bych tolik nenamáhala hlas a vůbec, baví mě dělat víc prací. Plat by byl minimálně 70kč/hodina, za prohlídky v aj jsou bonusy. Takže tradáá, podle všeho to vypadá, že ze mě bude průvodkyně/recepční/pokladní/cateringová obsluha! :D
Méně milý je, že teď budu mít a mám dost práce se školou. Se spolužačkou jsem měla mít 3 referáty, ale rozhodla se přestoupit na jinou školu, takže je budu muset dělat sama. + neustále nějaký překlady (ve kterých jsem vážně dobrá, nikdo mi to zatím neřekl, ale já vím, že jsem! :D) a na konci tohohle semestru jsou fakt velký těžký zkoušky. Béé :(
I tak ale k DR píšu každý den (krom včerejška) aspoň pár řádků a snad mi to vydrží :)
No nic, jdu si udělat okurkový salát... bleh.
Zatím ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat