Jak vložit přezdívku a odkaz na blog do komentářů? Návod (v komentářích) zde

Skloňování šunkič zde

Kontakt zde

sobota 21. února 2015

We were destined to explode

Hola hej, no moc na mě nekoukej!
Ano, ještě stále žiju :)



Život vždycky byl a bude zvláštní. A pokud ne, tak minimálně můj vedoucí bakalářský práce JE zvláštní.
U kámošky na škole chodí profesoři v kvádrech nebo bílých pláštích, jsou upravení a kultivovaní. Můj profesor chodí v tričku, který bylo sepraný už před deseti lety, v podpaží má díry, přes břicho se mu napínaj kšandy, za který rád strká palce... no a rifle měl snad normální. Taky si trochu šlape na jazyk a plešku mu obrůstá pár umaštěných, vlnitých vlasů. No co vám budu povídat, děvčata, měla jsem co dělat, abych se na něj nevrhla! :D Bohužel mi v tom bránily (nepřeháním!!!) půlmetrový štosy papírů vyskládaný po celý délce stolu (vedle klávesnice a myši se mu tam vešel už jenom hrneček s kafem), kterej byl jediným kusem nábytku v celé místnůstce. Ne, nemá skříně, jenom sloupce papírů a knih, který končej asi tak v úrovni mý čupřiny. Málem jsem z toho dostala záchvat klaustrofobie :D. Ale jinak je hrozně fajn, vypadá, že mi bude hodně pomáhat a hodně toho ví. A to se počítá.
Našla jsem zálibu v randění. Hlavně proto, že mám důvod se vyfiknout :D. Je to sranda, dokud nepotkáte někoho, kdo je P-E-R-F-E-K-T-N-Í. O hlavu vyšší, s odzbrojujícím úsměvem, hlubokým hlasem, vychováním (no kdo vás dneska vezme do divadla a navlíká vám kabát?) i smyslem pro humor. Věřte mi, nenašli byste chybu. Teda já ji našla. Vlastně dvě :D Ten člověk je až moc normální (ano, to je chyba! :D) a navíc odlítá za necelej rok na Zéland (to by mi nevadilo) a do tý doby si chce povyrazit z kopejtka. Jinak řečeno střídat holky o sto šest. A to je ten problém. Mno, je to ale gentleman každým coulem, měl tu slušnost mě na to včas upozornit. Sice jsem do tý doby stihla přemýšlet nad tím, jak by se jmenovali naše děti, ale... to jsem prostě já :D. Mno jo... potkat pana dokonalého není vždycky taková sranda, jak to ze začátku vypadá... ale zatím jsem kvůli tomu brečela jenom 3x, takže to není tak hrozný, když se tolikrát stihnu rozbrečet i během animovanýho Tarzana :D. Dokonce si myslím, že do někoho tak dokonalýho se ani zamilovat nedá. Aspoň já to nedokážu. Já miluju chyby, úchylky, odchylky, zvláštnosti... samozřejmě to nesmí bejt nic vážnýho, ale třeba když má někdo velký uši, nebo nenosí ponožky, nebo se zakotkává, nebo... co já vím, sbírá motýly :D. To jsou věci, který mě skutečně okouzlej. Zvláštnosti.
Obnovila jsem konverzaci s francouzem a jsem za to strašně ráda. Jednak proto, že procvičuju jazyky, jedna proto, že je to můj... už jsem jak spolužáci, taky nemůžu najít českej výraz pro anglickej... soulmate... má spřízněná duše? Osudová láska? Člověk, s kterým jsi skutečně a kompletně rozumím? Prostě francouz, úžasnej člověk :)
Ve shrnutí... snažím si užít si život, ale ne tak, že bych se opíjela do bezvědomí a spala s každým, kdo mě osloví. Prostě užít tak, abych se cítila dobře. A k tomu momentálně psaní moc nepatří. Ale zas na vás s něčím určitě vybafnu.
Všichni bychom si měli užívat života. Myslet na budoucnost, minulost i přítomnost, ale jenom v tom směru, který nám něco dává. Nemá smysl něčeho litovat, něčeho se bát. Člověk se má překonávat, jít do věcí s rozvahou, má objevovat, poznávat a učit se ve všech směrech, který se mu nabízí.
A ano, mluví ze mě 3 deci vína :D
Dobrou noc!
Mariam, jsi na mě hrdá? Už mám celý jejich album v mobilu kvůli tvým zmíňkám na blogu :D


6 komentářů:

  1. Som neskutočne hrdá, možno som aj o centimeter podrástla, takže mám krásnych 162 cm (okay, kiežby :D)... Ale nie :D Som rada, samozrejme :) Názov článku mi bol povedomý, ale i keď je toto prvá pesnička od ATL, ktorú som kedy počula a je doposiaľ jedna z mojich najobľúbenejších, aj tak jej najmenej rozumiem, keď nemám odkiaľ čítať slová, takže som si nebola istá :D
    Kde nájdem takého, čo ma zoberie do divadla?
    Inak krásny článok, také dačo, čo človek potrebuje o pol dvanástej v noci, keď sa mu nedarí :D :) Úplne súhlasím s tým užívaním si života tak, ako nám to pasuje. Tie tri deci vína formulujú veľmi pekné myšlienky :D
    Veľa šťastia s bakalárkou a tak, so všetkým :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Takého najdeš na internetu, ale bude mít blízko ke třicítce. Zjišťuju, že tak do 25 jsou kluci nesnesitelný. A polovina 25letejch taky :D. Ve starších vodách se pořád najdou idioti, ale už ne tak strašný. Strašně mě baví zkoumat lidi, protože mě ještě furt nepřestali překvapovat, a tyhle schůzky naslepo jsou na to nejlepší :D.
      :) Jsem ráda, že ti myšlenky bodly jako mně to víno.
      Měj se hezky

      Vymazat
    2. Mama mi raz povedala, že chlapi začínajú byť normálni až okolo 25-ky :D Pri inej príležitosti zahlásila, že chlapa si musíš vychovať.
      Opisu dokonalého muža zodpovedajú poväčšine britskí herci, ktorí však už majú po tridsiatke :D Pokiaľ človek dakoho na internete nájde, tak býva sakra ďaleko :D
      Dobrú noc :)

      Vymazat
  2. Tak ak už mi teraz nepridá táto kraksňa koment, tak už ju fakt vyhodím z okna. Už asi po neviem kolkatý krát mi tu vypisuje že chyba. Pfú, dobre, teraz písať. Som strašne rada, že od teba niečo počujem, teším sa :D A článok ako tento mi vždy zdvihne náladu. Ale tak nemôžem ani povedať, že by som sa mala zle. Nejdem na prvú hodinu takže si o hodinu a pol dlhšie pospím :3 Jo, a aby som nezabudla. Chcela si, aby som ti dala nejaký príklad na pokračovanie DR. Niečo ma napadlo. Teda skôr sa mi niečo snívalo, ale dávalo by to celkom zmysel. Niektoré detaily boli dosť od veci, ale tak to sú iba detaily. Inak to vlastne celkom dávalo zmysel. Tak daj mi mail (neviem ho tu na blogu nikde nájsť) a napíšem ti do mailu. Tak sa maj, držím palce s chlapmi, nech ti to dajako už vyjde ;) See za! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. lucik.jenny@seznam.cz. Jsem na ten tvůj nápad zvědavá :P

      Vymazat
    2. Jup. Mail odoslaný. Hope you'll like it ;)

      Vymazat