Jak vložit přezdívku a odkaz na blog do komentářů? Návod (v komentářích) zde

Skloňování šunkič zde

Kontakt zde

čtvrtek 25. prosince 2014

Američané mi rozumí!

Původně jsem chtěla psát o sobě, co je novýho a tak, ale tohle mě zaujalo víc.



Náhodně jsem projížděla různý vtipný videa na youtube a narazila na tohle:
Není to nijak extra vtipný a v závěru si nejsem tak jistá, jestli se tomu zákazu legín to video vysmívá nebo ho podporuje, když ten chlap na konci říká, že on si může nosit, co chce, protože on je dospělej - což to celý trochu degraduje, protože by nemělo jít ani tak o věk, jako o to, co není pohoršující a co je -, ale rozhodně to ukazuje, jak absurdní a nevkusná může móda být. A teď to nejzajímavější: nejdřív jsem si myslela, že zákaz nosit legíny do školy je jen výmysl toho videa, ale jak jsem z komentářů a internetu vyčetla, je to zároveň nařízení několika amerických škol. V AMERICE SE NESMĚJ DO ŠKOLY NOSIT LEGÍNY!!!!
No, ne zas tak doslovně. Platí to jen v některých státech a můžou se nosit v tom případě, že si k tomu holky vezmou triko/šaty/kalhoty, který jim budou končit alespoň tam, kde jim končej prsty na rukách. Pochybuju, že to měřej takhle striktně, ale zní to líp, než kdyby řekli, že musí dámám něco zakrývat zadnice :P. S čímž osobně naprosto souhlasím, protože drtivá většina legín (kromě... jeggings... je pro to vůbec českej výraz? Jakože jeggíny? Ty mi teda přijdou docela v pohodě. Málo kdy poznám, jestli jsou to rifle nebo ne. Když to kryje jako rifle, tak proč ne?) odhaluje až moc. A málokdo si to může dovolit. A ty, co si to můžou dovolit, pak vypadaj jak štětky. Což mi nepřijde lichotivý. A když v tom vidíte dvanáctiletý puberťačky, je to docela děsivý - tady na věku záleží, neříkejte mi, že představa dvanáctiletý prostitutky vás neděsí.
Pokud chcete vědět víc, tady je poněkud delší, tak akorát seriózní článek v angličtině: http://www.wjla.com/articles/2014/04/leggings-in-the-classroom-banned-by-illinois-school-dress-code-102192.html
Pokud jste jak já a nemáte přehled o tom, co se právě nosí, tady je jedna příšerná novinka (ehm, dobře, je to rok starej článek, ale nevadí :D), která prosím, prosím, smutně koukám, snad nebude mít úspěch: http://www.novinky.cz/zena/styl/325217-meginy-jako-kontroverzni-moda-pro-pany.html Připomíná mi to základní školu, kdy náš slizkej tělocvikář nosil hodně krátký kraťasy nebo elasťáky... ani teď by mi to nepřišlo sexy, natož v osmý třídě :/
Co myslíte vy? Sloužej vám legíny jako kalhoty? Prosvítá vám cedulka na zadku? Je nesmysl něco takovýho zakazovat?
Upřímně... přijde mi to trochu ošemetný. Přemýšlím teď nad takovejma těma triko-podprsenkama... a kupodivu mi míň nadzvedávaj mandle než legíny jako kalhoty. Přitom odhalujou taky dost. Ale je pravda, že bych si to spíš vzala na ulici než do školy. Když už. Takže ani tohle nepodporuju.
No, uvidíme, možná až holčičiky začnou chodit do školičky vzorně v kalhotách, zato v podprsence místo trika, zavede Amerika pro jistotu všude školní uniformy :D. Ty přece snášej děcka celkem dobře, tak proč se vztekaj kvůli mnohem menšímu omezení? Můžou nosit všechno KROMĚ legín a elasťáků odhalujících pozadí, jinak cokoli. A bouřej se víc než proti zavedení jednoho jedinýho stejnokroje. Ach ta dnešní mládež :D
Hezký svátky Vánoční ;)

6 komentářů:

  1. Úplne najlepšie je, keď dievčatá, okrem toho, že nemajú sveter/tričko/šaty siahajúce pod zadok (to s tými prstami je inak super :D), si ešte vezmú biele/farebné prádlo pod čierne, presvitajúce legíny :D A idú v škole po schodoch pred tebou, takže máš tvár asi tak na úrovni ich zadných partií.
    Ja legíny veľmi nenosím. Teda, takto: momentálne mám na sebe čierne legíny, ktoré sa môže stať, že presvitajú, ale tiež mám na sebe XXL tričko, čo pri mojich 160 cm siaha pod prsty na rukách, takže :D A tento rok som si zaobstarala (presnejšie, mama mi kúpila :D) dvoje legíny s takými tými zimnými vzormi. Nemajú nejakú šancu presvitať, keďže sú hrubé a ešte aj zateplené, ale mám dlhé svetre, ktoré ku nim kombinujem. Minule som to nevymerala a sveter nebol taký dlhý, ako bolo predpokladané, a celý čas som ho sťahovala, lebo mi bolo proste nepríjemné, že som v legínach, i keď hrubých :D Asi mi chýbajú zadné vrecká :D
    Čo sa týka tej módnej "novinky", úplne s tebou súhlasím. Nechutné.

    OdpovědětVymazat
  2. Jo, schody jsou peklo :/ :D
    Já mám legíny snad jenom jedny, a ty jsou kašmírový,takže něco jako tlustší silonky. Takže to nosím ke kraťasům a sukním. Nějak se mi ani ty dlouhý trička moc nelíběj, nevím, to už bude možná ale tím, že mi prostě trvá, než si na něco zvyknu. Dřív jsem nesnášela upnutý kalhoty a teď mám taky hned dvoje ve skříni. Takže za dva roky mi legíny s dlouhým tričkem budou možná taky připadat v pohodě :D. A teď se mi teda dost líběj ty koženkový legíny, k tomu tu koženou bundičku co mám... zas jako motorkářskej styl se mi líbí, ale kožený kalhoty mi přijdou moc těžký a teplý, takže ty legíny by byly ideální :P
    Chápu, legíny jsou prostě takový kamaše a ty se taky nikdy nenosily jen tak bez ničeho, takže tlustý nebo ne, vyjít si s "holým" zadkem je prostě divný :/

    OdpovědětVymazat
  3. Ja legíny nosím ako pyžamo, alebo pod nohavice v zime namiesto pančúch. Viac-menej mi nevadí (resp. je mi to úplne fuk), keď si holka dá nepriesvitné legíny. Nerozumiem ale keď si dajú priesvitné legíny a vôbec im nevadí, že ich spodné prádlo môže občumovať úplne každý. Ako inak prázdninujete (šunkič, Mariam)??? Ja celkom fajn, zatiaľ som iba doma, ale nedeľu, ideme k starým rodičom, teším sa :3 A kam idete/kde ste boli vy? :D See ya ;D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Prázdninujem zatiaľ super, denne pozriem hneď niekoľko častí Doctora Who, vyjedám koláče, hrám na gitare a tak :D Ale od zajtra by som už chcela začať s prípravou do školy, takže nálada mi asi poklesne :D A klasika, návštevu rodiny mám už za sebou a momentálne sa chystám pozerať Dobu ľadovú :D
      Inak, v poslednej dobe som strašne lenivá na komentáre, takže keby si si chcela ešte niečo prečítať (napr. momentálne tak vianočne :D), tak mám nejaký ten článok na svojom blogu :)

      Vymazat
    2. K starým rodičům? Tak se říká prarodičům? Slyším prvně :D
      Já se vrhla především na čtení, nejdřív Dorian Gray a pak I, the Jury od Mickeyho Spillanea, kterýho jsem právě dočetla a oboje super! :) Akorát doufám, že další knížku už seženu v češtině, protože zatímco moje angličtina a frájina vzkvétá, čeština silně upadá. Sakra, kdy jsem naposled něco četla nebo viděla v češtině? ...Pf, fakt nevím... hrůza :/ :D Jinak zejtra jedu na chatu, v neděli zpátky a v pondělí mám zápočet. Ale pak už jenom 2 zkoušky a 1 zápočet a mám volno celej leden :P
      Je hezký, že se zajímáš ;)

      Vymazat
    3. Starý rodičia sú normálne babka a dedko :) A prečo by som sa nezaujímala? :D Koniec koncov, si moja najobľúbenejšia autorka, čo sa teda týka internetu. A mimochodom, neviem či mne blbne počítač alebo čo, ale pridávala som ti sem komentár, ešte k predchádzajúcemu článku a nezobrazil sa. Neviem či iba mne alebo čo... ale mrzí ma to. Priala som ti Šťastné a Veselé atď. Keby to bolo počítačom, nedivím sa, je to stará kraksňa. Ešte viac-menej funguje, len neviem ako dlho to tak bude :) See ya ;D

      Vymazat