Jak vložit přezdívku a odkaz na blog do komentářů? Návod (v komentářích) zde

Skloňování šunkič zde

Kontakt zde

úterý 16. září 2014

šunkičotéka

No, když nemůžu přijít na novej příběh, tak aspoň přicházím na nový slova :D
Mám nějakou potřebu se s váma podělit o písničky, který teď neustále poslouchám, některý bezdůvodně, většinu důvodně. A asi se leknete, co se stalo s mým dobrým vkusem :D

Ano, je to strašně vypatlaná "hudba", ale v Laguně to hrálo furt a navíc mám takový tušení, že na tuhle písničku jsem poprvý zaregistrovala barmana... v klidu jsem si četla před obchodem na terase a najednou se od vedle ozval tenhle randál... a ven si to vytančil chlapík v bílým tílku a modrejch kraťasech...a já jen zavrtěla hlavou a pomyslela si, co to je za idiota :D
Tahle se mi ale vážně líbí O:)

Celá já

Vzpomínky...

Nejsem si úplně jistá, čím mě tak dostala... asi ten název, je to takový dobrý souznění dvou protikladnejch slov :)
Tahle je vážně dobrá! Má krásnou jemnou výslovnost a připomíná mi, proč jsem si dala jako druhej jazyk francouzštinu. Ale rozumím jí jen pár slov :D

Opět připomíná Lagunu. Si musím už vážně stáhnout všechny tyhle vypatlaný diskotékový písničky a dát si je do mobilu, protože... prostě Mušov! :)

Poslední dobou hodně poslouchám Maroon 5. A One Republic. Nějak měknu :( :D Ale tady u tý se mi líběj ty slova :)
Krásná... a dál už vás nebudu otravovat, stejně si nepustíte ani půlku a já se vám vůbec nedivím :D.

Dobrou noc, světe :)

2 komentáře:

  1. Jeeej, nie som jediná, ktorej sa páčia takéto hovadiny :D Cez prázdniny mi Bad pustil jeden chalan na tábore, ja som ho s tým poslala do preč. Neskôr po tábore som na to nejako natrafila, pustila som si to a nemohla som to dostať z hlavy. A som rada, že fakt nie som jediný človek, ktorému sa to začalo páčiť. Nie že by som proti takej hudbe niečo mala, to nie, len ma nikdy nechytila a nevedela som sa pri nej tak vnútorne vybúriť, alebo čo xDDD Proste chýbalo tam to, čo bolo napr. v Three Days Grace, alebo The Pretty Reckless... Neviem to opísať :D Proste ten pocit (emócie alebo čo xD), keď počúvaš hudbu, ktorá sa ti páči. A ja neviem... toto sa mi zapáčilo, ale je to asi jediný taký diskotékový song, ktorému som prepadla. A inak, keď sa nad tým tak zamyslím, v komentoch sa rozpisujem skôr (vždy) o sebe a tak len, či ti to nevadí, no... :) :D Ako vždy, see ya! ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, ony tyhle hovadiny maj dycky nějakou chytlavou pasáž... většinou tu, kde se nezpívá... a toho se pak člověk nezbaví :D. Ale chápu tě, je to prostě úplně jiný, než ta normální hudba jako je ta, co jsi vyjmenovala. Je to jako když si člověk pustí film, o kterým ví, že je to hovadina, ale prostě ho baví a odpočine si u něj. Pro mě je to Will a Grace, Pravá blondýna, Někdo to rád blond nebo třeba Moje krásná čarodějka. Všechno jsou to sračky, ale miluju je, když nechci přemejšlet a jenom se bavit. Proto asi tyhle vypatlaniny hrajou na diskotékách, tam taky nikdo nepřemejšlí a jenom se baví :)
      Vůbec mi nevadí, že se rozepisuješ o sobě, aspoň se o vás něco dozvím. Já o sobě píšu úplně všude, takže fakt v pohodě :D

      Vymazat