Jak vložit přezdívku a odkaz na blog do komentářů? Návod (v komentářích) zde

Skloňování šunkič zde

Kontakt zde

úterý 30. září 2014

Skoro sedm esemesek

Dneska mě cestou ze školy napadl rým, tak jsem si ho napsala do mobilu a ejhle, napadl mě další. A pak další, a další... stimulující asi bylo to, že do třídy přišel učitel s úplně stejnou mikinou, jakou měl barman. Je to dost nápadná mikina a jsem si stoprocentně jistá, že jsem ji nikdy předtím na nikom neviděla, a to už se vyrábí asi 2 roky, ne-li víc. Nemluvě o tom, že televize mi předhazuje furt něco z Moravy. Nemluvě o tom, že mě druhej chlap začal oslovovat Lucie... a jezdí často do Brna... Dokonce i na kelímku od kafe byla reklama na Vinaře. A myslete si pak na něco jinýho :/ :D




Jsi v mých oblíbených písničkách,
Jsi slzami, co visí mi na víčkách,
Jsi chybami, z kterých jsem se neponaučila,
Proč jinak bych o tobě básnila?

Jsi v televizních reklamách,
Jsi mou zátěží na nohách,
Jsi v mých pochybách
A vzpomínkách.

Jsi jednou z mých cigaret,
Ty také netípám hned,
Ale čekám, až mě zabijí.
Je to něco z toho, co se ti na mně nelíbí?

Jsi modrou mikinou,
co jsem ti prodala.
Víš, že můj učitel má stejnou?
Nebo už snad nosíš jinou?

Jsi mými prsty na klávesnici,
Když píší nesmysly,
Jsi přejetá kočka na silnici,
Po níž stopy se nesmyly
A nikdy nesmyjí.

Jsi každým dalším mužem,
Jsi tím nejostřejším nožem,
Jsi poslední myšlenka
Než udeří spánek,
Jsi ta nejlepší vývrtka,
Když otevírá se lahvinka,
Řekni, je v ní jedu dostatek?

Jsi chybějící korunou,
Jsi zkrátka vším, co způsobuje mi bolest,
A přesto jsi mou radostí jedinou,
Pověz, čím zasloužila jsem si takový trest?

2 komentáře:

  1. Báseň je to dobrá... a najviac ma na nej dostalo (a prišlo mi to aj trochu komické) prirovnanie k mŕtvej, prejdenej mačke na ceste. Ale áno, keď je človek zamilovaný, tak tú konkrétnu osobu vidí fakt všade. Nepoznám z vlastnej skúsenosti, ale z pohľadu iných ľudí. Aj keď som do niekoho bola zamilovaná (alebo ani nie...?), nikdy to nebolo také, že by som ho videla vo všetkom. Obdivujem že dokážeš písať básne... tuším som to tu už dakde do komentu písala, ale vždy, keď náhodou začnem písať báseň, skončí ako najdepresívnejší výtvor sveta, alebo je to proste úplne na houby. Preto mi príde úplne úžasné, keď nejaký človek dokáže napísať báseň a nevznikne z toho úplná zlátanina. Máš moju poklonu :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně zpětně došlo, že se to dost podobá Nině od Kluse, ale to je asi tak jediný, co se mi na tom nelíbí, jinak s tímhle svým dílem jsem zatím asi nejspokojenější :D.
      Já docela často dokonce vyhledávám ty věci, který by mi tu dotyčnou osobu měly připomínat, ale tentokrát fakt ne, fakt chci zapomenout. Ale ta mikina mě úplně dostala :/ Je to na prt, já do toho hňupa ani nemohla bejt tak zamilovaná, abych takhle vyváděla... ale asi jsem byla. Asi furt jsem. Ale už nebudu!
      Přejetá kočka je nej! Původně tam byl zákal na sítnici, ale pak mi tam nesedly ty skvrny, takže jsem přejela kočku :D.
      Jj, jednou už jsi o tom mluvila. A já ti řekla něco v tom smyslu, že to k tobě prostě musí přijít samo. Dá se z donucení vymyslet pár rýmů, ale ne celá básnička. A furt si zatím stojím, takže uvidíš. Já básním jenom tehdy, když prožívám silně nějakou emoci, když jsem v pohodě, tak... píšu prózu, proto mi to asi poslední dobou nejde :D
      Ale dneska jsem strávila fajn odpoledne s fajn člověkem ve fajn čajovně a cítím se o milion procent líp. Až na to, že mám rýmu a kašel a nebyl dobrej nápad kombinovat to s vodnicí :D :/
      Dobrou noc, světe

      Vymazat