Jak vložit přezdívku a odkaz na blog do komentářů? Návod (v komentářích) zde

Skloňování šunkič zde

Kontakt zde

pondělí 8. září 2014

Krásné i méně krásné vzpomínky

Je to směsice fotek z Londýna, Rakouska (ale to není ani poznat, že je to z Rakouska a jsou to jenom 2 fotky) a Pasohlávek :)



Bohužel, pro vás to nemá takovej význam jako pro mě s Věrkou. Úplně mě to rozsekalo, když jsem tam tuhle naši "hlášku" viděla :D

Opravdu netuším, co dělá v Hyde Parku hlava koně... kdyby to někdo věděl, dáte mi vědět, že? :D

Red Brick, všude samej red brick, nádhera!

Musela jsem si koupit mikinu, protože jsem si zabalila jenom bundu a ta se prostě nehodila k tý sukni! :D Ta mikina je pro mě ale jako stvořená, je volná, šedivá a stojí na ní "cool nerd".. což já jsem, jsem šprt, ale... možná až moc v pohodě šprt :D

Krásnej výhled z Greenwich. Tam se mi líbilo asi nejvíc

Pohled na Saint Paul's Cathedral z Milenium Bridge. Jedna z těch lepších fotek, řekla bych.

Tohle bylo v naší čtvrti. Nemám šajnu, co to je, ale je to zajímavý :D

A to je prosím náš pokojíček, za mnou už jsou jenom dveře. Pěkné, že? :D

A to na tý fotce ani z daleka tak nevyniká ta křivá podlaha... myslím si ale, že je to pádnej důkaz, že v pětihvězdičkovým hotelu jsem fakt nebyla :D

Opět foceno v naší čtvrti. Je vidět, jak daleko je od centra :D

Aaaaaaa, moje nejnádhernější šatičky!!!!! A to na tý fotce ani z poloviny nevynikne jejich dokonalost. A to, jak dokonale v nich vypadám :P

Miluju tu fotku :D


Jennynka :-*

Můj obchůdek přesně mezi dvěma hospodama... ta nalevo je ta, ve který pracoval barman... ach, příliš čerstvé vzpomínky.

Mám malý stan a v něm na nohy mi táhne... ne? Tak ne, no :D

První den krásně uklizeno...

...Pak se to vymklo kontrole :D

Prvopočáteční nadšení a vesta a tričko, co jsem dostala zdarma

Krásný kloubouček, krásný vzpomínky, tragický konec

A na závěr fotka z mého prvního výletu na neexistujícíc hrad.

4 komentáře:

  1. Weheeeeeyyyyy (čítaj ako chceš, fakt neviem čo to má byť xDD) :DDDDD Camp vyzerá festovne dobre... najviac ma asi dorazil poriadok na začiatku a poriadok potom no :D Ale ani u mňa by to nevyzeralo inak... ja mám ten bordel aj doma. Z Londýna máš inak úplne bombové fotky :33 Kejjjj... ja už musím bežať, tak sa maj, a držím palce ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tam se fakt nedal udržovat pořádek, obzvlášť, když pracovní doba byla od 10 do 7, tím se zabije celej den a ráno a večer se mi prostě nic nechce :/ :D
      Jsem ráda, že se ti fotky líběj, ale... daly se udělat mnohem hezčí, já vždycky jenom přijdu, cvaknu, odejdu :D

      Vymazat
  2. Tie fotky sú krásne, najmä tá z mosta, fakt *.* A aj ty si zlatá na nich :)
    Plus, tie šaty sú úžasné.
    Ospravedlňujem sa za krátky komentár, ale uf, dneska toho je na mňa kus veľa :D Avšak tento článok s fotkami na mňa príjemne zapôsobil O:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, taky mám ráda články s fotkama. Je to taková příjemná změna po těch písmenkách :)
      Ten most mi dal ale pěkně zabrat. Jsem se na něj hrozně těšila, že bude vypadat hrozně krásně... a on nebyl ani z poloviny tak úžasnej, jak jsem si představovala :D Na všech fotkách vypadal divně, krom týhle.

      Vymazat