Jak vložit přezdívku a odkaz na blog do komentářů? Návod (v komentářích) zde

Skloňování šunkič zde

Kontakt zde

pondělí 4. srpna 2014

Kemp VII

Vracím se ke svému samotářskému životu...



Mno, kde že jsme to skončili? Že se mi líběj dva chlapi, Honza (kterej se objevil v Kemp IV) a barman. Po tom mým brečícím výlevu se zahazováním telefonu jsem s barmanem už moc nemluvila. Trochu jsem se snažila, ale mám pocit, že se mě straní víc než kdy předtím. Nedivím se mu a začíná mi to bejt jedno.
S Honzou jsem strávila čtvrtek a pátek. Ve čtvrtek jsme byli v aquaparku a chvílema to bylo super a chvílema jsem si myslela, že ho zabiju. Ne jen, že přijel až ráno, místo večer, ale pak mě tam ještě hodinu a půl nechal samotnou a vyřizoval si něco pracovního (i to bych asi skousla, kdyby netvrdil, že to bude jenom půl hoďka). Plus další věci. Nakonec jsem odešla a nechala ho tam. Prej tam na mě 4 hodiny čekal. Po zavíračce mi volal, sešli jsme se na parkovišti a tak nějak si to vyříkali a dohodli se, že na to zapomenem. I tak to bylo divný.
Druhej den mi v 10 ráno volal šéf, že jsem mu nenechala v krámě klíče od kasy (neřekl si o ně), takže jsme museli přijet (byli jsme asi 10km mimo) a klíče mu předat. Ještě mě stihl zdeptat, že v krámě prej není nic, jak má, že je tam děsnej bordel a že si o tom ještě promluvíme. Takže jsem nastoupila k Honzovi do auta a rozbrečela se. To dělám poslední dobou docela často :D:/.
Každopádně výlet byl skvělej! Zase jsme lezli na nějakej vysílač, ale když Honza viděl, jak jsem neschopná, vzdal to se mnou a spokojil se s tím, že jsme zdolali první ochoz. I tak jsem měla solidně sedřený břicho a další modřinu na stehně :D. Dál jsme navštívili dva hrady a takovej hezkej zapadlej ranč, zpátky jsme jeli stopem...prostě úžasnej den!!!
Večer přijela konečně Anča a všechno jsme si řekly. Pak jsme šly na diskotéku a já si vzala hodně krátký šaty, protože ve všem ostatním mi bylo vedro. No, i tak to nebyl dobrej nápad, asi 3 kluci mě štípli do zadku, z toho jeden z nich byl DJ, se kterým... no, nedá se říct, že bych se s ním znala, párkrát jsme se potkali v hospodě  jednou jsem mu pomáhala stěhovat stoly. I přesto za mnou pak šel a ptal se, jestli může přespat u mě ve stanu... do teďka to nechápu, ale přisuzuju to těm šatům, který už tu nosit nebudu!!! :D
Druhej den večer přijel Honza a já se přistihla, že jsem se na něj hodně těšila, že jsem se celá rozzářila, když jsem ho viděla a že jsem v jeho přítomnosti tekla jako zmrzlina. Tak jsem se ho zeptala, jak to s náma vidí po prázdninách, protože... já prostě neumím mít poloviční vztahy, ne dlouho. A on neumí mít plný vztahy. Takže jsme se ještě chvíli procházeli a já mu pak řekla, že ho doprovodím k autu a už ho nechci dál vídat, protože bych se do něj mohla zamilovat. Půl hodiny jsme se objímali, on se smál a já brečela :D. Druhej den mi bylo úplně stejně mizerně, Honza mi volal a říkal, že kdybych si to rozmyslela, on by se mnou rád něco ještě někdy podnikl... že mě má rád, že jsem úžasná a kdesi cosi... před chvílí se tu nečekaně zjevil, dal mi dvě knížky, Čaroprávnost a Erik od Terryho Pratchetta. Na konečnou rozloučenou mi sevřel ruku ve svojí a mě naběhla husina. A když odešel, tak jsem znova brečela. Sakra, vlastně i teˇˇd brečím, sakra, sakra, sakra! :D
Takže tak... s chlapama už vážně končím, protože je mi bez nich mnoooooohem líp.
Sakra, srát na to na všechno!!!


3 komentáře:

  1. To bude dobré :) No jo no... neviem, čo by som napísala, nebudem písať blbosti. Pusti si staré dobré "I don't wanna be in love" a kašli na všetko. A pamňtaj, "Všetko bude nakoniec dobré. Ak to nie je dobré, nie je koniec" ;) Ed Sheeran je proste pán no... Byeeee! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za snahu, na tyhle články se opravdu nedá nic napsat :D.
      Každopádně jsem Honzu zjevně neviděla naposled, včera poprvý se ani jeden z nás tomu druhýmu neozval a dneska telefon: "Ahoj, jsem tady kousek, nezajdem na oběd?" tak já v pracovní době... rychle letím do stanu pro tužku a řasenku :D. Stále v pracovní době hodinová pauza na oběd... ale za tu pusu, co jsem dostala, by mi ten vyhazov stál O:). Achjo, ten parchant mi rozdrtí srdce na padrť, až mě na konci prázdnin nechá, ale do tý doby...

      Vymazat
    2. Do tý doby si třeba užívat! :D Alebo moja čeština. xD

      Vymazat