Jak vložit přezdívku a odkaz na blog do komentářů? Návod (v komentářích) zde

Skloňování šunkič zde

Kontakt zde

pátek 18. července 2014

Kemp IV

Já vím, že byste radši novou kapitolu DZ, ale... no, dneska zkusím něco napsat, slibuju!



Takže, jak to se mnou vypadá téměř po měsící stanování? Záda mě nebolej, smrad ve stanu taky není... jenom děsnej bordel, pavouci, škvoři a mravenci :D
Obchůdku se začíná celkem dařit, řekla bych. Mám za úkol častějc roznášet letáky, z čehož rozhodně nejsem nadšená, ale tak... co nadělám, že? Aspoň že se u toho opálím a proplatěj mi to. A lidi jsou většinou milí, dokonce mi za ty letáky děkujou, což nechápu, já bych to sobě narvala do chřtánu :D:/
Že se mě snažej opít cizí kluci, co si sem přijeli zařádit, to naprosto chápu, ale od šéfů bych to teda rozhodně nečekala :D. Ani to, že se mnou budou řešit můj milostnej život :D Božíííínku, to vůbec nebylo trapný :D:D. Ale jinak se ke mně chovali velice slušně a jako k sobě rovný, takže... je mám fakt ráda, lepší jsem si nemohla přát :).
"Milostný trojúhelník" se mi vyřešil velice snadno, když jeden chlap odjel a druhej si mě po pár dnech přestal všímat. Nebo přestal všímat... on mi třeba donese do obchodu oběd, jde si ke mně na minutu sednout a povídat si, když jsem u nich na pivu, dává mi pusu na dobrou noc (ale takovou, jakou bych mohla klidně dostat i od taťky)... ale neřekne mi, že má konečně volno a mohli bychom něco podniknout, když mu navrhnu, že večer někam zajde, tak jde radši spát, nebo jde s někým jiným... snížila jsem se i k tomu, že jsem mu navrhla, že může přespat u mě ve stanu, když je v hospodě takový vedro a nemá sílu se mnou nikam jít, ale na to se vymluvil, že ráno brzo vstává (což je pěkně blbá výmluva, já bych ho byla schopná vzbudit i ve 4), tak že dáme aspoň ráno kafe... samozřejmě jsem si ho vypila sama. Takže jsem se na něj naštvala, trošku si dokonce pobrečela (ale to bylo spíš tím, že jsem měla velmi přecitlivělý den) a šla se na jinej bar opít, nevylila jsem si jinýmu barmanovi přímo srdce, ale něco jsem mu řekla, a pak se tam objevil takovej sympaťák, pěknej, zajímavej, naslouchavej, filozofující (což bylo spíš vtipný než cokoliv jinýho :D)... tak jsme se šli opilí koupat při měsíčku, válet se do trávy, ve 4 hodiny teda spát, abychom v 8 ráno vstali, šli na nuda pláž (nechala jsem si spodní díl plavek a místo vrchního jsem měla přes ramena přehozenej pěkně velkej ručník!! :D) a pak se rozloučili a šli si každej po svejch. Dost mě zarazilo, když... ho to upřímně mrzelo, že už se neuvidíme. Já s tím počítala od začátku, takže... mě ani nenapadlo truchlit. Takže jsem se cítila provinile, že netruchlím a on jo :(:D.
Achjo, a to bude zase asi všechno. Půjdu si dát smažený vajíčka a roznášet letáčky. A taky si konečně uklidím ve stanu! :D

Mějte se!

4 komentáře:

  1. Mne je jedno, čo čítam, hlavne, že si to napísala ty, pri tvojich článkoch sa človek nikdy nenudí :D
    Ja nie som práve ten najporiadkumilovnejší človek, a ani spať s pavúkmi v jednej izbe mi nevadí, pokiaľ sa nehýbu, ale pri tých škvoroch a mravcoch... Ja by som stanovať ísť nemohla, a už duplom nie na mesiac, čiže máš môj obdiv :D
    Jáj, rada čítam tieto články z kempu. Prajem ti ináč pekný deň a výdrž pri upratovaní a roznášaní letákov :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda, protože psaní DZ mi vůbec nejde a v těch třicítkách na to fakt nemám náladu :/:D
      Ale joo, to bys zvládla. Každej by to zvládnul, jenom by každýmu trvalo jinak dlouho, než by si zvyknul :).
      Uf, vážně strašný vedro...

      Vymazat
    2. Súhlasím s tebou! :D

      Vymazat
  2. Pri časti s nuda plážou a kúpaním a váľaním v tráve som sa tak začala smiať... ďakujem, xDD :D Aaaach, ako ti závidím :) Tu sa nič nedeje :D

    OdpovědětVymazat