Jak vložit přezdívku a odkaz na blog do komentářů? Návod (v komentářích) zde

Skloňování šunkič zde

Kontakt zde

pondělí 30. června 2014

Kemp II

Za 11 dní druhej den volna a zítra zase do práce. No, aspoň budu mít fůru peněz, že? :D



Řekla bych, že jde všechno k lepšímu. Už mám aspoň takový nějaký přehled o zboží a ten systém v počítači taky celkem ovládám. Zkrátka se kolegovi pomalu ale jistě vyrovnávám.
Nevyrovnávám se jenom jemu, ale i s ním. Nedá se říct, že bychom byli kdovíjací kámoši, nebo že snad pusu nezavřem, ale... tak nějak se navzájem otrkáváme, řekla bych. A už mi tak nepije krev, buď mu došlo, že jsem poměrně soběstačná a nepotřebuju neustále jeho vedení, nebo jsem to přestala vnímat :D. Občas je vážně milej. A já mu dám občas pomeranč nebo okurku s balkánem, takže si myslím, že na něj taky nejsem zrovna pes :P.
Akorát s vedením budou asi trochu problémy. Ne s tím přímým, s tím chlápkem, se kterým jsem měla pohovor, se ani nedá nevycházet, ale to vyšší vedení si myslí, že tu budem dělat nějaký závratný tržby... a my je zatím fakt neděláme. V kempu není moc lidí a do obchodu jich už vůbec moc nechodí. O víkendu se na nás přijedou podívat, tak jsem zvědavá, co pěkného nám povědí.
Připsala jsem malej kousek k DZ, ale hlavně teď ve volnu čtu. Dočetla jsem další trilogii od Raymonda Feista a byla stejně úžasná, jako ta předchozí (ještě asi budu psát článek). A za dva dny jsem přelouskala Džungli před tabulí od Evana Huntera alias Eda McBaina alias... jeho skutečný jméno si prostě nepamatuju :D. Každopádně byla úžasná jako každá jiná od něj!!!
A jinak? Víkendy jsou tu poměrně rušný, protože je to tu samá hospoda (pěkně drahá hospoda!) a od 10 dokonce i diskotéka. Moje plány, že si pudu sednout na pivo a přidám se k nějakejm sympaťákům, se zatím jeví jako velice naivní :/. Ani jsem nepotkala moc pěknejch kluků, spíš žádný něž nějaký.
Taky jsem podnikla svůj první výlet na kole a ujela kolem 25km. Příšerným terénem na neexistující hrad. Jako obvykle :D. Teda na jeden jsem přijela a myslela si, že je to ten, co jsem hledala, ale pak se ukázalo, že jsem asi 2 kiláky mimo. Každopádně i když jsem potom dojela na správný místo, žádnej hrad tam nebyl. Prostě typickej výlet :D

3 komentáře:

  1. Typický výlet... xD Ja väčšinou zažívam "iba také malé túry", ktoré trvajú šesť hodín, deväť keď sa niekto stratí a potom spím ešte tri dni. Teraz mám sotva otvorené oči, bola som na TopFeste (30STM boli perfektní, Jared robil skvelú show) a neviem to dospať... ani jeden deň som sa od vtedy nezobudila po deviatej. Polovicu z toho ma zobudia susedia, ktorý sa rozhodli kompletne prerábať byt a každodenne s tým začínať o pol ôsmej. Tú druhú polovicu tvoria hrkútanie holubov, moja babka, naštvaná suseda.. atď. V tomto paneláku to proste žije.... až moc. A ja na to doplácam xD :D O koľkej tam musíš vstávať? :)

    OdpovědětVymazat
  2. "A já mu dám občas pomeranč..." :D :D To je také milé!
    Hľadať ten hrad si šla sama s bicyklom alebo si mala pri sebe ešte niekoho?
    No nič, zarábaj peniaze, čítaj a užívaj si bicyklovanie (a hľadanie hradov :D) :)

    OdpovědětVymazat
  3. Janka: Jojo, není nic horšího, než renovující sousedi :D:/
    No, do práce bych měla přicházet tak v 9:45, takže si můžu pospat, ale většinou vstávám v půl osmý, abych si koupila snídani a uvařila oběd ;)

    Mariam: Na hrad jsem se vypravila sama, na výletění tu nikdo asi moc není, tady se furt jenom chlastá :/ :D
    Díky. Kola si asi moc neužiju, protože volna je málo a chci se někdy taky jen tak válet. Ale teď jsem byla dva dny s našima v Rakousku, tak to bylo docela fajne. Sice jsem si absolutně neodpočala, ale nevadíí :D

    OdpovědětVymazat