Jak vložit přezdívku a odkaz na blog do komentářů? Návod (v komentářích) zde

Skloňování šunkič zde

Kontakt zde

neděle 22. června 2014

Kemp I

Takže, po 4 odpracovanejch dnech už mám konečně i smlouvu. Ještě nevím, jak to mám s ubytováním, mamka s bratrem mi tu postavili stan a nikdo po nich žádný prachy nechtěl, tak nevím :D


Jak jsem se zmiňovala, v neděli, když jsem byla na výstavišti v Praze, mě bolel přední zub. Druhej den to naštěstí přešlo, ale šla jsem si zaběhat a dostala jsem chřipku. Ještě nedoléčená jsem jela ve čtvrtek do Pasohlávek (tam je ten kemp). 3 hodiny autobusem do Brna a pak skoro ještě jedna hodina do tý vesnice. Hrozný!!! Ale vůbec nejhorší bylo, že jsem během tý cesty přišla o hlas... nebo dobře, ochraptěla, ale za to dost brutálně. V takové to kondici jsem šla vybalovat s ostatníma zboží. Přišla jsem a tam před prodejnou se tři týpci nahoře bez oháněli lopatou... dva šéfové, jeden můj kolega... zajímavé :D. V tu chvíli jsem si myslela, že se mi kolega bude zamlouvat, ale bohužel tomu tak není. Je namachrovanej (ale ne frajírek), od všeho mě odhání, všechno musí bejt po jeho, do všeho kecá... jako, občas je milej, ptá se a tak... ale nevím, je divnej. Chytrej a pěknej, ale divnej. Takovej suchar. A o rok mladší, takže mě štve o to víc, když si na mě vyskakuje :/ :D Celej tejden tu spolu budem a zatím to vypadá na celekem tichou domácnost. Beztak ještě pořás chraplám tak, že si ze mě všichni dělaj prdel, takže mluvení není momentálně mojí nejoblíbenější činností :D. Začínám se fakt bát, že takhle budu mluvit už nadosmrti.
I když mi je kolega nesympatickej, musím uznat, že je schopnej. Prodávání mu jde líp než mně (což bude asi další důvod, proč ho nemám ráda :D), všechno si pamatuje a jde mu to s počítačem. Naštěstí ho občas ale nachytám, jak buď říká blbost, nebo mu něco nejde :P.
No, a to bude prozatím tak všechno. Doteď jsem bydlela na turistický ubytovně kvůli tomu nachlazení, ale teď už na to kašlu a mám dvojložnicovej stan pro 4 osoby. Zní to neuvěřitelně, ale je skoro plnej mých krámů :D.
PS: Na psaní se v nejbližší době vrhat nehodlám, protože tu máme občas návaly a pořád se musím hodně soustředit a kontrolovat... prostě chápete, pořád se ještě učím. Oproti kauflandu je to vážně poněkud složitější, zato příjemnější.

Hojtě :)

2 komentáře:

  1. Jeee... tak dúfam, že sa skoro uzdravíš :D Uži si to... Ja musím ešte týždeň do školy.... ale v sobotu idem na Topfest... 30 Seconds To Mars naživo :OOOO :D Teším sa na nich jak sviňa, lístky kúpené, všetko vybavené. No čo, ja som sa proste musela pochváliť xD A ten kolega aspoň vyzerá dobre? keď je divný, tak nech sa aspoň na neho dobre pozerá. S problémami so zubami nie si jediná. My to máme tak nejako v rodine. Moja mama mala asi do minulého mesiaca ešte posledný mliečny zub (má 43) a ja ich mám ešte takmer všetky a zubár mi ich nechce vytrhnúť. Lenže mi nechce vytrhnúť ani také, ktoré sú z polovice vyvŕtané. Vraj 'on ten zub vypadne sám'. No hovno, hovno zlatá rybka. Nehovorím o tom, že tam mám odhalené nervy a neviem čo ešte, čiže to bolí. Ale nevadí no.. čo ťa nezabije, to ťa posíli :D Neviem, či si to sem dávala a len som na to zabudla (alebo je to v tomto článku a ja som debil), ale ako dlho tam budeš? Hmmm... ja už budem asi končiť, see ya ;) :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nojo, to mi zorvna myslím ten kolega říkal, že tu ta skupina bude. Tak si to pěkně užij! :) Já vlastně na žádným koncertě ani festivale nikdy nebyla. S mojí davovou fóbií a nesnášenlivostí hluku mě to zas až tak neláká :D. Ale docela bych někdy zašla na Linkiny.
      Ty bláho, tak to vám teda opravdu nezávidím :/. Achjo, zuby a zubaři, to je vždycky utrpení.
      Jinak tu budu určitě do konce srpna, možná kousek září. Proto tu mám taky tolik věcí, zabalila jsem i jenom oblečení a kosmetiku a mamka mi přibalila do další cestovní tašky nádobí, do jiný jídlo, do další léky a kosmetiku a ještě stůl a dvě židle... když jsem si tam dala na noc ještě kolo, tak jsem se tam vážně skoro nehla :D. Ach, ty maminky...

      Heh, vzhledem k tomu, že si od půl šestý ráno vykašlávám plíce, doufám, že už se mi konečně vrátí hlas. CHudáci moji sousedi, ani se nedivím, že mi neodpověděli na pozdrav O:)

      Vymazat