Jak vložit přezdívku a odkaz na blog do komentářů? Návod (v komentářích) zde

Skloňování šunkič zde

Kontakt zde

pátek 23. května 2014

Uáááá!!!

Edit 26. 5.: Je to doma!!!! Poslední zkouška za 1 a vážený průměr 1,33!!!! Jestli se s tímhle nedostanu na Erasmus tak... budu vážně naštvaná! :D A francouz konečně odepsal!!! Po zbytek dne budu asi už jenom vzdychat a říkat si: "Já jsem tak strašně dobrá!"  :D

Je více podob "uááá"... někdy je to uááá, jsem unavená, jindy uáááá, nic nestíhám... a nebo v tomto případě UÁÁÁÁÁÁ já jsem tak dobrááá!!!! :D Škoda, že už nejsem v takový rauši, ale stejně vám to všecko povím.



Do začátku, jsem mírně opitá - po jednom a půl pivu, lámu rekordy :D - takže možná budu dávat ještě menší smysl než obvykle.
Každopádně... v pondělí mám poslední zkoušku, sice těžkou, ale stejně pevně věřím a doufám, že ji dám. A s trochou štěstí budu mít i vyznamenání!!! Což bych neřešila, nebejt Erasmu. Doufám, že mi vyjde Francie. Nebo Belgie, nebo Litva :D.
Dneska jsem měla zkoušku z angličtiny, který jsem se bála, páč byla ústní a navíc s tím anglikánem, co na mě byl tak zlej (brutálně zkritizoval moji esej). Navíc to byla zkouška ve dvojících, měli jsme diskutovat na zadaný téma a já byla s takovým divným klukem, kterej mi strašně drásá nervy. Říkala jsem si, že to bude buď naprosát katastrofa, nebo výhra. Nakonec to nebylo asi ani jedno :D. Po první minutě nás anglikán zastavil, že jsme úplně odbočili od tématu (já během tý minuty stihla říct akorát "why do you think so?" :D), tak ať začnem znova, nebo nás vyhodí. Takový milý. Nakonec máme oba za dva a JÁ jsem prej poměrně silná v gramatice... dělá si ze mě ten chlap prdel??!! Hlavně že moje esej obsahovala 6 chyb v každý větě a po gramatický stránce nedávala smysl. Já mu dám!!! :D Beztak mi nadržoval za ty pěkný šaty s pěkným výstřihem :P:D:D Takže uáááá číslo jedna, přežila jsem anglikána!!!
Taky jsem měla konečně pohovor na tu skvělou brigádu u Brna, co jsem tak chtěla. Domluva teda nebyla úplně snadná, v pondělí jsem měla mít pohovor a teprv v pondělí ráno jsem se dozvěděla přesnej čas a místo. Tak jsem vzala svoji krásnou novou košili (říkejte si co chcete, oblečení dělá sakra hodně!!! :D) a jela do Prahy, k mému překvapení našla tu pidi firmu a tam na mě čekal... myslela jsem si, že to bude nějakej upravenej chlápek v kvádru... no, tak to byl takovej velkej, opálenej, vousatej, ve vojensky zeleným tričku a stejně barevných kraťasech oděnej chlápek, kterýho jsem si představovala ještě s bílým kloboučkem a mačetou v Amazonským pralese, jak svlíká Anakondu z kůže :D:D Ale hezky jsme si pokecali, jedinej zádrhel byla ta divná věta, co mi lidi rádi říkaj. "Vy jste taková mladá". Mladá?? Mladá??!! Já tu procházím krizí středního věku!!! :D A navíc, kolik mi musí bejt, abych mohla prodávat ešusy? Pche! No, pán se mi měl ozvat den po pohovoru. Za dva dny jsem mu napsala mail, jak jsem teda dopadla, a dneska ráno před zkouškou mi volal. Trochu jsem se bála to zvednout, protože jsem si říkala, že jestli mi oznámí, že tu práci nemám, tak na tu zkoušku budu úplně v prdeli. ALE zvedla jsem telefon, vyslechla si omluvu, že na mě opět zapoměl A...A...AAAAAA, mám tu práci!!!! Díky mému "enormnímu zájmu" :D:D Jojojojoooooooo!!!!! Celý prázdniny pod stanem za pěkný prachy. A prej budu mít mladýho kolegu :P. Takže uaaaa číslo dvě, mám tu skvělou práci!!!
Akorát francouz mi nepíše :(
A do Londýna se mnou stoprocentně letí kámoška, což je super. Mamka mě zas hezky vystresovala, prej lidi, kteří měli zánět středního ucha, při startu dost trpěj. Mám takovej blbej pocit, že mě píchali obě uši. Jedno určitě. Takže moje fóbie se zdvojnásobila :(:D
Taky už jsem viděla Vampýrskou akademii a... no, je to asi takový, jaký jsem očekávala, pár úžasnejch momentů a pár dost strašnejch. Třeba když Natalie na konci řve "We can be friends forever and ever. BFF!" Proč říká to BFF :( To je tak strašně trapný v tom momentě... Dojem z knížek mi to ale určitě nezkazilo, Dimitrij a Rose jsou perfektní, Christian a Lissa jsou fajn, příběh dobrý, ale některý efekty a některý proslovy... hlavně ty proslovy... to se člověk modlí, aby se mu nikdo nekoukal přes rameno, na co to kouká :D
A závěrem dvě pěkný písničky od Avril a už vážně mlčím :D
Brou noc ;)




7 komentářů:

  1. Á, takže kríza stredného veku... to prejde... :D Keď mala kamoška 15-ku, bola z toho úplne deprimovaná a teraz sa na tom smejeme. To bude fááájn :D Držím ti palce s tým výletom do Londýna. Tiež by som tam chcela ísť, plánujeme to s mamou už dosť dlho, ale buď nie sú prachy alebo čas. Nu cooož. Kto si počká, ten sa dočka, nie? :) Ako to inak ide s DR? Už si to zaslala do fragmentu, alebo upratuješ... alebo si od toho dávaš pauzu? :D Sorry za tú horu otázok, ale zaujíma ma to. :D Drž sa ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Joo, mě to přešlo docela rychle, protože musím myslet na spoustu jinejch věcí :D.
      Do Londýna už chci taky dlouho, ale naši radši cestujou autem a to by byl do Británie trochu problém. Teda ta cesta tam ani ne, ale nevím, jak bysme jezdili po Londýně... ani nevím, jestli by tam platil náš řidičák :D.
      S DR to furt nejde nijak, nemám na to zrovna čas a - což mi dělá větší starosti - ani náladu. Doufám, že až dodělám zkoušky, tak to nějak pude. Což bude SNAD v pondělí :D. Jenže to se pak budu stresovat tím, že děda má narozky, mamka svátek... pak táta bude mít 50, bratr 25... pak se musím pojistit do Londýna, založit si konečně bankovní účet... a napsat motivační dopis na Erasmus a pak už pojedu na tu brigádu... uááááá, můj život začíná bejt nějak moc nabitej na můj vkus :/ :D Ale doufám, že nejpozdějc do konce prázdnin budu s DR hotová. A pošlu ho. A skoro doufám, že to nebudou chtít vydat, protože psát jenom pro vás je daleko menší stres než psát pro poličku v knihkupectví :/. Ale zas kdybych to neposlala, tak bych si furt říkala: "A je to dost dobrý na to, aby to vydali?" Vtipný by bylo, kdyby mi řekli, že mi to teda vydaj, a já bych jim jen poděkovala a žádný vydávání by se nekonalo :D

      Vymazat
  2. Blahoželám ku skúškam, brigáde, výletu a Francúzovi :D :)
    Joj, tak by som išla do Londýna. A nelen tam, aj kus mimo, do Škótska a Írska a tak. Ale Viedeň budúci rok v júni je pravdepodobnejšia :D Spolužiaci boli tento rok aj v Paríži, ide sa aj na budúci rok, ale to ma zas až tak neláka. Radšej Britské ostrovy :D
    Škola je tento týždeň, a ešte budúci kus horšia, ale zvládnuť sa to dá, aj keď som značne nevyspatá :D A tento víkend idem na svadbu ešte k tomu. A budúci piatok do kina a v sobotu asi na rodinnú oslavu :D Normálne už aj ja kus začínam akože žiť :D
    A Dokonalú rasu by ti mali vydať, to by bolo úplne super, nestresuj! :D :) Strašne dobré to je.
    No nič, treba sa učiť, zase :D Prajem pekný zvyšok dňa :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, taky bych si nejradši procestovala celý spojený království, ale tolik peněz bohužel nemám :/. Do Irska bych se jela podívat na takový ty kamenný baráky a kostelíky.
      Sice nemůžu porovnávat, ale Paříž není tak úžasná. Teda jednotlivý památky jo, ale celkově ne :D.
      Jéé svatba, to máš dobrý, taky bych na nějakou šla. Mám chuť na svatební koláčky :P. Uvidíme, kdy do toho brácha s přítelkyní praštěj, už jsou spolu... 9 let, tak by mohli :D.
      Děkuji, děkuji, ale... u tý Dokonalý rasy bude už asi pořát "ale..." :D
      Aaaa, jdu pokračovat v nic nedělání! Krom pár domácích prací nedělám nic jinýho, než že čtu a hraju Simíky. To mi taaaaak chybělo!!! :D

      Vymazat
  3. Gigantické gratulace k tvých úspěchům! Fí! Mám za tebe takovou radost, že se ti všechno daří. :) Aby ne, taky sis to zasloužila. Dávej na blog průběžně vědět i mezi prázdninami, jestli teda budeš mít čas, třeba zrovna jak vypadá ten kolega... :D I když přes prázdniny je vždycky na internetu mrtvo. Už jen měsíc, no není to úžasný?! O:) Ještě jednou moc blahopřeju, potřásla bych ti zuřivě rukou, kdybych mohla. svými dobrými zprávami jsi zvedla náladu i mě :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, bohužel, to štěstí vyvážila (neli převážila) pěkná smůla :/. Ani to snad nebudu rozebírat, zkrácená verze je, že jsem za svojí blbost musela vyhodit 1500 a mamka je v nemocnici. Ty dvě věci spolu naštěstí nesouvisej.
      Ale neboj, určitě se budu ozývat, v kempu by měl bejt net a snad i počítač, kdyžtak si tam přivezu noťase. A doufám, že když už kolega nebude pěknej, bude s ním aspoň snadná domluva na směny. Ale lepší by bylo, kdyby byl ještě k tomu pěknej :P:D
      A ty už bys mohla začít zas publikovat MV, nemyslíš? :P

      Vymazat
    2. Ou, to mě mrzí. :/ Snad ti mamku brzo vrátí, taky jsme teď měli doma nějaký oplétačky s nemocnicema a vím, že ty starosti k tomu dokážou dost pokazit náladu. Ale nenech se tím přepadnout, nikdo jinej než doktoři se o ní nedokáže postarat líp. :) S MV je to trochu složitější. Prozatím si užívám navštěvování jiných blogů. :)

      Vymazat