Jak vložit přezdívku a odkaz na blog do komentářů? Návod (v komentářích) zde

Skloňování šunkič zde

Kontakt zde

středa 16. dubna 2014

Co se člověk všechno nedozví...

Tak například, že letos dělám 2 ústní zkoušky v angličtině a 1 ve frájině. Psina, co? Ta jedna dokonce bude z obou semestrů... jako bych si pamatovala něco z tohohle :D Oui, je suis baisée...



Taky jsem se dozvěděla, že vlastně vůbec neumím anglicky. Jo, to je hodně špatný. Měli jsme napsat esej na 500-600 slov v angličtině, tak jsem ji napsala hned 2 dny po zadání (měli jsme na to 14 dní) a dala ji učiteli, aby mi řekl, jestli by to prošlo a co je třeba vylepšit. No, tak si mě po hodině zavolal a oznámil mi, že to sice byla esej s několika hezkými nápady, ale že gramaticky to bylo naprosto příšerný (+ několik synonym tohoto přídavného jména), věty nedávaly smysl, v každý větě aspoň 5 chyb (Me: "This can't be even possible!" Him: "I thought so, too.")... možná ještě něco pěknýho mi řekl. Jo, když viděl můj nejspíš dost šokovanej, bledej obličej, zatvářil se trpitelsky a řekl: "Ouch." A to jsem si myslela, že je ta esej dobrá. Dobře, první věta se mi nepovedla, pár jich bylo kostrbatejch... ale že nedávaly smysl? Na další hodině jsem se málem rozbrečela... no, esej jsem opravila a teď uvidíme, co mi Mr Clubb řekne. Jako teď je ta esej podle mě naprostej skvost, moje první úvaha, která má nějakou myšlenku, používá chytře znějící slova a větná konstrukce taky není úplně jednoduchá. Já mu dám: "horrifying, terrifying, terrible, completely wrong", tentokrát to nechá kolovat třídou se slovy: "That's how it's done!" A jestli ne, tak už se vážně rozbrečím :(:D
Dneska jsem v kauflandu "podávala výpověď". Dávám to do uvozovek, protože jsem měla takovou malou lekci terminologie. Respektive jsem si pro jistotu vytiskla 2 různý dohody o rozvázání pracovního poměru a jednu výpověď dohody o pracovní činnosti... jen proto, abych to u paní personální psala na novej papír ručně, protože jsem neměla "pracovní vztah/poměr" ale "pracovní činnost" :D. Ale tak dobře, asi v tom je nějakej rozdíl. Naštěstí mě moc nebuzerovala. Vlastně vůbec. A už jenom 4 směny... 4 směny a už žádnej kaufland!!!! ÁÁÁááááááá, konečněěěěě!!!!
Ale zrovna jsem tam potkala docela pěknýho potetovanýho kluka... a dokonce s ním i mluvila, bacha na mě! :D
Taky ode mě neočekávejte velkou činnost. Doháním, co jsem za tenhle semestr a vlastně i za ten minulej neudělala... k mému částečnému překvapení toho není málo. Vlastně toho je jak sraček :/.
Taky jsem odpovídala na inzerát na prodavačku do obchodu s kempingovejma potřebama s tím, že bych byla ubytovaná v kempu (je to někde u Brna)... a strašně moc doufám, že to vyjde! Už se mi sice skoro dva tejdny neozvaly, ale předtím se mnou komunikovali docela dost... tak doufám! Mamíí, já tam chci, já chci prostě někam pryč! :(
A tahle písnička je úplně úžasná... sice taková děvkařská, ale úžasná! Za to ten zbytek z jejího alba... achjo, Avrilo, Avrilo, ty to taky vedeš...
Don't turn on the lights...






9 komentářů:

  1. And so here we are... Jazyky študovať nebudem :D Fakt si musím začať vybavovať ten dôchodok.
    Prajem veľa šťastia so skúškami, prácami, Kauflandom a kempingovými potreby, nech ti všetko vyjde, jak najlepšie môže :)
    Skvelé, teraz mi v hlave znie Rumplov monológ z 2x04 - "And so here we are... You came here to save the life of your true love - the pirat..." (Keby len toto, pamätám si až priveľa z tých scén :D)

    OdpovědětVymazat
  2. Proč bys nestudovala jazyky? :D Vždyť ti jdou. Mně nejde nic, v tom je ten problém.
    V pohodě, já si takhle pamatuju až znepokojivý množství hlášek z TVD... pravda, první sérii jsem viděla asi tak 3x, druhou a třetí 2x, ale stejně! :D
    A díky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lebo, čo sa týka nemčiny, tá mi nejde vôbec :D - a čo sa týka angličtiny, používam ju, jak mi príde na jazyk, čo znamená, že poväčšine zle :D Ale rada si myslím, že mi to celkom ide. V tom by bol problém, keby mi niekto povedal, že je to horšie, ako si myslím. Oh, dobre, že ešte nemusím vyberať vysokú, to bude sranda :D A neverím, že ti nič nejde, podľa mňa aj tebe jazyky pekne idú a okrem toho majstrovsky píšeš a tak :)

      Vymazat
    2. Prosím tě, vždyť ty s těma jazykama "olympičionýš" a ještě postupuješ, takže asi ti to přichází na jazyk celkem slušně :D Ale s vybíráním máš ještě čas, to máš pravdu, celkem dost lidí se rozhoduje až při/po přijímačkách a v pohodě ;)
      No, jazyky mi jdou sice nejlíp, ale očividně to nestačí, a moje psaní se líbí vám a dobře, ten recenzista to taky docela chválil, ale třeba moji češtináři na střední... no a prostě... k čemu mi to ve škole je, že? :D Ale ne, je věc, kterou umím fakt hodně dobře - prezentace, to myslím včetně přednesu. Dneska jsem měla zrovna jednu ve frj na hotel, kterej jsem si vymyslela (úplně úžasnej, ubytování ve skleníkách! :D), a dostala jsem o bod víc, než bylo maximum :D Haháá, to mě hodně potěšilo (a stouplo ego)! :D

      Vymazat
    3. Z jazykov som postúpila akurát tak zo slovenčiny, ale na ďalší rok opäť skúsim šťastie aj na nemčine a angline :D Idem na to vylučovacou metódou - zistila som, že fyziku a matiku by som ASI študovať nechcela :D
      Učitelia nevedia oceniť tvoj talent, lebo sú príliš zvyknutý na čítanie obyčajných slohov ;) Mne prezentácie tiež celkom idú - viem ich robiť veľmi dobre, podľa môjho skromného názoru :D, a s prednesom nemám taký problém ako ostatní, lebo som zvyknutá na hovorenie pred ľuďmi z recitačných súťaží. Ale samozrejme, len keď som pripravená :D V máji budeme mať obhajoby projektov, takže sa uvidí :D
      A gratulujem, také veci vždy potešia a motivujú :)

      Vymazat
  3. Neumíš anglicky, haha, to jsi mě pobavila. :D Co to máte za učitele, nějakýho rozenýho angličana? Ještě neviděl slohovky ostatních, pak uzná, že jsi napsala skvost. A jestli ne, pořád píšeš skvěle v češtině. :)
    S tou prací ti budu držet palce. Já jsem děsně nervózní, ale mám teď možnost nastoupit u nás v kině. Hledají brigádníky, ale to tam přijdu, a co řeknu? :D A za pokladnu.. proboha, jen z toho pomyšlení jen mi šoufl. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jono, je to rozenej angličan, co tvrdí, že neumí česky... ale řekla bych, že minimálně rozumí perfektně. Nevím, no, je pravda, že moje práce byla první, co viděl... a dlouho první byla, protože většina se neobtěžovala s tím mu to poslat dřív :D. Ale pořádně nevím, jak jsou na tom ostatní... jejich angličtinu znám jenom z prezentací a tam mi přišlo, že se najdou horší než já... ale těch lepších je asi víc.
      No vidíš, to je super!!! Určitě to zkus, to je každej hrozně nervózní. Já se dneska klepala celou svojí prezentaci a to to byla jenom blbá desetiminutová prezentace :D. Tam prostě přijdeš a: "Dobrý den, slyšela jsem, že sháníte brigádníky na pokladnu, platí to ještě? U koho se mám kdyžtak hlásit? Bla, bla, bla..." prostě něco plácneš a je to. Možná lepší než psát maila, takovýhle místa bejvaj rychle pryč. Aspoň tady v Pardubicích, kde jsou všehovšudy... 2 kina :D.
      Takže taky držím palce a jdu přidat novou kapču!

      Vymazat
  4. Všimla som si, že si stiahla Dokonalú rasu... je mi z toho celkom smutno. Rozhodla si sa ju teda poslať do Fragmentu? :D A nasleduje veľmi veľa otázok.... plánuješ písať aj druhú sériu? A ak áno, nahodíš ju na blog? Ak DR nebudú chcieť vydať, nahodíš ju sem späť? A čo ak ju vydajú, kedy to budeš vedieť? PS: Nečudujem sa, ak nebudeš na niektoré otázky vedieť už teraz odpovedať, len ma to zaujíma. DR je totiž najlepšia poviedka (čo sa týka internetu, aj kníh) akú som čítala a tak sa o to dosť zaujímam. Dúfam, že s tou angličtinou sa to nejako dá dohromady. Ja som na tom rovnako. Moje známky z angličtiny som nechápala, angličtina mi šla/ide a zrazu z celkom dôležitej písomky že 3. A ja na to čumím a samej seba sa pýtam, či som fakt osprostela, alebo čo? :D Držím palce zatiaľ :) ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Problém je, že já prakticky na žádnou otázku nemám odpověď :D. Dokonalou rasu chci opravit, je tam pár nesrovnalostí, a pokud se mi bude líbit, až ji opravím, tak ji zkusím poslat do fragmentu. Když mě pošlou do háje, tak ji znovu zveřejním. Opravovat začnu pořádně asi v červnu, páč teď fakt není čas.
      Druhou sérii plánuju na 95%. Na blogu bude, když tu bude první. Kdyby přece jenom Fragment vyšel, dala bych sem možná tak prvních 5 kapitol.
      Kdy budu vědět, jestli ji vydaj... no tak to vůbec nevím, páč... fakt nevím, jak dlouho trvá vydat knihu :D. Pár měsíců, řekla bych? Možná míň, když se to nemusí překládat... fakt nevím
      Každopádně díky za podporu, jste fakt zlatý O:).

      Vymazat