Jak vložit přezdívku a odkaz na blog do komentářů? Návod (v komentářích) zde

Skloňování šunkič zde

Kontakt zde

čtvrtek 13. března 2014

Že by byl můj život o něco zajímavější?

Pan recenzista už odpověděl, zahrála jsem si na průvodkyni a nový boty mě dohnaly na chirurgii. To vše ve dvou dnech! :D


No, kde začít? Asi u toho, co vás zajímá nejvíc: odborný názor na Dokonalou rasu... no... je rozhodně kladnější, než jsem čekala :D. Nechce se mi ho tu úplně zveřejňovat, páč k tomu nemám svolení, ale ve zkratce: celkově mu přišlo dílo velmi dobré, ale samozřejmě měl spoustu připomínek, s nimiž povětšinou souhlasím, ta povídka není dokonalá. Taky mi nechal poznámky přímo v textu, u slov nebo frází, které se mu z různých důvodů nezdály, a i tady jsem mu dávala hodně za pravdu. Ne ve všem, ale ve většině. Co je zajímavé, doporučil mi, abych povídku stáhla z internetu, upravila ji a zkusila poslat Fragmentu. Což je úžasný, akorát... já si nemyslím, že by o mě nějaký nakladatelství stálo. Těch zvýrazněných frází je docela dost (v každý kapitole tak + - 6)... to se ho chci ještě zeptat, jestli je to normální. Mně to přijde docela dost. Samozřejmě to můžu opravit, ale... je to takový divný, chápete? Aby se publikvalo něco, co potřebuje tolik úprav. Uvidíme.

K tý průvodkyni... Kámoška, co učí frájinu na gymplu, kde jsem studovala, mě poprosila, jestli bych z centra města nedopravila autobusem skupinu asi 25 Tunisců právě na ten gympl... dovedete si to představit, jo? Já se svojí mizernou francouzštinou, já, takový trdlo, jsem měla vzít zodpovědnost za 25 cizinců... pfůů, byla jsem nervózní jak blázen, i když se nemohlo nic pokazit. Ale bylo to skvělý! Dokonce jsem si i pokecala s jednou holčinou. VE FRANCOUZŠTINĚ! A ROZUMĚLY JSME SI!!! Haluuuuz :D
Bohužel, když jsem pak přišla domů, měla jsem dvojnásobnej kotník, hřál, tepal a pod strupem, kterej se mi udělal nad patou už před pár dněma, se nashromáždila trocha vody. Tak mi mamka předepsala asi milion mastiček a zábalů, ale ráno to nevypadalo o moc líp, tak jsem šla k obvoďákovi... ten neřád mi začal líčit, jak mi to budou muset rozříznout a vyčistit a že musím okamžitě na chirurgii... no já tam sebou málem sekla :D. Tak jsme jeli na chirurgii, tam jsem to zkusila ještě jednou, jestli by to nespravily antibiotika, ale doktor nebyl moc výřečnej, poručil mi, ať si lehnu na břicho, vzal nějakej obří pilník, strhl mi strup, napatlal to mastičkou a dal na to náplast... a já tam jen tak ležela a říkala si... to bylo všechno? Halooo, to bych zvládla klidně sama! A že je to furt natekly, červený a pulzující... to jako nic? :D No, uvidím zejtra ráno, to mám jít na převaz ala strhnutí náplasti... nechápu, jeden doktor mi div nechce řezat celou nohu, druhej je se mnou do minuty hotovej se slovy: "Dobrý den, to máte od boty, teď to trochu štípne, naschledanou." Výřečnej, opravdu :D:/.

No, a to bude asi tak to nejdůležitější... z Kauflandu vyhodili moji oblíbenou pokladní :(. Chudák. Já už se tam tenhle měsíc hodlám ukázat jen dvakrát a myslím si, že v dubnu tam taky moc nepobudu. A v květnu už tam nebudu!!! Už mi z tý práce vážně hrabe.

Co vy? Taky vám chtěj řezat nohy a vydávat knížky? :D

4 komentáře:

  1. Paráda! Nezabudni na ten výtlačok s podpisom! :D
    A podľa mňa je v pohode, že tam máš tie chyby a tak - pokiaľ ich opravíš. Teda, vieš o nich, opravíš ich, nie je dôvod, aby sa to nemohlo vydať, keby sa to Fragmentu páčilo. Veď keď čítaš knihy od svetoznámych autorov, aj oni vzadu v ďakovačkách ďakujú kde-jakým tým, ktorí im s tým pomáhajú a opravujú ich :D Čiže, woooooaaaah, teraz už len aby si to opravila a im sa to páčilo! :D
    Vo francúzštine? Si skvelá! :D Ja by som sa veľa nenarozprávala so svojou nemčinou, aj keď sa ju učím už šiesty rok :D A na angličtine zisťujem, že je to horšie, ako som predpokladala. Teda, rozumieť rozumiem aj písať viem, ústny prejav trošku pokrivkáva (ale v hlave zniem jak rodený Angličan) ale čítanie... Ty brďo, kto by povedal, že čítať nahlas anglicky bude pre mňa taký problém? :D
    Dúfam, že tá noha sa uzdraví čo najskôr, aby si mohla chodiť vybavovať veci ohľadom knihy a tak, vieš, a sprevádzať turistov :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nooooo... ne, já fakt nevím, prostě uvidíme. Ale už jsem se ujišťovala, že moje dílko nebylo nijak zvlášť nacapný chybama :D.
      Kdybys slyšela tu moji francouzštinu, tak bys říkala o tý holce, že je svkělá, že mi rozuměla :D. A neboj, v angličtině jsem teď taky úplně mimo... akorát že já i v poslechu... takže sleduju Přátelé v angličtině :D. A číst nahlas vážně JE problém! Někdy i v češtině.
      Noha už je v pohodě, už to není nateklý ani nic, jenom budu chodit pár dní v pantoflích O:)
      A jdu přidat novou kapču!

      Vymazat
  2. Souhlasím s tím jeho odborným názorem. Z chyb se člověk a učí a když už čekáme na dokonalou rasu a myslím, že jsme všichni čtenáři za těch několik dní stihli přečíst epilog, bys to klidně mohla na chvíli stáhnout z blogu a zkusit poslat. :) Co můžeš ztratit? A třeba se jim to bude líbit, stejně jako nám, a hned můžeš seknout s kauflandem. :D
    K tomu tvému zranění, když už se ptáš na nohy, nestalo se to přímo mě, ale sestře. Frajerka si vzala podpadky, sekla sebou na schodech a rozsekla si koleno a nárt, odvezli jí saniťáci na šití, a teď je doma, s prominutím nasraná, že nemůže nic dělat, a dělá mi ze života peklo. Neumíš si ani představit, jak moc dokáže bejt frustrovanej sourozenec na zabití. -.- Pro dobro celé domácnosti doufám, že se bude hojit rychle. A pro dobro tvoje doufám, že se taky budeš hojit rychle. :) Zrovna dneska jsme s dědou řešili, jak je doktořina na hovno, a jaký jsou rozdíly, že někde čekáš 45 minut až si doktor umane že začne ordinovat, jinde tě vezme přesně na čas. Jak jsou někde schopný nadopovat tě deseti injekcema a pak ti řeknou, že se bohužel operace přesouvá až na další den a tobě je zle jak psovi zbytek dne zbytečně, a jinde se jede podle vojenskýho řádu, kde by si tohle nikdo nedovolil. Doufám jen, že neumřeš leností jednoho doktora. :/ Už proto by jsi měla zkusit ten fragment! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Chaky, fakt si mě nakopla :). Ale stejně o tom ještě budu přemýšlet a nevyspím se kvůli tomu! :D Rozhodně povídku upravím, a řekla bych, že až s ní budu hotová, tak mě chytne takový to: "Sakra, dala jsem si s tím přece takovou práci, tak to musím aspoň zkusit!" Bojím se akorát toho, že když mě odmítnou, tak příště už jim skoro určitě nic nepošlu... a já chci vydat aspoň jednu knížku! :(:D
      Au, au, au :( Chudák. A máš pravdu, někteří doktoři jsou fakt... idioti. Naštěstí můj obvoďák je až moc pečlivej (ten, co mě strašil s tím řezáním), takže... když to schválil on, tak tomu věřím :). A dneska už noha vypadá úplně krásně, akorát se s ní bojím jít plavat a všude chodím v pantoflích.
      Přeju ségře, ať se jí to taky takhle hezky zhojí ;)

      Vymazat