Jak vložit přezdívku a odkaz na blog do komentářů? Návod (v komentářích) zde

Skloňování šunkič zde

Kontakt zde

neděle 2. března 2014

Jenom tak trochu k tomu designu

Je úžasný, jak já jednou řeknu nahlas, že něco nejsem bohužel schopná udělat, a nejpozději do tří dnů je to zčista jasna na světě :D.
Každopádně... chtěla jsem něco autentickýho, osobního, ale zas ne moc osobního... takže poprosit bratra, aby mi vyfotil nohy, mi přišlo zcela ideální :D. Problém byl, že jsem nevěděla, proč jsem je vlastně chtěla vyfotit a proč jsem jednou nohou vykračovala v před a tou druhou vzad. A proč jsem na jednu vzala nový boty a podkolenky a na druhou starý. Tak jsem si dala vanu a... došlo mi, že nepoznám, co je krok vpřed a co vzad, že záleží na tom, kam ten člověk skutečně jde... a pak mi došlo, že s povídkama je to stejný. Vy si můžete myslet, co chcete, ale jenom já si to vždycky budu myslet správně (pokud se nejedná o faktický chyby, jako třeba že bych tvrdila, že první světová začala roku... co já vím, třeba 1450, to se dobře píše :D). Takže to jenom tak na vysvětlenou, že je to metafora, chodec = autor. Možná by se tam těch metafor a alegorií našlo víc (třeba s těma novejma a starejma botama), ale... to už bych se v tý vaně utopila :D.
Tak co, líbí, nelíbí? Už dávno všichni víme, že nejsem velkej grafik, takže dělám jednodušší věci, ale i tak se vám to může líbit nebo nelíbit :)

4 komentáře:

  1. Páči :)
    Pri tých topánkach som si spomenula na to, ako si raz, tuším, písala, že stále si kupuješ topánky na ten štýl a tiež tam bola fotka takých starších, špinavších :D
    Pri "chodcovi" mi hneď prišiel na um Chodec z Pána prsteňov, keďže práve čítam posledné kapitoly druhej knihy :D
    Ale jednoznačne sa mi to páči viac, ako ten predchádzajúci, ja som na takéto tmavšie dizajny :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Juhůůů :D
      Jojo, tady bylo o těch botách: http://sunkic-povidky.blogspot.cz/2012/08/umelecke-fotky-p.html Každopádně... fíha, smekám před tebou, že si to pamatuješ :O. Akorát že ty boty, co jsou v tom odkazu nový, jsou dneska děravý na patách a jedna dokonce i zvrchu na palci... proto mám nový... a tentokrát vážně poměrně neutrální! :D
      Mně zas naskočil Walker Texas Ranger :D:D:D
      Hihíí, tak aspoň někomu se kdyžtak design líbí. Já jsem z něj fakt nadšená. Teda jenom kvůli tomu záhlaví, ale tak... ne, je to tu prostě krásný!!! :D
      A ano, mám dneska nějakou rozjuchanou náladu, nechápu proč, když při listeningu z angličtiny jsem dala jenom jednu odpověď ze 7... nevadíííí :D
      Brou noc

      Vymazat
    2. Ja mám proste pamäť na somariny. Napr. si pamätám, čo som mala 13. decembra 2012 na sebe, čo som si kúpila a čo som jedla :D Vždy keď poviem nejaký detail o niečom, čo sa stalo už dávnejšie, moja sestra mi povie, že je zaujímavé, že si takú somarinu pamätám, ale to, že si mám upratať izbu alebo učiť sa, tak to si nepamätám :D
      Keby som mala robiť listening z nejakého seriálu, tak v pohode, ale v tých testoch abo čo furt také somariny dávajú a používajú slová, ktoré ja nepoznám :/ :D A furt just tak, aby som nerozumela :D (teda, aspoň na olympiáde z angliny to tak bolo, na začiatočníckej angline nemám problém :D)

      Vymazat
  2. Wau! Hrozně se mi líbí ten nápad - že jsou to tvoje nohy! To je tisíckrát lepší než cokoliv, co jsi tu měla předtím, protože tohle je osobní. Páni, vážně, skvělej nápad. :) Miluju to

    OdpovědětVymazat