Jak vložit přezdívku a odkaz na blog do komentářů? Návod (v komentářích) zde

Skloňování šunkič zde

Kontakt zde

úterý 4. února 2014

Cítím se asi takhle ↓

Za to, že je náš jorkšír trošku vypasenější, nemůžeme, je to prostě boubelka od narození, denně dostává dvě porce žrádla, který tak tak pokrejou dno její malý mističky



Vzpomněla jsem si, že jsem vám ani neoznámila tu radostnou novinu: prošla jsem prvním semestrem!!!! Už asi před tejdnem!!! :D Takže jsem měla spoustu času naaaaa... kaufland, kaufland a zase kaufland :/ A když jsem měla volno tak jseeeem.... ne, nepsala, buď jsem plavala, vařila, hrála simse nebo četla Ed McBaina. Vážně to je tak perfektní spisovatel! A ty jeho detektivky, co... samozřejmě to detektivky jsou, ale takový... jiný. Prostě úžasný! Akorát jsem si nikdy neuvědomila, kolik tam je sexu :D
Eee, pardoon, když... já nevím, jtaksem hrozná. Ani tu Masku vlkodlaka pořádně nečtu... a to není, že by mě to číst nebavilo!!! Ani s tímhle blogem to tak není, jen... si na to buď nevzpomenu, nebo vzpomenu a řeknu: "Tak za chvilku". A známe, jak to dopadá, když si člověk řekne "za chvilku".
V sobotu 8. jedu na tejden na hory, takže ode mě neočekávejte žádnou aktivitu.
A všímám si, že v tom informatoriu je u Dokonalý rasy únor a... už je únor... aleee... moc toho nemám O:) Ale ne, ještě před horama vám přidám kapču a pak po horách. Když bude dost místa v báglu, vezmu s sebou noťas a něco připíšu. Možná. Na noťasovi nejsou simsy, takže naděje tu je! :D
Achjo, vážně promiňte. Budu ráda, když si na mě postižujete, když mi budete vyhrožovat nebo mi hrát na city, protože... takhle je akorát jedna postava v simsech spisovatelka :D
Bože, už ani ty články neumím psát. No nic.
A Mariam, ty si ještě horší než já!!!! :D
Mějte se :)












4 komentáře:

  1. Šunkíííč :D Tak finally zase niečo pribudlo :D Som dosť happy.. aspoň viem, keď bude ďalšia kapča :33 A to všetci jazdia v posledných dňoch niekam do paže do hôr? To nie je fér :D Všetci (dobre, tak väčšina) mojich známych ide niekam do hôr, na lyžovačky, alebo aspoň niekam na chatu a ja trčím doma a čakám, kým prídu :) Každopádne, držím palce, nech si to tam užiješ a nech to celé prežiješ v zdraví (nemám dobré skúsenosti, vždy sa mi niečo stane keď som v horách) :D See ya :)

    OdpovědětVymazat
  2. :D :D :D :D :D Som si toho plne vedomá, vždy okom zaviaznem na karte môjho blogu a potom si poviem, že cez víkend :D Už sa fakt pokúsim O:)
    Gratulujem k úspešnému ukončeniu semestra (už len jeden a sú letné prázdniny!!! :D), ja som polrok ukončila tiež úspešne, dúfam, že tak bude moje vysvedčenie vyzerať aj na konci roka :D
    Tieto dva týždne boli úplne strašné a môžem si za to sama, lebo si neviem rozvrhnúť čas, a tak som cez predĺžený víkend najmä pozerala Sherlocka a málo robila to, čo som mala, čo viedlo k tomu, že už tri dni som spala len okolo 7 hodín (áno, pre mňa je to málo :D) a počas dňa prichádzajú chvíle, kedy mám problém udržať otvorené oči :D Zajtra je krajské kolo olympiády zo slovenčiny, nedá sa povedať, že by som sa tešila :/ :D
    Fakt skúsim dačo napísať cez víkend, ale s publikovaním tej FF to vyzerá biedne, stále nie je dokončená. Teraz som písala tri mini-poviedky do súťaže Európa v škole, ale tie by som asi radšej nepublikovala, je to otras :D
    Ale čo ja, ty že nás tak naťahuješ a hovoríš, že pridáš kapitolu a nič nepridáš a a a je to s tebou strašné, proste strašné. Ak nezačneš písať, pošlem na teba... chcela som napísať dinosaura, ale toho asi nezoženiem, tak aspoň ti pošlem úplne škaredý komentár, kde ťa budem zúfalo žiadať o pridanie novej kapitoly.
    (ale neboj sa, to ty si chcela, aby sme ťa nejako nakopli, toto bol môj chabý pokus :D)
    Uži si hory :)

    OdpovědětVymazat
  3. Janka: Nojo, jarní prázdniny, to jezdíme na hory skoro každoročně. Ale tentokrát na Slovensko, hahááá! Jen se mě neptejte kam, nemám tušení :D:D Jenom vím, že tam je zasněžená jenom jedna sjezdovka... ale je tam spousta hospod a nějaký lázně, takže aspoň že tak :D
    Díky, snad přežiju. A snad si nezlámu ruce, i když by to byla dobrá výmluva, proč nepíšu :D

    Mariam: Prosím tě, tvoje vysvědčení bude vypadata vždycky stejně, o tom nepochybuju ;)
    Jooo, ty seriály... nebo Simsi... to je mor všech studentů :D. A chápu tě, 7 hodin pro mě taky není zrovna bůhví kolik. Dřív jsem spala 8, teď je ideálních 9-10 :D
    Mylísm, že když jsme vydželi čekat... rok? Tak už ten měsíc, dva, tři nějak vydržíme bez tvý Ff :D
    Díííky!!!!! Sice jsem se víc usmívala, než se cítila provinile, ale... za to může určitě Stephen King! Právě jsem dočetla povídku 1922 a... moje nejhororovější scény proti tomu vypadaj jak procházka růžovým sadem. Asi se mi bude zdát dneska o vražednejch krysách, co uhlodávaj kravám cecíky (proč do toho ten chlap tahá zvířata?!)... tím jsem chtěla říct, že jsem teď poněkud otrlá :D.

    Ale dneska jsem napsala 3 stránky k DR!!! A už chyběj fakt jenom... 3 kapitoly, doufám.
    Jo a už mám novej rozvrh... sázela bych, že horší nikdy nikdo neměl! Hodin jak... hovínek, v pondělí od 8 do 6, úterý od 1 do 8, středa od 2 do 4, čtvrtek od 11 do 5 a největší sporsťárna je jedna pitomá hodina v pátek od 11!!! Aspoň že už tam nemám tak strašně velký mezery... vlastně spíš nemám moc kdy chodit na oběd :/
    Achjo... ne, nebudu na to myslet, teď mě čekaj hory a ty si užiju!!!!

    Dobrou noc a díky, holky, zítra je tu kapča :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jak mě chybí sims! :( Je to sice děsnej žrout času a po chvíli ti začne připadat jejich život důležitější a zajímavější než ten tvůj (nebo možná jen mě), ale pro mě to bude vždycky nejlepší vyrobená hra. :D Jinak gratuluju! Fíííí! Moc ti toho neřeknu, protože moje myšlenky ujíždí pořád k nové kapitole, kterou jsi přidala. :D Jen mě potěšilo vidět název MV v tvém článku. Připadám si teď jako blogová celebrita. :D Ne vážně. Padám číst a slibuju, že ten komentář bude delší. :D

    OdpovědětVymazat