Jak vložit přezdívku a odkaz na blog do komentářů? Návod (v komentářích) zde

Skloňování šunkič zde

Kontakt zde

středa 15. ledna 2014

Zkapalněl mi mozek

Teda aspoň takovej mám pocit. Proto se asi říká "šplouchá mi na maják", fakt mám pocit, jakobych měla v hlavě menší mořskou bouři :D
Ani nevím, proč sem píšu, ale už jsem sem dlouho nepsala... a fakt mi to učení protejká ušima :/




Ještě pořád věřím tomu horoskopu, zatím měl pravdu, zkoušky a zápočty se mi doposavaď dařily. Některý více, některý méně, třeba taková teorie cestovního ruchu mě málem zdolala, ale nakonec jsem to na tu trojku uhrála! Pardon, ale to je tak strašně stupidní předmět... a jenom za 1 kredit! To taková psychopatologie... jo, tý sice bylo nejvíc (120 malejch stránek), ale během 3 dnů se ze mě na ni stal odborník :D A taky se musím pochlubit, že jsem solidně naložila fonetiku angličtiny, z tý dostal jedničku jen málokdo (hahaaa, ani ta nafrněná holka s britským přízvukem - nejdřív jsem si myslela, že ji nesnáším jen kvůli tomu přízvuku, protože zní fakt strašně namyšleně, ale pak se ukázalo, že je to kráva, ať mluví jakýmkoliv jazykem - ji nedostala!). Trošku to schazuje to, že se při tý zkoušce mohlo mluvit česky... sice jsem mluvila v 90% anglicky (a učitel v 10%), ale stejně... vážně nejsem na moc těžký škole... naštěstí, jinak bych zakončila svoje studium gymplem :D. Každopádně ještě nejsem u konce. Dneska jsem psala test, kterej možná budu muset psát znova (prosíííím, už neeee), v pátek mám další, a když to půjde dobře, tak pak už jenom jeden... a pak blaženě umřu! :D
A ještě něčím se musím pochlubit, nedávno jsem dopsala 30. kapitolu DR a k DZ jsem připsala půl stránku. Cestou ze zkoušky v autobuse rozjímám nad oběma povídkama a jednou jsem kvůli tomu málem zapomněla vystoupit (cesta trvá půl hoďky). Takžeeeee... já se do toho znova dostanu, věřte mi! :)
A taky jsem se rozhodla trochu cvičit, ani ne tak kvůli figuře, jako kvůli tomu, že se občas vážně cejtím... slabá. Furt mě něco bolí, jsem celá pokroucená... takže každej den 15 minut cvičím (a ano, 15 minut je hodně!!!! :D Když začínáte od mínus stovky, tak je to skoro až příliš)
A taky jsem měla takovej dobrej pocit, že jsem se bavila se svejma spolužákama trochu víc... když jsme čekali na tu zkoušku z fonetiky, tak všichni byli takoví vystresovaní a já už byla zoufalá, takže jsem mlela sračky, který shodou okolností připadali mýmu okolí vtipný, tak... to byl prostě tak krásnej pocit vidět, jak ty holky tajou... dokud na ně nepřišla řada :D. Ale jo, zdá se, že mám fajn spolužáky. Škoda, že nevím, jak se jmenujou, a ty co jsem věděla, jsem přes prázdniny zapomněla (to jako smrtelně vážně) :D. Ještěže tam mám tu Věrku, jinak bych na tý škole byla úplně ztracená :D. A svýho oblíbenýho, bez kterýho bych neměla nad čím vzdychat a zasněně se usmívat O:) L is for the way you Look at me...
Tak a to bude asi tak všechno, co jsem vám chtěla říct... shrnuto do jedné věty: Jsem čím dál tím dokonalejší (a skromnější) jako ty písničky, který ohraničují tento dokonalý článek O:)

Dokonalou dobrou noc vám přeji



A to ještě nejsou vidět ti dva psi u mýho boku a nohou :D

12 komentářů:

  1. Ani jsem si neuvědomila, jak mi ty tvoje dokonalý články chyběj:D Vážně. Zvedla jsi mi náladu o aspoň 100%:) Ještě před pěti minutama jsem vzdychala nad tím, že jsem unavená a už se dneska nechci učit, pak si přečtu tvůj článek a připadám si jak naprstej debil v porovnání s tvojí vejškou:/ Ale tak- každýmu musí někdo jednou za čas otevřít oči, nakopnout ho do zadku a říct mu: "Může to bejt i horší" -.- :) Každopádně ti děkuji, že jsi napsala, protože mě to opravdu mile překvapilo a zahřálo u srdce O:) :D Tak přeju pevný nervy, gratuluji k tvým úspěchům a přeji dobrou noc:) Charlie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, ani jsem si neuvědomila, že by někomu mohly chybět :D Ale docela se dívím, že tak zabral takovejhle článek... ten je zrovna takovej docela suchej... no, ale je pravda, že když tu přibyde něco jednou za 14 dní, tak si toho víc vážíte :D
      Hele, ona ta moje vejška vážně není tak těžká. Pořád si myslím, že byl gympl o něco těžší. Tohle je zrádný jenom v tom, že prostě... nic neděláš a pak máš ve třech tejdnech 8 pololetek. A nejsem zvyklá na tolik učiva v cizím jazyce. Ale jinak... dost možná máš ve škole větší peklo než já :D :/
      No a když jsme tak u toho, tak ty bys taky mohla alespoň nějakej článek na blog napsat, hm? To flákáš víc než Chaky... tak šup, šup, ať mám v únoru co číst! :D

      Vymazat
  2. Ahoj :D Tááážke.. niečo nové! :D Super! :) My sme mali asi aj viac ako osem za tri týždne.. tak možno desať, dvanásť? Neviem, ale to na výške nie som a aj tak je to na nervy. Potom som dostala poznámku že som na teste z fyziky podvádzala, a vymenila som si zadanie so spolužiačkou xD Bude zábavné to oznamovať rodičom.. PS: I need help! Send me your mail or something please.. I really need someone to tell me what to do or give me some advice... (fakt som v kýbli)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dyť říkám, že gympl byl těžší :D. Ale my jsme teda nepsali skoro žádný pololetky, vždycky jen z matiky, češtiny, dějepisu a společenskejch věd. Jo a jazyky, ale tak... na to se nikdo neučil :D Dvanáct předmětů jsme snad ani neměli :D Nevím, je to divný, dřív jsem měla čas psát povídky, nehledě na školu, teď... to nějak nejde :/
      Snad to pochopěj, přece jenom, kdo nikdy v životě nepodváděl při testu... zaokrouhleně nikdo :D.
      Můj mail je nahoře v kolonce "Kontakt": lucik.jenny@seznam.cz ;)

      Vymazat
    2. Napísala som ti. Len potrebujem radu :)

      Vymazat
    3. Ja som nikdy nepodvádzala pri teste! :D Ja si len mrmlem popod nos. že "Ty brďo." :D
      A, aaaaach, ako fajn je vidieť ťa tu.
      A gratulujem a veľa šťastia :) My sme tento týždeň mali mať 5 písomiek, z toho jednu sme nemuseli písať, jeden test mne dneska akosi odpadol a zajtra je matika, a keďže výrazy sú zlo,... :D Bude sranda :D
      A jéééj! :D Aj ja som písala! :D Dokopy mám 8 a pol strán FF na OUAT, z čoho je viac ako polovica podivná. Ešte aspoň strana na koniec, potom to opraviť viac-krát, asi to dám Lenke schváliť :D, a publikovať :D
      Dobrú noc :)

      Vymazat
    4. Proto jsem napsala "zaokrouhleně" :D Já taky (zaokrouhleně) nepodvádím, jsem krátkozraká, takže nic neopíšu, na nic se nezeptám, protože nechci rušit toho, koho bych se ptala, a neumím používat taháky... ale klidně poradím :D
      Stejně budeš mít zas samý jedničky :P
      Eeeej, ty píšeš!!!! EEEEJ TY BUDEŠ PUBLIKOVAT!!!! Už jsem si myslela, že se toho ani nedožiju :D

      A ano, i já se chystám publikovat! A plánuju to tak, že dokončím a odpublikuju DR (protože tam do konce chybí míň kapitol) a až pak DZ... ale uvidíme, dneska jsem zkoušela psát, i když se mi nechtělo, a dostala jsem se do toho, ale jsem z toho úplně vorvaná... takže mi to psaní asi pude ze začátku pomalu... ALE už na sobě fakt pracuju!

      Vymazat
    5. Pfff, takže.. (ne)opravila som si známku z nemčiny, z fyziky sa ešte uvidí, rovnako z geografie, nákres z techniky ma možno zachránil, a z biológie mám 2... Fuck, ja asi nebudem mať z ničoho jednotku.. okrem tej tehciky, ak ten nákres bude dobrý :-/ :D Už len zajtra a potom to bude dúfam konečne voľnejšie.. a dnes som kvôli tej nemčine vstávala o 6:15.. je to skoro, ak počítam s tým, že inokedy vstávam o hodinku neskôr.. (dôsledok=takmer som zaspala na fyzike)
      :D

      Vymazat
    6. Pf, komu by záleželo na známkách, stejně se tě na ně nikdo neptá kromě rodičů. A do trojky včetně je všechno úspěch ;)
      Heh, vlastně mně by možná mělo záležet na známkách, protože chci na Erasmus a známky jsou součástí kritérií do výběrovýho řízení :D

      Vymazat
  3. A já si stěžuju ve svý situaci. Měla bych držet pysk :D Doufám, že to zvládneš tak, jako jsi to zvládala a držím ti palce. Tvojí píli nemá hned tak každej. :) Osobně první věc, kterou bych se měla naučit je, jak se učit.
    Ta fotka je děsně roztomilá. :D Taky máme morčáka, ale určitě teda nesedí tak klidně, jako ten tvůj. Možná kdybych se obalila salátem, tak ho na chvíli zabavím. Na kapitoly se těším, jako vždy. :) Snažím se teď něco přelouskat sama z angličtiny, takový lehčí povídky na nějaký stránce s pomocí slovníku, ale musím říct, že mi ta čeština chybí. Zatím jsem ve fázi, kdy jednu větu čtu deset minut, ale doufám, že si tak zlepším angličtinu. :D Protože jazyk je to hezkej, mnohem stylovější než čeština mi přijde. :D
    Každopádně se na tvou češtinu těším :) A článek mě mile překvapil.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Co to máte s Charlie za syndrom, že mě furt tak přechvalujete :D Já se zas tak moc nepředřu, neboj. A zejtra už poslední zkouška, ááááá!!!
      Naše morčata se nechtěj chovat a zdrhaj, když je chceš vytáhnout z klece, ale pak už jsou v klidu a doufaj, že z nás kápne nějaký žrádlo :D. A nejhorší je to ráno... otevřu oko a slyším "hvíízd, hvííízd, hvíízd", tak ho zase radši zavřu... ticho... otevřu oko, morče na mě kouká a zase spustí "hvíízd, hvíízd". By to člověk ráno nejradši zabil :/ :D
      Jooo, čtení v aj ti určitě hodně pomůže ;) Ze začátku to pro mě taky bylo peklo a donutilo mě to přehodnotit názor na svoji angličtinu, ale teď už si čtu, jakoby to bylo v češtině... naučila jsem se totiž ignorovat, že neznám půlku slovíček, a automaticky si domýšlím :D
      Pff, no nic, tak já jdu předstírat, že se učím... a nebo že bych se radši naučila Game of thrones na klavír?... dilema :D

      Vymazat
    2. To není syndrom, ale šunkičmánie :D A je to nakažlivý. To s tím morčetem je vtipný :DD vsadím se, že když jste si ho pořizovali nečekali jste, že se stane tak nenažraným členem rodiny. U nás teda dobře zapadlo, ale naštěstí mě nebudí hvízdáním. Má klec v kuchyňi, hvízdá když se otevře lednička. A taky se chová nerad, když ho vytáhnu ven tak ztuhne a nehejbe se, dokud ho nedám zpátky. Ale vrní, a to snad znamená, že se mu to líbí. Nevím, je matoucí. :D
      Taky si domýšlím, když nemám po ruce slovník. :D Třeba ve škole při nudný hodině. A pak si to doma čtu znovu a překládám a zjistím, jak totálně vedle jsem byla. :D Teda hlavního děje se jakž takž drřím i bez slovníku, což je úspěch, ale děsně plavu třeba v částech těla. Když tam je, že ho trefili do ramene a ty to slovíčko neznáš a nemůžeš vědět, jestli je to smrtelný zranění nebo škrábnec na kotníku - to je maličko problém. Ale máš pravdu, že to dost pomáhá. :) Určitě je to lepší a zábavnější než učit se slovíčka z učebnice, kde jsou seřazený pod sebou a šprtej se. Uuuh, chtěla bych lusknout prstem a umět perfektní angličtinu. Jestli NĚKDY budu mít děti, budu je to učit už od narození. A první slovo nebude máma, ani táta, ani babi, ale něco děsně anglickýho,na co v češtině slovo ani není. Teď mě ale zrovna nic nenapadá. :D

      Vymazat