Jak vložit přezdívku a odkaz na blog do komentářů? Návod (v komentářích) zde

Skloňování šunkič zde

Kontakt zde

středa 1. ledna 2014

Není nad to spát tři hodiny aneb věřím v horoskopy

Mně ten Silvestr snad dojal víc než celý slavný Vánoce! A to už to málem vypadalo, že budu doma sama s Jackem... chytla jsem z toho takovej záchvat paniky, z toho, že má vysněná budoucnost ala "umřu sama obklopená zvířatama" přišla tak brzo, že jsem si do bytu pozvala dvě kámošky který... ehm, jedna "plánovala" bejt s činčilama a druhá s kočkama... to se fakt sešla trojka zoufalců :D



Jo, asi si řeknete, že kalba ve třech nic moc, ale ono to bylo všechno tak dokonalý! Navíc do půlnoci nás bylo 5, přišli ještě dva kámoši, kteří nechlastali a nejsou to hovada, takže jsem se nemusela bát, že z našeho bytečku zbyde kůlnička na dříví (tohle byla snad první mnou organizovaná "house party" od mých 10 let :D). Na půlnoc jsme šly už jenom holky do města podívat se na ohňostroj, a kámoška měla u sebe plastový kelímky, šáňo, jahody a prskavky. No dovedete si to představit? My tři sami na parkovišti s výhledem na všechny ty světýlka... woo, ještě teď jsem z toho na měkko, a to já jsem obyčejně takovej cynik
A zlatý hřeb rána: konverzace od půl třetí do pěti s mým oblíbeným O:)
"Yes, I can tell by your writing you are slightly drunk:D"
"How can you recognized it?! I normally talk like this! :D"
- No, maybe protože you cannot ani napsat jednoduchou question bez mistake?

Horší bylo, že jsme se já, morčata i kámoška probudily v 8 ráno a nikdo už nemohl usnout. A zejtra píšu zápočet z anglický fonetiky, muheheeee!!... merde (francouzská verze anglickýho fuck)

Mno a když je ten novej rok, tak jsem se (mám fakt divně rozjařenou náladu) koukla na seznamu na svůj horoskop... a věřím v něj, páč vypadá úžasně a zároveň reálně :D
Ve zkratce: Dneska mám mít podle něj dost energie na to, že jsem nevyspalá... pravda
Tenhle měsíc mám bejt nechutně zaměstnaná (zápočty a zkoušky) a do poloviny ledna se mám věnovat vzdělávání, prej mi to pude... no, to se teprv uvidí :D
A co se týče celýho roku: doženu svoje mezery (v mým případě bezedný propasti) v milostným životě, v červenci zatoužím po změně a budu filozofovat o svým životě, do kterýho někdo vstoupí... a v listopadu budu v krizi. To by pasovalo dokonale na to, o čem poslední měsíc tak živě fantazíruju :D
A ne, horoskopy nejsou kravina! Ne pokud zněj hezky! :D

Nebejt toho, že jsem včera udělala hroznou chybu a po půl roce zašla s jedním klukem ven, což mělo za následek, že už mám v mobilu od včerejška asi 20 příchozých nežádoucích zpráv (proč jsem taková naivní blbka a myslím si, že se lidi někdy změnej? A proč se na mě lepěj samí psychopati?!), byl by život krásnej O:)

A co vy? Něco zajímavého v tom Novém roce? :)

I think it must be truuue loooove, truuueee looooove

3 komentáře:

  1. Po dvoch nociach za týždeň prežitých s 10 člennou partiou včetne mňa a fľaškami všetkého možného mám zaujímavé zážitky, ale oči ako angorský zajac :D Ale na Silvestra som s rodinou a malými bratrancami sedela doma a popíjala detské šampanské, takže tak no... :) A moji starý rodičia si kúpili šteňa bérnskeho salašníckeho psa.... je neuveriteľne zlatý (pokiaľ nezavíja celú noc a človek sa nemôže po prehýrenej noci vyspať) :33 To je asi všetko čo mám nové... Šťastný Nový Rok ;))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D To je zajímavý, vykalit se před Silvestrem a na něj zůstat střízlivá... to by mě nenapadlo :D
      Wooo, novej pejsek to je vždycky dáreček, a salašníci jsou ťutiii. Teda když to vyroste tak je to pořádná (ale pořád krásná) bestie, ale stejně. Když má člověk rodinej domek, tak super :)
      Šťastnej Novej rok i tobě ;)

      A nás všechny studentíky (ať už základní nebo střední nebo vysoký školy) by mohlo oslovit tohle kárktý video. Když mi to včera kámoška poslala v mém zoufalství a pocitu naprosté beznaděje, úplně mě to odrovnalo, jak jsem se v tom zhlídla (až na to cigáro v hubě) :D:D
      http://www.youtube.com/watch?v=UXVs2ot6xXI

      Vymazat
  2. Oprava, celá ta scéna je úplně úžasná :D:D Ani si nemusíte místo daní představovat učení :D:D
    http://www.youtube.com/watch?v=O84wbyM2cWs
    A už jdu fakt spát!

    OdpovědětVymazat