Jak vložit přezdívku a odkaz na blog do komentářů? Návod (v komentářích) zde

Skloňování šunkič zde

Kontakt zde

neděle 22. prosince 2013

Vááánocéééé!!!

Ne? Ještě ne? Ne, ještě ne, ještě zejtra posranej kaufland... ale pak. PAK!!!
Vánoční překvápko vám přidám už dneska, páč vám nebudu kazit štědrej den a večer něčím... takovým :D
Vymyslela jsem pro vás něco zcela geniálního, po čem můj blog už buď nikdy neopustíte, nebo nikdy nenavštívíte :D
Aaa, ještě bych vám něco o tom pověděla, ale myslím si, že nejvíc to vystihuje věta od mého nového kamaráda: Warning, warning, you are saying a lot of bulshits, stop it, now! :D
Zapněte si zvuk a klikňěte na odkaz!
A já se jdu studem zahrabat někam zatraceně hluboko :(:D

http://vocaroo.com/i/s1cM1m7cJodg

14 komentářů:

  1. :D :D :D To je hezkýýý :D
    "Proč pořád vrčí?" :D :D
    Krásnej dáreček, jen co je pravda :)
    Děkuji ti za něj, rozhodně jsi mi zvedla náladu :)

    OdpovědětVymazat
  2. A samozřejmě ti taky přeju krásný a pohodoový Výnoce :O :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jůůů, to jsem ráda, že tě zase vidím :) A taky, že se ti dáreček líbil :D já když mám mluvit... nebo číst... možná bych vážně měla začít něco dělat se svým způsobem vyjadřování :D
    Brou noc

    OdpovědětVymazat
  4. Dats sooo perfect *šušle-žvatlá* :DD Fakt originálne čosi :)) Nyááh, čo ti ešte poviem?? :D Šťastné, veselé a hlavne pokojné vianoce ... alebo žeby nie? http://www.youtube.com/watch?v=fpw3PJ2orno :D A máš pravdu, Jack je proste Jack.. ale aj tak je perfektný, aj Chelsie je perfektná... proste, všetko od teba je perfektné xDDD Alebo to bude tým, že mám dobrú náladu? Neviem, ale rozhodne sa mi to v tejto chvíli zdá super.. A Damon, čo by obšťastňoval polovicu ženského obyvateľstva, nuž.. True had been spoken! :3 A btw, nepokašľala si DZ, iba je to trochu prekoplikované, ale to sa určite dá spraviť ( treba byť optimista) :D Tak ešte raz, Merry Christmas and Happy New Year :) Bye! :3 (Bože, ja tých smajlíkov cpem všade)

    OdpovědětVymazat
  5. Ty si úplne najúžasnejšia, fakt, toto, toto je perfektné.
    Aaaaaaaaaaaaaa, WOW!! :D Hlasy ľudí, ktorých poznám len z internetu, ma nikdy neprestanú prekvapovať! :D
    Taká zlatá si!
    "To je fakt divný jak sem to vymyslela todleto celý." :D :D :D (ospravedlňujem sa za prípadné chyby :D)
    To je úžasné, také musíš robiť častejšie!
    "Proč furt vrčí? Já to musím přepsat." :D :D :D :D :D
    "Kung-fu Elena." :D A to som ešte len na piatej minúte. Ešte pred chvíľou som zaspávala postojačky, teraz mám odrazu nejak veľa energie :D
    No, to bol koniec.
    Ty si fakt strašne zlatá a vtipná a všetko! :D Taký široký úsmev mám, väčšinou som sa fakt musela snažiť, aby som sa nahlas nesmiala :D
    DZ je fakt kus divné, ale pfff, ne tak, aby som to prestala čítať! :D A DR je super!
    Prajem krásne a požehnané Vianoce :) Treba načerpať nejaké sily, lebo potom už poriadne prázdniny nebudú :( :D
    A vážne rýchlo hovoríš :D Toľko vecí v dvanástich minútach! :D Ale toto bol fakt úplne originálny a vysoko skvelý nápad!
    Dobrú noc :)

    OdpovědětVymazat
  6. Máš příjemný zvonivý hlas. :D Rozesmála jsi mě hned na začátku informací: tak vám kousek přečtu. Páni, vskutku nečekané a naprosto originální. Jsi vtipná čoveče. Dokážeš si sama skákat do řeči. :) :) Díky za dárek. :D
    Přeju Ti krásné a veselé Vánoce, ať jsou alespoň z části prázdninové a oddechové a v Novém roce ať máš štěstí pevně zakouslé v krku :D a zkrátka ať to všechno jde, jak má.

    OdpovědětVymazat
  7. Jejé, to je hezký:) Opravdu originální nápad. Je hezký slyšet tvůj hlas, je takovej hezkej, milej a sympatickej. Takhle jsem si ho fakt nepředstavovala, ale je to milé překvapení:) moc se mi to líbilo, jako by to potvrdilo, že jsi opravdu člověk, víš jak to myslím? :D :D Taky přeju veselé Vánoce, aby sis je užila a odpočinula si:) Dobrou.

    OdpovědětVymazat
  8. Janka: Zajímavá písnička, ale já mám trochu mírumilovnější náladu, takže sjíždím pořád tohle: http://www.youtube.com/watch?v=VJDPeQSqICM :D
    Mno, když já se obávám, že DZ už lepší nebude... teda ono se vrátí do normálu po tom, co se Elena proudí... ale pak skončí, žádná další série, jsem si jistá :)

    Mariam: :D:D Jsem ráda, že se ti to líbilo, Mariam. Taky mě baví poznávat hlasy takhle lidí, který znám jenom z netu, ale... no, zatím se mi to poštěstilo jenom 2x :D
    Ooo, já se budu červenat O:). Ale já fakt nejsem vtipná, to tak vypadá jenom proto, že se v tý nahrávce každou chvíli tlemim :D
    Ale neee, ještě budou jarní prázdniny! A hej, to jedem lyžovat na Slovensko! Ale nemám šajnu kam přesně :D.
    Pche, moje spolužačka mluvila ještě mnohem rychlejc, ale to bylo fakt strašný, jsem jí málem nerozuměla :D
    Ok, tak když bude nálada a čas, tak třeba ještě někdy nahraju něco takovýhleho, ale... radši s tím moc nepočítejte.
    Žjóóva, jsem fakt děsně ráda, že to mělo ještě větší úspěch, než jsem čekala. "Dramatizovat" to čtení pro mě bylo fakt příšerný!!! :D

    Lumen Aurelaine: Pardooon, tobě jsem chtěla ještě napsat reakci na tvoje komentáře k DZ, ale nějak jsem se k tomu nedokopala a teď už nevím, co jsem chtěla říct :(
    Každopádně... zvonivý hlas :D:D. Můj hlas mi vlastně ještě nikdo nikdy asi nekomentoval... on je takovej prostě normální, akorát já ho používám občas nenormálním způsobem :D.
    :D Jop, to máš pravdu, já se se sebou dokážu i dost dobře pohádat. Když jsem doma sama tak si běžně věci takhle nahlas komentuju :D.
    Štěstí pevně zakouslé v krku - hmm, pěkný přirovnání :) :D.

    Charlie: Asi se nedá představit hlas někoho, koho znáš jenom z pár fotek. Ale aspoň už budete mít malý tušení, jak ty "písmenka zněj", když je píšu. Mno prostě mě budete snad líp chápat, já totiž vážně hodně píšu, jak mluvím :D.
    A chápu, jak to myslíš. Doteďka jsem mohla bejt plešatej hnusnej úchylák... teď jsem kdyžtak plešatej hnusnej úchylák s holčičím hlasem! :D

    Tak a teď souhrnný: Díky vám všem, jste úžasní!!!! Veselý Vánoce a kdybychom se už náhodou neviděli, tak i šťastnej Novej rok :)

    OdpovědětVymazat
  9. Jaj, jsem tu chvilku nebyla a hned několik nových článků, super, už jsem to postrádala. Mám teďkon dost volna, tak to můžu všechno vesele projíždět ;) Tvůj hlas znám, ale řekla bych, že naživo je trošku jinej než takhle z nahrávky, ale to asi u každýho. Nápad to byl originální, ale já jsem nějak přišla na to, že z mluvenýho projevu si nejsem schopná nic moc zapamatovat, jak spíš jen čtu... pořádně nevím, o čem že to vlastně bylo :D ale to není tvoje chyba, rozumět ti bylo dobře a ty komentáře k tomu mě pobavily. Doufám, že to sem co nejdřív hodíš, ať to můžu dočíst do konce, těším se na další kapču... fakt!
    Jinak Ti taky přeju krásný zbytek svátků, pohodu, klídek a vše nej do nového roku, ať se Ti daří vše, na co sáhneš :) to bych taky chtěla.
    Jak si vůbec užíváš prázdniny, chodíš makat do Kaufláče nebo se válíš u pohádek jako většina lidu?? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, taky jsem sí říkala, že... to zní jako já, ale stejně mluvím trochu jinak... ono taky mluvím jinak, když mluvím s někým, vedu dialog, a když mluvím sama se sebou... asi :D.
      V pohodě, já bych si z těch kapitol taky nic nepamatovala, myslím, že nikdo si z toho moc nepamatuje, ale počítala jsem s tím, prostě jste si měli užít jenom trochu podivný srandy :D :).
      :( Věřím, a já sama netoužím po ničem jiným, než už to mít dopsaný, ale vůbec to nedávám...
      Mno, užívám prázdniny... teď jsem trávila nějakej čas s rodičema (zoo a chata), ale zejtra jdu na 11 hodin (11 ZKU*VENEJCH HODIN!!!) do kauflandu, pak den volna, pak kaufland, pak silvestr, pak den volna... a druhýho zápočet z anglický fonetiky :D. Takže úplně na hovno... Nějaký pohádky jsem stihla na chatě a taky jsem přečetla celkem krátkou knížku od Roba Granta, která se jmenovala Špeky, a musím uznat, že byla fakt dobrá... ne tak vtipná, jako Neschopnost, ale... no, knížka o obézním kuchaři, atletickym gigolovi a anorektický puberťačce, co skončí v nemocnici... to nemůže nebejt zajímavý! :D Občas to bylo tak duchaplný, až mě to zarazilo, ale jinak to bylo... hodně chlapský čtení, normálně jsem občas odvracela zrak :D
      Díky moc za přání! :) Snad všichni začneme lepší rok, i kdyby tenhle neměl bejt úplně na bobek, vždycky může bejt líp, no ne? :P

      Vymazat
  10. Ouu, jéé, víte,co se právě teď stalo? Napsala jsem 1 stránku k DZ a 1 k DR :P. Víc ani ťuk, páč mě to přestalo bavit, ale... na rozjezd dobrý, nemůžete po mně hned chtít celý kapitoly :D Dobrým znamením je i to, že se mi to psalo dobře!!! Ah, po lednu to určitě půjde! :)

    OdpovědětVymazat
  11. Jééé tvůj hlas! To je skvělej dárek! :') děkuju, teď se jdu zaposlouchat. Vážně šunkič, úžasný!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš příjemnej hlas :) A obě povídky jsou skvělý, žádný stěžování! :D Chápu že číst to nahlas může být nezvyk, ale z mýho pohledu to není vůbec trapný, prostě další skvělé kapitoly, které jsi nám tak hezky přečetla. :) Hlasovala bych i proto, že bys mohla číst každou, i když to asi neprojde. :D Tou poslední větou jsi mě navnadila na další kapitolu. Vážně se ti to povedlo, jsem pořád mimo z tvýho hlasu! :D

      Vymazat
    2. :D Jsem ráda, že ti dárek udělal radost, i když nepřišel pod stromeček :)
      :D A asi by vážně neprošlo, abych četla všechny kapitoly nahlas... navíc číst nějaký milostný scény... to nepřipadá v úvahu! :D By to úplně zkazilo! Ale třeba vám ještě někdy něco nahraju ;)
      A pardon, ale na Masku vlkodlaka se vrhnu až někdy... na konci ledna. Teď je můj program vážně hroznej, prakticky obden zkouška... dneska dokonce dvě, z toho 1 mám a... druhou těžko říct, protože Květuše (tak se ta megera fakt jmenuje) je neschopná, naprosto vypatlaná imitace lidský bytosti :/ Ale ne, nebudu se rozčilovat, na to už nemám sílu :/ :D
      Brou noc

      Vymazat