Jak vložit přezdívku a odkaz na blog do komentářů? Návod (v komentářích) zde

Skloňování šunkič zde

Kontakt zde

pátek 29. listopadu 2013

27. kapitola - Čemu věřit?

Komentář autora: Uuu, mám toho fakt plný všechno... teď vážně, jakože vážně nestíhám. Teda stíhám, ale nemám volno... prostě... chápete :D.
Ale v šuplíku mám 8 000, dobrý, ne? Nejsem si jistá, že mi za to stojí moje duševní zdraví, ale tak... prosíím, nechtějte po mně, abych dneska dokončovala větu :( :D.
Ke kapitole: Tak jo, myslím si, že minimálně půlka vám nevyrazí dech, ale to jedno odhalení, to nejpodstatnější, by mohlo, páč jste nikdo ani nenaznačoval, že by se tímhle směrem odvíjela vaše teorie (možná Charlie, protože ta akorát řekla, že má teorie, ale neřekla jaký :D). Takže po přečtení ruku na srdce, co z toho jste tušili?
Doufám, že se bude líbit. Já jsem celkem nadšená z toho, jak jsem to vymyslela. A ještě vymyslím, nemyslete si, že se všechno vyřešilo :P
Příjemné počtení!
Jo, a díky Lumen Aurelaine za komentáře, jsem moc ráda, že se ti příběh líbil! :) A promiň za "urážku" tvojí cti, ale... to víš, když je někomu 18, tak mu 30letej člověk přijde... straší než ve skutečnosti je :D. A to "vidím" bylo původně napsáno jako "vydím", než mě na to Alalka upozornila, přiznávám se k té strašné hrubce! :D



Žena, kterou jednou její společník nazval Husky, si pro tentokrát nevzala usvědčující boty na vysokém podpatku, nýbrž černé kozačky, které připomínaly holinky. Do nich měla zastrčené šedé, upnuté rifle, ke kterým se bezvadně hodil vínový top s hlubokým výstřihem, z části zakrytý černým rozepnutým kabátem. Nevěděl jsem, kam koukat dřív, na její nekonečně dlouhé nohy, do podprsenky těsně napěchovaná prsa, nebo zbraň, kterou mi mířila na hlavu?
Každopádně to byla dost podivná situace. Chelsie se za mými zády klepala strachy, já tam stál jak solný sloup a Husky začínala být poněkud rozpačitá. Zřejmě proto, že nevěděla, co dál říct.
Když se konečně rozhodla, pohodila hlavou a rozhoupala tak svůj dlouhý černočerný ohon vlasů. „Jacku, je na čase, abys šel se mnou.“
„Já se tam nevrátím,“ zavrčel jsem odhodlaně.
Husky se poněkud zmateně zamračila. „Kam se nevrátíš?“
Hm? Nechápal jsem, co tím sleduje. „Do ústavu. Tam, odkud jsem utekl. Odkud vás poslali.“
Vyvalila na mě své krásné oči, které byly toho dne sladěny do světle modra. „Tak tohle sis myslel? No tak to už chápu, proč si před náma tak zdrhal!“ zvolala skoro až radostně.
Chelsie se ke mně nenápadně poposunula.
Žena se zbraní pokračovala: „Je to úplně jinak, Jacku. Já a Fort jsme z ústavu jako ty. Jsme na útěku jako ty. Akorát že už delší dobu.“
Pochybovačně jsem se zašklebil. „Nikomu přede mnou se nepovedlo utýct.“
„A od koho to víš? Od těch vědátorů?“ Usmála se jízlivě. „Ty by ti tak řekli, že už se to někomu podařilo. Vlastně si myslím, že to je součástí jejich bádání, nechat nás pláchnout. Test naší zdatnosti. Proto po nás taky nepátrají. Alespoň zatím ne.“
Nevěřil jsem jí o nic víc. „Taky jsem se nikdy nesetkal s nikým, jako jsem já. Tvrdili, že jsem první, kdo se vyvedl.“
Povzdechla si a sklonila zbraň. „Jacku, těm prevítům se nedá věřit ani nos mezi očima. Pravda je, že v New Yorku sídlí malá trojčlenná skupina nás kříženců. Takových, jako jsi ty. Společně hledáme uprchlíky a vzájemně si pomáháme. Chceme, aby ses k nám přidal.“
„Proč?“ vyštěkl jsem a dal ruce podél těla. Chelsie se mi natiskla na záda a chytla mě za paži.
„Musíme se odsud dostat,“ zašeptala ke mně, ale já ji téměř nevnímal.
Husky přenesla váhu na druhou nohu. „Protože už to nezvládáš.“
Začínalo mě štvát, že mi neříká všechno a já se jak blbec musím ptát. „Co nezvládám?!“
Naklonila se a loupla očima po Chelsie. Ke mně pronesla: „Seš si jistej, že to chceš rozebírat před ní? Kolik jsi jí toho vlastně řekl?“
Trhl jsem sebou. Pořád jsem byl přesvědčený, že Husky byla jenom jakousi agentkou z ústavu. S pověřením mě dostat zpátky. A vzhledem k tomu, že jsem v novinách nikdy neviděl ani zmínku o tomhle programu na Dokonalou rasu, hádal jsem, že je to tajemství. Dost možná státní tajemství. Takže by asi nebylo nejchytřejší přiznávat, že jsem ho někomu vyzradil, že?
Obrnil jsem se a připomněl si, že Chelsie pro mě udělala to samý. „O svojí minulosti jsem jí neřekl vůbec nic.“
Opět sklouzla pohledem k malé blondýnce. „A ty sis ničeho nevšimla? Nic tě na něm nezaráželo?“
Urputně zavrtěla hlavou.
Narovnala se a zadívala se mi do očí. „V tom případě navrhuji, abychom si popovídali někde o samotě,“ schovala zbraň do pouzdra pod kabátem a zapla si ho.
„Ty to asi pořád nechápeš. Já s tebou NIKAM nepůjdu.“
„Ale ty musíš!“ Dupla si rozhořčeně, jako malá vztekající se holčička. „Copak si vůbec neuvědomuješ závažnost svýho problému? Potřebuješ pomoc!“
„Ty a ten negr jste mým jediným problémem!“
„A to, že jsi nevinnýho muže zmlátil do bezvědomí, ti přijde normální?!“
Zamračil jsem se. „… Cože?“
Povzdechla si. „Já si fakt myslím, že není…“ najednou se zarazila a úplně obrátila list, „vlastně ne, měla by to vědět. Měla by vědět, co seš zač, a podle toho se taky začít chovat, protože, sakra, holka, co sis myslela?!“ vyjela na ni. „Lhát policii? A přechovávat u sebe někoho, kdo by ti bez okolků rozmlátil ciferník?“
Když už Husky nedržela v ruce zbraň, Chelsie se osmělovala. „Ale já nelhala policii, lhala jsem vám.“
„Ale myslela sis, že jsem policajtka.“
Pokrčila ledabyle rameny a Husky zavrtěla hlavou. „Vy jste mi fakt povedená dvojka…“
„Koho jsem podle tebe zmlátil do bezvědomí?“ připomněl jsem jí.
Zaškaredila se na mě. „Ty přece víš koho.“
„Moona?“ zašeptala nevěřícně Chelsie.
Protočil jsem oči v sloup. „Kolikrát mám ještě opakovat, že jsem na něj ani nešáh?“
„No tak, Jacku. Nemusíš to zapírat. Já tě neudám.“
„Já nic nezapírám! A víš, co si myslím? Že to TY s tím svým kámošem jste ho zbili. Tak jako jste podpálili Castilla. A hodlali jste to na mě hodit, abych se musel rozhodovat mezi vězením a ústavem.“
Vystrčila bradu a otevřela pusu. „Co?!“ Vypadlo z ní. „Já že… my že…“ vztekle se nadechla. „Jacku, já byla u toho, když jsi Jeffersona zmlátil. Vzpomínáš si? Viděl muže a ženu. Zabránila jsem ti ho zabít! S tím požárem jsem bohužel takové štěstí neměla, a ani si nejsem jistá, že ho máš na svědomí. Zrovna tu noc jsem se u tebe stavovala, ale nebyl jsi doma. Asi ve dvě ráno jsem odešla a tys byl pořád někde venku.“
Nenechal jsem se odradit. „To, že Jefferson viděl muže a ženu, může taky usvědčovat tebe a tvýho parťáka. A před Castillem jsem si všiml, že si hraješ se zapalovačem.“
„To přece nic nedokazuje.“
„A ty máš nějakej důkaz o tom, že jsem to udělal?“
Frustrovaně si promnula čelo. „Tohle nemá cenu. Buď seš neoblomnej lhář, nebo si to vážně nepamatuješ. Což celou situaci jenom zhoršuje…“ odmlčela se a pak na mě upřela takový pohled, že mi přeběhl mráz po zádech. „Víš, Jacku, je tu ještě jedna věc, kterou ti v ústavu neřeknou. Drtivá většina z nás, z nás „dokonalých“,“ naznačila uvozovky, „trpí nějakou psychickou poruchou. A obvykle dost vážnou. Těžko říct, jestli to zavinilo přešlechtění, nebo to, jak s námi zacházeli… ale je to tak. A ty, můj příteli, máš při nejmenší problémy s agresivitou. A výpadky paměti. A dost možná i paranoiou.“ Její oči zjihly. „Pojď prosím s námi, Jacku. Zajistíme ti pomoc. Odbornou pomoc.“
Jenom jsem zavrtěl hlavou.
Zkusila jinou taktiku. „Copak nechápeš, že tím neškodíš jenom sobě? Klidně by se mohlo stát, že se přestaneš ovládat a něco uděláš někomu, na kom ti záleží. Jako třeba Chelsie,“ ukázala na ni demonstrativně. „Jacku, já věřím, že seš dobrák, ale… poněkud nevyzpytatelný. Pokud nepůjdeš se mnou, najdi si alespoň nějakýho psychiatra tady, prosím.“
„Já nepotřebuju cvokaře.“
Odfrkla si. „Tuhle fázi popírání fakt miluju.“
„Já nic nepopírám,“ odsekl jsem znovu.
Obezřetně nás obešla a zamířila tak k východu. „Zůstaneme ve městě ještě pár měsíců. Kdyby sis to rozmyslel, Chelsie má na mě číslo.“
Zamračil jsem se. „A to je všechno?“
Tmavovláska už stála na schodech. Rozhodila bezradně rukama. „A co mám asi tak dělat? Mířit ti čtyřiadvacet hodin denně revolverem na hlavu a říkat ti jak se chovat? Při první příležitosti bys nám pláchnul a vyšlo by to na stejno, pro tebe ještě hůř. Ne. Musí to být tvoje rozhodnutí. Musíš si sám přijít na to, co je pro tebe nejlepší.“ Na Chelsie se smutně usmála. „Moje první slova o tom, že někteří lidé nejsou, jací se zdají být, sis k srdci zrovna nevzala. Poslechni mě aspoň, když ti říkám, že by sis měla dávat větší pozor, s kým a jak jednáš, jinak si nabiješ,“ a s tím už definitivně odešla.
Zůstali jsme tam s Chelsie mlčky stát ještě několik minut. Stále se ke mně tiskla, ale už mě její srdce netlouklo do zad jako kladivo.
Najednou začala těžce oddechovat a vzlykat. Otočil jsem se na ni a spatřil slzy na její pokřivené tváři. Odmítavě vrtěla hlavou.
„Tohle je už fakt moc… tohle… to je…“ odstoupila ode mě a začala kopat do zdi.
Nenapadlo mě říct jí nic lepšího než: „Uklidni se.“
Trhla hlavou směrem ke mně s nepříčetným výrazem. „Uklidnit se? Uklidnit se?! Do prdele, Jacku! Máš vůbec tušení, jak mi je?! Připadám si jak… husa! Jak blbá, ukdákaná husa, která každýmu důvěřivě zobe z ruky!“ Zajela si rukama do vlasů. „Nevím, komu mám věřit! Já mám svejch starostí dost. Propadám. Já kurva propadám! Na základce! A můj kluk mi po měsíci tvrdí, že mě miluje, a cpe mi rukou do kalhotek. Moje nejlepší kamarádka…“ zlomil se jí hlas. „Moje nejlepší kamarádka mě nenávidí. Před chvílí na mě mířili zbraní. Lžu svým rodičům, přátelům a domnělým policajtům. A kvůli komu? Kvůli tobě! Kvůli nějakýmu pošahanýmu magorovi, o kterým všechno, co vím, je dost možná jenom výplod jeho bujný fantazie!“
To už se rozproudila krev v žilách i mně. „Myslíš si, že mně tahle situace nějak vyhovuje?! Že se mi líbí, jak se o mně stará blbá puberťačka, která se stěží dokáže postarat sama o sebe?! Že mě baví nechat si srát na hlavu od celýho světa, kterej mi říká, kdo jsem, a jak bych se měl chovat? Ne! To fakt, do prdele, kurva, ne!“ Taky jsem si několikrát kopnul do zdi, ale po mých úderech se sesypala vrstva omítky. „Já chci normální život!“ řval jsem na ni a ona tam jen stála a zírala. „Copak to je tak moc?! Proč mi ho musej všichni kazit? Všichni se mi plíst do cesty?!“
„Tak tohle si myslíš?“ zanaříkala. „Stojím ti v cestě za normálním životem?“
Jen jsem zavrčel.
Zaťala pěsti. „Ale na to, abych ti poskytla úkryt, jídlo, pití a léky, na to jsem ti byla dobrá, co?! Já tě k sobě nezvala, to tys za mnou přišel škemrat o milost!!!“
„Hlouběji už jsem klesnout nemohl…“
„Ty sráči. Využil jsi mě!“
„Tak už to v životě chodí, zvykej si.“
Ukázala ke dveřím. „Vypadni… a jestli se vrátíš, vezmu si na tebe ten nůž, kterým jsi mi málem zmrzačil kamarádku.“
V hlavě mi pulzovalo a svaly se mi napínaly k prasknutí. Ta touha jí praštit byla téměř nesnesitelná. Měl jsem chuť ji mlátit tak dlouho, dokud by z ní nestříkala krev. Úplně jsem tu scénu viděl před očima. Jak jí lámu kosti a přerážím čelist.
Jen nějakým záhadným způsobem jsem tuhle svou potřebu v sobě potlačil a prosvištěl kolem Chelsie jako kulový blesk. Bez váhání. Bez jediného pohledu. Bez slova na rozloučenou. A doufal jsem, že už ji v životě neuvidím.

9 komentářů:

  1. Jemine, to čo bolo.
    Ty si ma nieže prekvapila, ty si ma vyviedla z rovnováhy :D
    Tak najprv hovorí Husky. Človek nevie, či jej má veriť alebo čo, všetko mu príde najprv divné, potom geniálne, potom neuveriteľné a neviem čo ešte, ja sa neviem rozhodnúť či jej veriť! :D Ale celkom dobrý mala ten príbeh. Ale nemala dôkaz. Ale nemohla mať dôkaz, keď sa snažila dakomu pomôcť. Ale mala zapaľovač. Ale, ale, ALE! :D
    Dorima, Šunkič, Dokonalá rasa je úžasná.
    A tá hádka na konci? Ako, wow, to som vôbec nečakala. A to Jackovo nutkanie udrieť Chelsie? Hádka medzi dvoma psychicky vyčerpanými ľuďmi, to ešte asi môžeme byť radi, že ju nezbil :D
    Prajem veľa šťastia v škole aj práci, nech máš aj trochu času :) ... Keď to dobre počítam, tak my tu len 15-krát ráno vstaneme do školy, a sú vianočné prázdniny. Vydrž! :D
    A drž sa :) (plota, napr.)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak tohle jsem opravdu nečekala. Měla jsem pár teorií, ale byla jsem vedle jak tak jedle:) Mile mě to však překvapilo. Všechno! Husky je opravdu zvláštní člověk, stále nevím, zda se jí dá věřit. V téhle kapitole mi přišla, jakoby to byl někdo úplně jiný než v předchozích částech. Teď mi přišla taková... hodná:) Ale moc mi to k ní nesedí. Tohle mi nemůžeš dělat! Vždycky mi utvoříš v hlavě nějakej obrázek, jak si ty lidi mám představovat a pak si ho jen tak změníš! Ne, nezlobím se (možná trochu), protože tebou vymyšlené příběhy takové jsou a já si na to musím konečně zvyknout:).
    Je to opravdu moc hezky vymyšlené, za to tě opravdu chválím:)
    K hádce Jacka a Chelsie se raději vyjadřovat nebudu, protože to už bych se asi trošku rozzlobila. Tudíž dělejme, že se nic takového nestalo-aspoň do doby, než to zpracuju:)
    Jinak samozřejmě držím se vším palečky:)

    OdpovědětVymazat
  3. Mariam: Já zas nevím, v čem bych vás mohla ujistit a v čem vás nechat tápat :D. Každopádně vám prozradím, že Husky bude i v další sérii :). A je tu důvod, proč si hrála se zapalovačem, ale dostanem se k němu určitě až ve druhé sérii. Už se i celkem blížíme do finiše, pochybuju, že bude víc jak 40 kapitol.
    Že jo, Dokonalá rasa je prostě dokonalá! :D
    To, že měl Jack chuť Chelsie udeřit, by podporovalo i Huskyinu teorii o jeho sklonu k násilí :P. Ale spíš to ukazuje, jak jsou si Jack a Chelsie podobní. Když je toho na ně moc, tak vybouchnou. Nepříměřeně. V minulý kapitole se tvářili, jak by bez sebe málem nemohli bejt, a teď se zase nechtěj nikdy vidět... ale to jsou prostě Jack a Chelsie :D
    Díky ti :) Já budu mít v prosinci nejspíš všechny zápočty a těch je... nevím kolik, protože většina učitelů nám ještě ani neřekla datum, ale... není toho málo :D. V lednu jsou pak zkoušky... a pak se zase vrhnu do psaní :)

    Charlie: Vážně ne? Já myslela, že to s tou psychickou poruchou zrovna budeš tušit :D. A to je taky to, co mě překvapilo, že nikdo netušil... Jack je zvláštní už od začátku... mým nepovinným předmětem je psychopatologie... a všem zůstaly zhasnutý žárovky? :D
    Ona Husky jako člověk totiž není zlá, ale do konce série si nemůžete být jisti, jestli stojí na straně dobra nebo zla :). A přišla ti hodná, páč tentokrát si na nic nehrála a hodně mluvila. S Jackem prohodila jen pár slov, s Chelsie mluvila hodně, ale předstírala, že je detektivka, takže... Prostě názor si na ni začni tvořit až ve druhý sérii, zatím bys ho musela skoro pořád měnit :D.
    PromiŇ :( Jak jsem psala Mariam, je to na pěst, že v minulý kapitole Jack a Chelsie byli jak nerozlučná dvojka a teď toto... ale můžu tě ujistit, že Chelsie toho bude litovat. A bude se snažit dát všechno do kupy: svoje přítelství se Stellou, zjistit, jestli se dá Husky věřit a v neposlední řadě jestli je Jack skutečně blázen. A taky ji čeká oběd s Archieho rodičema (v jedný z kapitol Alkohol sbližuje byla Archieho mamka, psala jsem, že je to Chelsiina tělocvikářka :P).

    Díky moc holky za úžasný klomentáře! Ale fakt se mi nechce věřit, že Huskyina teorie se neshodovala s ani jednou z těch vašich :/ :D.

    OdpovědětVymazat
  4. Tak nějak jsem předpokládala, že jsou to nějací uprchlíci stejně jako Jack, ale... jinak jsem toho moc neodhadla :DDD Fakt mě dost překvapilo, když se zjistilo, že to nakonec možná udělal Jack. Tohle byla fakt... hmm, nějak nevím, jak přesně to pojmenovat :DDD Ale musím říct, že jsem z toho vedle.
    Kapitola je skvělé, ale občas jsem se v tom trochu ztrácela, což je možná jenom moje vina, že jsem četla tak rychle :D :/ Nebo jsem prostě debil :DDD
    Taky jsi dost dobře podala to, jak se Husky vyjadřuje. Docela mi to sedí k hezké uprchlici a je to prostě takový... volný, příjemný. Není nijak extra drzá, ale ani uplakaná holka, což asi ani není možný vzhledem k tomu, že je na útěku.
    Jinak se mi taky dost líbil výbuch Chelsie a Jacka. Docela mě děsí, že jsi je vlastně všechny odstřihla. Každý je teď sám a bůhví, co s nimi uděláš. Je to takový hodně děsivý, ale zase reálný a lidský. Prostě, když se to se*e, tak se to všechno pose*e :DDD Doufám, že se nikomu nestane nic vážnějšího a že se nakonec ukáže, že to Jack neudělal, ačkoliv to psychologický vysvětlení mi přijde docela reálný.
    Dost se mi líbí, že používáš v povídce věci, které se prostě dějí. Že to není celé jen výmysl, ale má nějaký základ, který je logický a od toho se odvíjíš dál. Tahle kapitola je rychlá a impulzivní, ale pořád jsou v ní ty věci, které se lidem dějí a tak je to prostě dobrý a čtivý.
    Je tu hodně informací a Jack mi přijde "trochu" podrážděný (ale kdo by se mu divil, že jo? :DDD), ale pořád se to dá pochopit, což je fajn.
    Takže jen tak dál a těším se na další kapitolu :DDD

    OdpovědětVymazat
  5. Wow. :O To se semlelo opravdu nečekaně. Rozhodně jsem nečekala, že se Husky zjeví jako taková kámoška, která vlastně nemá za lubem nič špatnýho. Ani to, že by zmlátit Moona a podpálit restauraci mohl Jack, to jsem si nikdy nepřipustila. Teď bych tomu i věřila. Třeba má vážně výpadky paměti. Jinak k těm poruchám, o kterých se Husky zmiňovala - zajímalo by mě, čím trpí ona. Nebo ostatní. Každopádně teď, když nemá Jack u koho být, mu nezbude nic jinýho než se k nim přidat... možná bude pár dní na ulici, ale určitě se k nim přidá. To zní moc lákavě, těším se na nový postavy :3 Ale ten konec, zlomila jsi mi srdce. :( Hádku jsem ještě skousla, ale ty myšlenky na to, že jí zmlátí mi jen potvrdili, že vážně může mít problém. Zvláštní, jak jedna chvilka dokáže všechno podělat.. :/ Každopádně Jack rozhodně neměl pravdu, prostě to řekl v zápalu vzteku a až se uklidní, bude toho litovat :D Mám akorát obavy, že Chelsie mu neodpustí, ani kdyby padl na kolena a prosil, což Jack Freeman neudělá. :D
    Těším se na další kapitolu :) Omlouvám se taky za zpoždění, ono je toho nějak moc. :/

    OdpovědětVymazat
  6. Anonymní: Vidíš, jak je to na prt nemít přezdívku? :D
    Hihii, jsem vážně ráda, že jsem vás překvapila :P. To, že Husky je kžíženka a uprchlice, to jsem tušila, že nebude takový zvrat... ale ta možnost, že Jackýsek možná není oběť ale pachatel... to měl být šok :D.
    Ono je to najednou příval informací, takže je lehký se v tom ztratit, ale když si to přečeše pomalu a pořádně, tak by tam snad žádný velký nesrovnalosti bejt neměly... kdyžtak se ptej, třeba tam budu muset i něco upravit :).
    Jj, když se to vezme kolem a kolem, tak Husky je vlastně úplně normální holka :D.
    To máš pravdu... to jsem si ani neuvědomila, že je to vážně trochu děsivý, že jsou všichni sami... no, ono to taky moc veselý nebude :D :/.
    Jůů, jsem vážně ráda, že ti to přijde reálný a tak O:). O to se vysloveně snažím, protože jinak jsem docela velkej idealista... a "svět" do toho ještě hodlám pořádně zamotat v dalších sérií. Možná se setkáme i s panem prezidentem :P.

    Chaky:Tojť otázka, čemu věřit? Má Jack výpadky paměti, nebo se Husky snaží získat Chelsie na svoji stranu, Chelsie, jakožto jedinou, která má na Jacka vliv a které jediné věří?
    Pokud má Jack nějakou poruchu, tak maj nějakou poruchu i ostatní... takže k tomu se ještě dostaneme :D. Myslím si, že Husky ale budete mít celkem rádi. Trochu se podobá Zoe.
    Že by se k nim Jack dobrovolně přidal? Teoreticky se může vrátit k sobě do bytu, Husky mu řekla, že ho nechá na pokoji, že to musí být jeho rozhodnutí, takže proč ne? A nebo bude na ulici, žil tak... 2 roky, myslím. Ale dobrovolně se vrátit do ústavu... ne, to by Jack neudělal :)
    Jojo, ta hádka rozhodně byla... způsobena "sílou chvilky". Na oba toho bylo moc. A máš pravdu, Jack nebude škemrat na kolenou, ale... on podle mě není schopnej cítit tak velkou lítost, aby ji dal jakkoliv znát.
    Holka, holka, ty se v tý mý hlavě přestáváš orientovat :P :D
    Tvoje zpoždění naprosto chápu. Já sama radši mlčím... Masku vlkodlaka si přečtu asi až o víkendu :(

    Díky oběma a brou noc!

    OdpovědětVymazat
  7. Týždeň v nemocnici a potom toto :D Našťastie som tam nebola zo srdcom, to by som dostala infarkt! .. Kapitola super, napadlo ma, že môžu byť ako Jack, ale nikdy som to nejako extra neriešila :) Táto hádka medzi Jackom a Chelsie sa tak ľahko nevyrieši... trochu mi to akosi vadí alebo čo, neviem, nejde mi to proste do kontextu celého toho príbehu, ale to je iba môj názor. Čo ešte?? :D Nuž, snáď len, že som napätá a čakám, ako sa vyvinie situácia a ako to dopadne s Jackom... :) A mám otázku, má teda JAck nejkú poruchu, alebo si to Husky vymyslela??

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéj, to je mi líto, žes musela bejt v nemocnic. Doufám, že nic vážnýho.
      A jsem ráda, že jsem tě tam nepřivedla znova :D
      Nene, já chápu, proč ti ta hádka vadí :). Ona tam svým zvláštním způsobem vážně nepasuje... je to hroznej kontrast oproti minulý kapitole. Působí tam nepřirozeně, ale i to je někdy přirozenost. Celá tahle povídka hodně čerpá z mýho rozkvětu puberty, a když si vzpomenu na nějaký svoje hádky... svoje názory... svoje reakce a celkově vystupování... mno, řekněme, že moje chování mě zpětně zaráží daleko víc jak Jack a Chelsie :D. Já byla fakt hrozně na pěst od svých jedenácti do patnácti... nevím, co byste si o mně mysleli :D.
      Ale no tááák, pokud vás můžu udržet napnuté, tak vás tak držet hodlám :P. Řeknu ti jen, že odpověď dostaneš zaaaa,,, zhruba 4 kapitoly :)
      A omlouvám se, ale nová kapča fakt jen tak nebude... je toho prostě hodně :/

      Vymazat
    2. ... Keby sme boli v rozprávke, ide mi para z uší :D O štyri kapitoly?? Pfúú, to bude :D Neboj, nič vážne, iba zúžený pažerák...:) Som doma, to je hlavné :D

      Vymazat