Jak vložit přezdívku a odkaz na blog do komentářů? Návod (v komentářích) zde

Skloňování šunkič zde

Kontakt zde

středa 9. října 2013

Oh, God

Hrozně se mi líbí, jak to v tý písničce říká. Oh Gooood. Neptejte se proč, prostě to mým uším děsně dobře zní :D. A skvěle se u toho dělá referát ve frj na Avignon.
Docela dost mi teď odpadaj hodiny ve škole a to mi nepředstavitelně zlepšuje náladu. Zatím je to furt všechno lehký, jen na doma je celkem dost práce, kterou... ehm... no, řekněme, že se na ni už opravdu vrhnu tenhle víkend! :D Budu mít konečně trochu času, pátek a sobota volno, yes!
Jinak s povídkama jsem na tom asi takhle: mám skoro dopsanou 29. kapitolu DZ a z DR mám tak stránku z 25. kapitoly.Snad bude trochu času o víkendu, ale nic nezaručuju, hodlám si ještě pučit knížku Psychologie sériových vrahů, která má skoro 500 stran a budu na ni mít i referát. Teda snad, ta ženská říkala, ať to souvisí s psychopatologií a to souvisí, tak ať mě kdyžtak moc neštve! :/:D.
Uf, občas padám do takových krátkých, za to hlubokých depresí, ale zatím je to v normě. Teda začala jsem se podezírat z toho, že buď trpím schizofrenií, nebo mám identický dvojče, protože jsem se spolužačkou na univerzitě luštila sudoku, který bylo v časáku, kterej se tam jen tak válel, a pod ním někdo napsal "Lucinečka", tak jsem vedle toho taky napsala Lucinečka a je to téměř totožný písmo. Pořád mi to vrtá hlavou, jestli jsem to tam nenapsala třeba při přijímačkách, ale nepodepisuju se tak a nepamatuju si ten časák ani nic s ním, takže... záhada :D.
Brou noc ;)

3 komentáře:

  1. Ty si úžasná, jak si vieš nájsť čas na písanie a písať. Ja to vidím tak, že NZN2 ostane navždy nedokončené, pretože som brutálne lenivá (a momentálne viac rozmýšľam nad OUAT, keď už na to príde - akurát som pozerala prvú časť druhej série v nemčine na Super RTL, oveľa lepšie jak slovenčina to je, ale oveľa menej rozumiem - a aj to len vďaka tomu, že som to videla dvakrát anglicky :D). Ále škola je fajn (teda, otrasná, ale dá sa to zvládnuť bez väčších problémov len s pár nadávkami :D) a ja už dakedy napíšem aj dajaký článok.
    Dobrú noc :) (dneska idem skôr spať, lebo rána bývajú kruté)

    OdpovědětVymazat
  2. Záhadné :D ale jak by to souviselo se schyzofrenií? Vím o tom kulový, ale vypadá to, že i to málo co jsem si myslela že vím, je špatně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Schizofrenik je někdo, kdo nedokáže rozeznat realitu od svojí představivosti, takže jsem to myslela tak, že buď se mi to písmo jenom zdálo totožný, nebo dělám věci, co si nepamatuju, což jde často ruku v ruce právě se schizofrenií. To víš, jsem teď odborník na ty magory :D:D:D.

      Vymazat