Jak vložit přezdívku a odkaz na blog do komentářů? Návod (v komentářích) zde

Skloňování šunkič zde

Kontakt zde

pátek 11. října 2013

21. kapitola - Čára přes Chelsiin rozpočet

Komentář autora: Takže, minule jsem skončili u Jacka, který utekl před svými domnělými pronásledovateli. Teď spíš navážeme na rande Stelly a Jimmyho. V následujícím rozhovoru jsem rozhodně na straně Chelsie, ale musím uznat, že Stella se na to kouká dost racionálně a je nemálo přesvědčivá. A vůbec nechápu, jak jsem pro ni mohla takový argumenty vymyslet, když... no prostě... já mám snad vážně nějakou psychickou poruchu :D.
Taky trochu poznáme Chelsiiny rodiče. A asi vám dojde, po kom je Chelsie tak výbušná :D.
Chudák Chelsie, přes rozpočet jí nakreslím hned dvě čáry. Zatím jenom dvě.
Ať se líbí ;)





Stella seděla na zemi v Chelsiině pokoji a snažila se soustředit na domácí úkol. Ale nešlo to. Ani jedné z nich.
„Takže ty ses u Alexe líbala s Jimmym?“ utvrzovala se Chelsie.
Stella se zamračila a něco zuřivě přeškrtala v rozevřeném sešitě. „Hm.“
Chelsie, která se usalašila na své neustlané posteli, zahodila tužku do polštáře. „Hm? Jaký hm?! To není žádný hm! To je něco!“
„Když myslíš,“ odpověděla nevzrušeně.
Blondýnka v sepraném černém triku si povzdechla. „Ach jo, proč musíš bejt taková?“
To v ní vzbudilo zájem. „Jaká taková?“Otočila na ni hlavu.
„No… taková… mrcha.“
„Já že jsem mrcha?!“
„Ten kluk tě má fakt rád, Stello. Rád s velkým R. A ty si s ním takhle zahráváš,“ zatvářila se nešťastně.
„Věděl, do čeho jde. Řekla jsem mu, že mám ráda někoho jinýho. A po tý puse jsem mu vysvětlila, že to byla jenom tečka za skvělým večerem. Udělala jsem mu tím radost!“
„Jo, v tu chvíli byl určitě šťastnej jak blecha, ale potom? Copak jsi ho neviděla dneska ve škole?“
„Vlastně ne, neviděla.“
„Spíš jsi ho nechtěla vidět,“ opravila ji.
Stella zaskřípala zuby. „Bez urážky, Chelly, ale nesnaž se bejt chytrá ve věcech, kterejm nerozumíš.“
Nechápala ji. „Jak chytrá? Jak nerozumím?“
Stella odložila sešit a otočila se k ní celým tělem. „Tak jinak. Myslíš si, že by byl Jimmy o něco víc nebo míň zklamanej, kdybych se s ním nevykousla?“
Semkla obočí. „No… nevím, těžko říct.“
Zavrtěla hlavou. „Byl by na tom stejně. Stejně bych ho odmítla. Vždyť to byla jenom pusa, pro Krista…“
„Neměla by ses líbat s někým, koho nemáš ráda,“ zamračila se.
„Proč ne?“
„… Není to správný.“
„Je to normální.“
„Je to falešný.“
Povzdechla si. „Nebudeme to řešit. Stalo se, stalo, život jde dál.“
„Ale nemělo se to stát,“ zamručela potichu Chelsie a tak jako Stella se vrátila k úkolu.
Stelle to však nedalo a zeptala se na to, co ji svrbělo na jazyku už od Chelsiiny zprávy, ať přijde dřív: „Jaktože vám odpadl trénink?“ Pokusila se o co nejledabylejší tón.
Její kamarádka ji však měla přečtenou a loupla po ní přimhouřenýma očima. „Nedostavil se trenér.“
„Hm. Co je s ním?“
„Objednej si pizzu a zeptej se ho na to sama.“
„Nemusíš bejt hned hnusná!“
„Já nejsem hnusná!“ vřískla a hned na to zoufale zavrčela. „Co je to dneska s náma? Proč se nemůžeme normálně bavit?“
Stella si prohrábla vlasy a zatvářila se stejně sklíčeně. „Nevím. Asi se ty rozdíly mezi námi prohlubujou. Anebo jsme vnitřně napjatý z toho rodičáku.“
Chelsie se vytratila barva z tváří. „Rodičáku? Do prdele, rodičák! Jak jsem na to mohla zapomenout?!“ Třískla se dlaní do čela.
„Stejně bys s tím nic nenadělala.“
„Ale jojo! Uklidila bych, uvařila a tvářila se jako nejvzornější studentka. A začala vyšilovat už před hodinou!“
„No,“ mlaskla Stella, „nevím, jak vaši, ale moji by už touhle dobou měli bejt doma.“
„Do prdele, naši tak za půl hoďky!“ Zakryla si obličej a svalila do peřin. „Sakra, sakra, sakra! Pochybuju, že mi tam Richardsová napíše něco hezkýho. V poslední době jsem i na ty úkoly srala.“
„Jo, protože jsi byla radši s Archiem než se mnou,“ zavrčela.
„Hoď se do klidu, většinou jsi byla s náma.“
„Jo, VĚTŠINOU,“ pozvedla prst.
Chelsie se zoufale rozhlédla kolem a vzpomněla si na dřez plný špinavého nádobí v kuchyni. „Poslyš, Stelli…“
Oslovená dívka se zvedla a dokončila větu za ni: „Nerada tě vyháním, ale budu tu muset poklidit a naši by nebyli rádi, kdyby mě tu viděli jinak než plně soustředěnou nad gramatikou, je mi to jasný, už jdu.“
Chelsie se na ni vděčně usmála. „Díky.“
Vyprovodila kamarádku ke dveřím a vrhla se na kuchyň. Pytel plný odpadků schovala u sebe v pokoji, smetla drobečky z linky a narychlo umyla sporák. Otevřela poloprázdnou lednici a znovu zaklela. Neměli ani sýr na špagety. Nahlédla do kredence, odkud se na ní vysypaly sáčky s kořením. Posbírala je a na pult položila instantní puding. S piškotama a jabkama to bude docela obstojnej dezert. Pustila se do vaření a snažila se nenadělat moc velký svinčík. Akorát utírala hrnec, když zacinkaly klíče. Polkla.
„Jé, ahoj! Už jste zpátky?“ Usmívala se jak andělíček a demonstrativně je přivítala s utěrkou v ruce.
Na její rodiče to však neplatilo. Pan Howe se pomalu zouval a tvářil se ustaraně. Chelsiina matka v sobě horko těžko potlačovala hněv.
„No nazdar,“ pozdravila ji úsečně.
No nazdar… pomyslela si Chelsie za užití úplně jiné intonace.
„Em, máte hlad? Uvařila jsem puding.“
Boubelatá brunetka ji propálila pohledem a beze slova zamířila do kuchyně se svým manželem v těsném závěsu. Chelsie si skousla ret a pomalu je následovala.
To bude fakt zlý…
Paní Howe se rozhlédla po místnosti, opřela se o linku a založila ruce na prsou.
Chelsie už to ticho nemohla déle poslouchat. „Jak to šlo na rodičáku?“
Její matka semkla rty a přimhouřila oči. „Máš vůbec ponětí, jak strašný tam máš známky?!“
„Noo, tušila jsem, že samý jedničky to nebudou.“
„A nezamlčela jsi nám jen tak náhodou něco?“
Blondýnka zkrabatila obočí. Pokusila se nalézt odpověď u svého otce, ale ten se tvářil pořád stejně ustaraně a sklíčeně.
„Ne. Co?“
„Propadáš z angličtiny!“ Třískla dlaněmi do linky, až zadrnčelo nádobí a Chelsie nadskočila.
„Co?“ zašeptala víceméně pro sebe. Já propadám? To jsem na tom až tak špatně?
„Propadáš z angličtiny a kromě matiky a tělocviku máš samý trojky. ZATÍM trojky.“
„Budeš se muset začít učit, Chelly,“ promluvil konečně její otec.
Její matka vztyčila prst. „Odteď žádný courání po venku! Máš zaracha do tý doby, než se uzavřou známky. Spolužáci tě můžou navštěvovat jenom kvůli doučování, je ti to jasný?!“
Chelsie tam jen stála a klapala pusou. Já propadám?!
„Nemusíš na ni tak křičet, Sylvie,“ pohladil pan Howe svou ženu po paži. „Myslím si, že to pochopila. Že jo, Chelly?“
Blondýnce bylo do breku. „Já - já opravdu nevěděla, že je to tak zlý. Myslela jsem… že to budu mít mezi trojkou a čtyřkou.“
„Z domácích úkolů máš nějaký dvojky, ale z písemek je to samá pětka, zkoušení za pět, referáty povětšinou za pět a úkoly za poslední měsíc jak by smet. Do toho prý nedáváš při hodinách pozor a vyrušuješ,“ mluvila Sylvie už o něco klidněji. „Máš šanci to vytáhnout na čtyřku, a kdybys odteďka nedostávala nic jinýho než jedničky, paní Richardsová by byla ochotna ti dát dokonce trojku.“
Chelsie cítila, jak se jí v očích hromadí slzy. Propadám už na základce… „Budu… budu u sebe v pokoji. Omlouvám se.“
Zavřela za sebou dveře a stoupla si před okno. Zapřela se o rám a svěsila hlavu mezi ramena. Rozpálené tváře jí svlažovaly ohromné slzy. Snažila se vzlykat potichu, aby ji nikdo neslyšel. Co si sakra myslela, že se stane, když do školy nehne málem ani prstem? Není žádný génius, není dokonce ani průměrně inteligentní - ani to slovo nedokáže správně napsat. Někdo takový, někdo, jako je ona, by měl držet hubu a krok místo toho, aby spouštěl na učitelku. To, že si nechávala úkoly kontrolovat od Stelly, ji bezpochyby značně pomáhalo, jenže při jejich přepisování se příliš nesoustředila a některé chyby zopakovala. Některé dokonce přidala.
„Jsem tak blbá,“ zavrčela na svůj odraz ve skle. „Kdybys byla aspoň pěkná a blbá, ale to ty ne, ty musíš bejt obojí, co?“ Praštila do zdi. „Krávo blbá.“
Někdo zazvonil. Chelsie vyčkávala, jestli se odpovědi neujme někdo jiný. A ujal.
Měla bych se jít radši učit. Otřela si uslzené oči a sehla se k batohu. Vytáhla z něj sešit angličtiny a hodila ho na stůl. V tom někdo zaklepal.
„Jo?“
Její otec opatrně strčil hlavu dovnitř. „Dole je nějaký kluk a chce s tebou mluvit.“
Archie! Pomyslela si a tělem jí projela vlna tepla a vzrušení.
„A můžu?“ zeptala se nakřáplým hlasem.
„Samozřejmě. Jen se radši nevybavujte moc dlouho, ať zbytečně nedráždíš maminku.“
Přikývla a vyšla ze dveří. Zvedla sluchátko a ohlásila se. „Tady Chelsie.“
„Chelsie?“ zopakoval po ní jako ozvěna. Nevěděla kdo, nepoznala ho po hlase, ale byla si jistá, že Archie to není.
„Ano? Kdo je to?“ odpověděla s povzdechem.
„To jsem já. J - Jack.“
Bezděčně jí upadla čelist. „Jack?!“ zapištěla. „Co tady děláš? Co chceš?“
„P - potřebuju se ně-někde s-schovat. Nem-m-mohla bys mě p-p-pustit dovnitř? Je m-mi straš-š-šná zim-m-ma.“
Zakousla se do rtu a váhavě zdvihla prst k zelenému tlačítku. O chvíli později se dole rozdrnčel bzučák a Chelsie zašeptala: „Pátý patro.“ Zavěsila a šla za rodiči do obýváku.
„Přišel za mnou spolužák, jestli bych mu nepomohla s matikou. Může nahoru?“ Mnula si nervózně předloktí a mluvila raději k zářící obrazovce televizoru.
Její matka se na ni otočila, sjela ji od hlavy k patě a pak překontrolovala hodiny. „V půl sedmý? Takhle pozdě?“
„Je z vedlejší třídy a zítra píšou test.“ Lhát uměla vždycky na jedničku. Škoda, že takový předmět ve škole neměli.
„No dobře. Ale jenom na hodinu a běda, jak zjistím, že děláte něco jinýho.“
„Díky,“ odpověděla šeptem a přemýšlela, jestli je bude odposlouchávat.
Vrátila se ke vchodovým dveřím a otevřela je. Akorát v jejich patře zastavoval výtah. Vypotácela se z nich vysoká shrbená postava.
Chelsie zalapala po dechu. „Pane bože, ty vypadáš!“
Jack byl v obličeji bílý jako sníh. Za namodralými rty mu o sebe drkotaly zuby. Oblečení měl zaprášené, vlasy mastné a na bradě mu rašilo strniště.
„M-můžu?“
Přikývla a udělala mu místo, aby mohl vejít. Ukázala směrem k obýváku. „Pozdrav naše a pojď za mnou. Neboj, nebudou si tě nijak zvlášť všímat, dívaj se na televizi.“
Ve všem ji poslechl. Zavřela je u sebe v pokoji a znovu si ho pozorně prohlédla.
„Co se ti stalo?“
Zavrtěl hlavou. „Teď ne. N-nesledoval tě v poslední době ně-někdo?“
Zamračila se. „Pokud vím, tak ne.“
„Nem-m-luvila jsi s vys-s-okou černovlasou ženskou nebo m-malým černochem se s-světlejma očima?“
To už se tvářila spíš opovržlivě. „Ne. S nikým takovým jsem nemluvila.“
Upřel na ni svůj nejtvrdší pohled. „Nelžeš?“
Strachy ucouvla. „Nelžu! S nikým cizím jsem se poslední měsíc určitě nebavila. Proč tě to tak zajímá?“
Dobu mlčel, jen se stále trochu třásl zimou. K večeru klesala teplota i pod deset stupňů a on měl na sobě jen tenkou mikinu a rifle. Přesto Chelsie připadal přehnaně zimomřivý.
„Někdo mě sleduje,“ povzdechl si a z ničeho nic se svezl na zem. „Nemám kam jít. Venku je zima a nemám žádný prachy. Mohl bych tu přespat?“
Vytřeštila na něj oči a pokusila se neječet. „Tady?! U mě v pokoji? Zbláznil ses?! Naši by mě zabili! A hned potom tebe, ale to není tak důležitý.“
„Takže m-mě vyhodíš zpátky na ulici?“ Ušklíbl se podivně.
Oblízla si horní ret a zahleděla kamsi ke stropu. „Co ti tví dva kámoši? Thomas a Vic?“
„U Thomase jsem už byl. Ještě ten den mě k němu přišli hledat. A Victor bydlí s rodiči a svými sourozenci v malým domku, nevešel bych se tam. Vrátil jsem se do zkrachovalýho pivovaru, kde jsem jeden čas žil, ale bez topení mi tam byla zima. Ani na podpal jsem nic neměl. Bezdomovci, který to tam dřív okupovali, zmizeli. Věř mi, seš moje poslední naděje,“ vyslovil tu větu až neuvěřitelně zahořkle.
A vzbudil tak v Chelsie soucit a pocit zodpovědnosti. Vždyť kolikrát pomohl z bryndy on jí? Minimálně dvakrát. Nebylo na čase splatit dluh? I když tím dost riskuje a není to zrovna její nejlepší kamarád?
Těžce si povzdechla. „No tak dobře, pomůžu ti. Předně si běž do koupelny umejt ksicht. A ohol se. Rodičům jsem řekla, že seš můj spolužák, a mí spolužáci rozhodně nejsou takhle zarostlí. Žiletky jsou ve skříňce pod umyvadlem. Jo, a kdyby něco, tak tě doučuju matiku, jasný?“
Pozdvihl obočí, ale přikývl.
„Vysprchovat se můžeš zejtra, než se naši vrátěj z práce. Koupelna je tamhle,“ ukázala a odešla do kuchyně. Vzala z linky původně svoji porci pudingu a ještě ji dozdobila kopcem šlehačky. Do vysoké sklenice natočila vodu a to všechno vzala k sobě do pokoje. Rodiče si jí naštěstí absolutně nevšímali. Potichu se vkradla do bratrova pokoje a vzala odtamtud pár kusů jeho spodního prádla a ponožek. Vysunula peřiňák, který byl schovaný pod postelí, a vyndala z něj huňatou deku a malý polštářek. Všechno naházela do sportovní tašky přes rameno a tu odtáhla do svého pokoje, kde už na ni čekal Jack a tiše hypnotizoval puding na jejím psacím stole.
„Jak dlouho jsi nejedl?“
Polkl hromadící se sliny. „Tři, čtyři dny.“
Chudáček! Pomyslela si, ale nahlas řekla jen: „Posluž si. To je pro tebe.“
Vrhl se na puding jako kočka na myš a Chelsie ho s úsměvem pozorovala. Měl mokré vlasy, které si pravděpodobně umyl v umyvadle, a tvář do hladka oholenou, takže vypadal o něco mladší. Mladší…
„Kolik ti vlastně je, Jacku?“
Otočil se na ni s tvářemi napěchovanými jako křeček. „Jak se to vezme.“
„Vem to ode dne tvýho narození do teďka,“ napověděla mu s nádechem sarkasmu v hlase.
„V tom případě sedmnáct.“
„Jenom?!“
Pokrčil rameny a upil trochu vody ze sklenice. Puding už měl skoro celý v sobě.
Zavrtěla hlavou. „Jednou mi to budeš muset všechno vysvětlit, je ti to jasný?“
„Stejně to nepochopíš. Nebo mi spíš nebudeš věřit.“
„Uvidíme,“ koukla na hodiny. Bylo skoro půl osmé. „Musíš už jít. Ukážu ti, kde můžeš přespat. Jo, tohle si vem radši ty,“ podala mu tašku a on ji zdráhavě převzal.
Vyšli z pokoje a Chelsie strčila hlavu do obýváku. „Jsme hotovi. Dojdu Jacka vyprovodit dolů, jo?“
„Dobře. Ahoj, Jacku,“ kývnul na ně otec.
Jack se držel v Chelsiině stínu a přes její rameno houknul: „Nashle.“
Octli se na chodbě. Chelsie přivolala výtah a zmáčkla - 1. Zastavení nebylo zrovna nejhladší. Vystoupili a dívka okamžitě rozsvítila.
„Budeš spát tady,“ obešla výtahovou šachtu a ukázala na tmavý kout pod schody. „Je tam vidět jenom při cestě ze sklepa a tam skoro nikdo nechodí. Navíc je tam topení, takže by ti tam mělo bejt teplo. V tašce máš deku, polštář, spodní prádlo. Jo a tady jsou nějaký prachy,“ zalovila v kapse a vrazila mu pár zmuchlaných bankovek do nastavené dlaně. „Zítra po škole tě sem přijdu zkontrolovat. Což bude kolem třetí. Vyhovuje?“
Pokýval hlavou a úlevně si vydechl. Poprvé za tu dobu se uvolnil. Chelsie si všimla, jak se mu do obličeje navrátila trocha zdravé barvy a jeho oči už nebyly tak vyhaslé.
Šokovalo ji, když se na ni vřele usmál. Byl to jen nepatrný úsměv, ale tak plný vděku, tak upřímný a sladký. Nikdy by si byla nepomyslela, že se někdo může takhle krásně usmívat. A když, tak jedině Archie, určitě ne Jack Freeman!
„Díky. Vážně,“ jeho hebký hlas se odrážel od stěn.
„To nic,“ odmávla to rukou a doufala, že tím pohybem rozptýlí i svoje bouřící se emoce. „Dlužila jsem ti laskavost. Snad se alespoň trochu vyspíš. Máš mobil?“
„Jo.“
„Fajn, dám ti číslo, kdyby tě někdo vykopl nebo mě něco zdrželo. Tak… dobrou noc,“ otočila se na patě a vrtkavým krokem došla k východu.
„Dobrou…“ zašeptal, a jako by to bylo zakázané, dodal: „Chelsie.“
Chodba se ponořila do tmy, jen světlo výtahu putovalo k výšinám a Jack si bezděčně vzpomněl na svůj sen o Chelsie jako božském andělovi. Ušklíbnul se a ustal si na tvrdých dlažkách.
Možná, že je opravdu anděl… můj anděl strážný.

15 komentářů:

  1. Ja neviem, čo mám písať do tých komentárov, aj tak sa furt len opakujem.
    Tak snáď: stále čítam, doslova to hltám, a je to úžasné.

    OdpovědětVymazat
  2. Šunkič! Do háje, ty mě jednou zabiješ. Tahle povídka je pro mě důležitá asi jako vzduch. Ani bez jedné z těch věcí bych nevydržela. Takže doufám, že nemáš v plánu přidat další část za bůhví jak dlouho! :) Ten příběh je krásný, ty postavy jsou všechny tak... nemám slov:)

    OdpovědětVymazat
  3. Mariam: A přitom je to tak snadný vymyslet :D. Třeba se vyjádřit k tomu, že Chelsie propadá, jestli se to ne/dalo očekávat, jak na tebe působila její reakce, jak na tebe působila reakce jejích rodičů. Pak to s tou Stellou, jestli tě její pohled trochu přesvědčil, že ta pusa vlastně nic nezměnila. Pak to s Jackem, jak moc tě zaskočilo, že přišel za Chelsie, jak moc tě zaskočilo, že ho CHelsie přijala, vyjádřit se k tý Jackově narážce na jeho sen, nebo že tě zaujala zmínka o tom, že už byl u Thomase... jop, po tomhle všem už by mi taky došly slova :D.
    Ale to neber, jakože se zlobím. Samozřejmě, že bych byla radši, kdybyste se vyjádřili nějak víc... konkrétně, protože já nepotřebuju slyšet: "Seš úžasná!" ani "To se nedá číst." Já potřebuju slyšet jenom PROČ a z toho proč si to vyvodím ;). Teda takhle by to fungovalo, kdyby všichni uvažovali jako já. Což by byl pěknej sci-fi horor :D. Zkrátka a jednoduše se uskromňuju a jsem ráda za každý ohlas, takže díky ;)

    Charlie: AAAaaale :D O:). Další kapitola bude zase za týden, nemám jich moc předepsaných, takže DOUFÁM, že budu moct přidávat jednu týdně jako obvykle. Doufám, že dokážeš zadržovat dech po dobu 7 dní :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Keď mi napíšeš všetko čo chceš vedieť tak jak tu, možno sa budem vedieť lepšie vyjadriť :D
      Takže (škola písania komentárov):
      To prepadávanie ma prekvapilo, nejak som si neuvedomila ako, že sa aj učia alebo proste tak, chápeš, dúfam. A som si myslela že Chelsie je na tom lepšie :/ :D Ale to sa asi stáva, keď má človek s kým chodiť :D
      No mohla si všimnúť, že prepadáva. A reakcia jej rodičov mi prišla (moment, prečítam si to ešte raz)... celkom primeraná, asi. Vôbec nie prehnaná, jak to väčšinou píšu. Vlastne, to sa mi veľmi páčilo, len som to nejak zhrnula do toho, že sa mi celá kapitola páčila :D
      Ten jej pohľad ma naozaj kus presvedčil, už tú pusu tak neodsudzujem :D
      Á Jack. Takže. Ma kus prekvapil ten časový posun, a to, že sa tam zjavil, lebo minule som sa nad tým nejako nezamýšľala. A Chelsieina (jak sa to píše?) reakcia ma zase až tak neprekvapila. Celá časť venovaná im bola úplne super skvelá zlatá a tak. A ten sen... ja si nespomínam :D Teda, viem, že nejaký sen mal, ale neviem, o čom presne. A na Thomasa som úplne zabudla, čiže ma to prekvapilo a veľmi zaujalo.
      Proste "Seš úžasná!" :D

      Vymazat
    2. Jéé, tos nemusela O:) Ale jsem ráda, žes tak učinila, to zas... nebudu dělat :D.
      Já si taky nějak nedovedu představit, jak může někdo propadat na základce, a moc ani to, že by o tom nevěděl, ale VÍM, že tací lidi jsou :D. Navíc Chelsie je ještě k tomu ta dyslektička, takže to jí dělá hodně problémy. Plus samozřejmě ten Archie a z jistý části i Jack :).
      A chápu, jak jsi to myslela s tím, že sis nějak neuvědomila, že se i učej :D.
      Taky mě Stella zvyklala :D.
      Jj, časový posun jsem udělala... teď už ani nevím proč, ale nějaký důvod k tomu byl :D. Každopádně se k tý jeho návštěvě u Thomase vrátíme retrospektivně v další kapitole, takže neboj, o nic nepřijdeš ;)
      Joo, to ten sen nebyl zas až tak důležitej, jenom mi to přišlo jako takový hezký, jak Jack vnímal její odjezd výtahem jako... na nebevstoupení, řekněme :D.
      Áááá, a seš úžasná, žes mi to takhe zodpověděla, vážně děkuju O:) Možná to fakt začnu praktikovat, takovýhle návody :D

      Vymazat
  4. Roztála jsem se jako máslo. To byla ta nejvíc nejroztomilejší a nejňuňatější kapitola ze všech. :) já Mariam docela chápu. :D Někdo prostě už neví jak vyjádřit, že to bylo skvělý, úžasný, dokonalý, božský. Když dočtu, mám vždycky plno pocitů, udělat si v nich pořádek je na dlouho.
    Pokusím se teda splnit tvoje požadavky. :D
    Jestli Chelsie propadá na základce, rozhodně neni dobrý. Ale chápu to, že pak byla zaskočená. Ono si to občas ani neuvědomíš, že na to sereš tolik. Teď se jí ale zase myslím otevřeli oči a zlepší se to. :) Na jejím místě bych se taky nemohla soustředit na učení, kdybych kolem sebe měla Archieho a Jacka. To přece odvádí pozornost o studia, ne? :D Jinak, její mamka je mi děsně nesympatická. Asi to ale nebude její obvyklý chování, takže tak hrozná zas nebude. :) Každá to přijme jinak. :D Moje dělá hrozně zklamanou, a to je možná ještě horší, než kdyby mě seřvala.
    Pak ta pusa. Nejsem na ničí straně, ale Stella argumentovala vážně hodně přesvědčivě. Až se mi zdálo, že její úmysly nebyly tak strašný a že má vlastně pravdu. I tak si ale myslím, že mu pusu dát neměla. A když už, tak na tvář. Chudáček Jimmy. :( Je to tak rozporuplný! Vážně se nemůžu rozhodnout, co je správný a co ne. :D Dneska to po mě nechtějte, je pátek! Jinak si říkám, jak asi bude Stella reagovat až zjistí, že u Chelsie Jack přespal. A proč vůbec nešel za Stellou? Ta by to určitě nechala i u sebe v posteli :DDD Ale jsem ráda, že tak neučinil.
    A teď už konečně k tomu nejdůležitějšímu! JACK! Chtěla jsem vřískat blahem, když jsem to dočetla. :3 Nemá to chybičku. Jsem neuvěřitelně ráda, že tě něco takovýho napadlo. Ještě kdyby spal u Chelsie v pokoji a nějak se projevil.. ale to bych asi od Jacka chtěla moc velkou dávku zájmu a emocí. :D Už takhle musel překonat svojí měsíční kapacitu. A hlavně ti rodiče; ach jo, všechno kazí :D
    Pro dnešek toho víc nezvládnu. Jsem vyčerpaná. :/ Ale tvoje povídky mě vždycky tak příjemně uvolní. O:) Miluju je. Jinak se moc omlouvám, ale dneska už na DZ nemám energii. Doženu to :)
    Přeju krásnou dobrou noc. Adios :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Uf, kdybych měla sesmolit takovejhle komentář, tak už taky nebudu mět na nic sílu :D.
      Jj, Chelsie je ten typ, co je dost hloupej na to, aby propadal, ale dost chytrej na to, aby s tím něco udělal ;). A jak už jsem psala Mariam, za ty její známky může hodně i ta dyslexie. A kluci nesou taky značnou vinnu :D.
      Maminka není tak podstatná, takže já ani nevím, jaká je normálně, upřímně řečeno :D. Ale viděla bych ji trochu jako fůrii. Fůrii s dobrým srdcem :).
      Jej, dělat zklamanou je fakt horší, to naši už snad pochopili, že dělat nesměj :/
      S tou pusou to vidím asi stejně. Jako Stella má pravdu, ale neměla to dělat a tečka! :D
      Dobrá otázka. Chelsie se ho bude ještě ptát, proč nešel za Stellou a Jack na to bude mít... takovou Jackovskou odpověď :D. No a až se to Stella dozví... to ještě ani já nevím, co se stane :D.
      Pff, to bys chtěla moc po Chelsie i po Jackovi :D. Jejich vztah bude fakt podivnej. Ale tahle situace je rozhodně bude sbližovat.
      Bude rozhodně lepší, když necháš DZ na jindy. Tam nejsou tak oddechový kapitoly. Hlavně ta poslední :D
      Brou noc a moc, moc děkuju! :)

      Vymazat
  5. Áááá... to bolo mega ^o^ Jack a Chelsie, Jack a Chelsie... proste cute x3333

    OdpovědětVymazat
  6. to vypadá na slušnej milostnej trojúhelník!:D (to je přesně to, co mě pokaždé napadne v souvislosti Chelsie+Archie+Jack)... A já doufala, že to nějak zamaskuje a nechá ho spát u sebe v pokoji! Zní to jako bych chtěla nějaký sprosťárničky, ale trochu to urazilo mou mírumilovnost, že ho nechala někde v koutě u výtahu. Každopádně odůvodnit to rozhodně umí, pche :D.... A celkem souzním s Chelsie. Taky mě jednou za čas chytne pocit, že jsem úplně blbá a tak a mám až skoro neuvěřitelnou touhu se něco naučit. Ale jak říkám, jednou za čas. Dobrá kapitola!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D jop, ono to zavání trojúhelníkem. Ale rozhodně to nebude jako v upírákách. Ani v DZ stylu, ani v knižním stylu, ani v seriálovým stylu. Prostě takovej jinej trojúhelník. Vlastně spíš čtverec, ještě Stella :D
      Mně to přišlo dost takový nerealistický, schovávat ho u sebe v pokoji. To by v malým bytě neutajila, ani kdyby se nevím co. A takovej průšvih by si nemohla dovolit. A říct rodičům pravdu? To by Jack možná dostal něco málo peněz a kušuj, takže takhle je to nejlepší pro nás pro všechny :D.
      Jo, věta: „Kdybys byla aspoň pěkná a blbá, ale to ty ne, ty musíš bejt obojí, co?“ ta je mi šitá na míru. Nebo spíš BYLA, tak před 5-7 lety, teď se snažím spíš obviňovat okolí :D.

      Vymazat
  7. Tak já se taky vyjádřím :)))
    Tuhle povídku nečtu moc dlouho, ale tahle kapitola mě nějak zaujala a tak jsem se jí rozhodla přečíst a hodlám si přečíst i předchozí a následující kapitoly :))) Je celkem... Dobrá...
    Postavy jsou milý a fajn, jen někdy jednají podivně, což se ale děje i ve skutečným světě, takže ti to nemám ani trochu za zlý. Zajímavě poukazuješ na to, že lidi ze zoufalství dělají zvláštní věci a zaujala mě ta narážka na ten sen, páč jsem nic z toho snu nečetla... Hmm, snad to brzo napravím :)))
    Jinak dějová linka je docela fajn - zajímavá je část, jak se spolu Stella a Chelsie hádají. Jsem tedy rozhodně na straně Chels, protože to, co Stella udělala mi přišlo takový hodně... Existuje slušný výraz slova děvkařský? Upřímně si myslím, že ani tohle není výraz... Každopádně to bylo zajímavý, ale i celkem nechutný. Koneckonců, kdo by se vycucával s klukem, se kterým nechce nic mít? Podle mě mu akorát dala důvod myslet si opak. Potom to, že Chels propadá - neznám jí a tak nemůžu říct, že by mě to překvapilo nebo ne, ale zní to zajímavě a realisticky. Radši nechci vědět, jak by reagovali naši, kdybych propadala :DDD A nakonec Jack. Vypadá zajímavě, ale jeho postava mi nic neříká. Je zoufalý a celkem by mě zajímalo, kdo ho sleduje... Hmm.... Asi si fakt budu muset přečíst i zbytek.
    Takže celkem dobrá povídka. Jen bych vytkla, že by mohla být trochu víc popsaná, víc emocí - ale to je detail a i takhle je to dobrý. Těším se až si přečtu zbytek :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, že ses ozvala :). Za chvíli tahle povídka bude mít vážně víc čtenářů než DZ, což je... divný :D.
      Akorát se obávám, že nebudeš mít nervy na to číst všech (celkem o ničem) 20 předcházejících kapitol :D. Ale třeba nás obě podceňuju, kdo ví?
      Trochu se snažím, aby se postavy chovaly přirozeně a přitom jinak, než většina knižních hrdinů. Ale většinou se ani moc snažit nemusím, jde to tak samo a líbí se mi to svou nelíbivostí :).
      Stella má bejt trochu děvka :D. Ale nesoudila bych ji tak přísně, vždyť žijeme v době, kdy je normální, že spolu spí kámoš s kámoškou - což neschvaluju, ale spousta lidí kolem mě ano.
      Jack je hlavní postava, takže by to minimálně chtělo přečíst si kapitoly, co zahrnují jeho maličkost :D.
      Hm, souhlasím s tebou, píšu to trochu... stroze. Zkusím nad tím popřemýšlet, ale nemůžu zaručit, že se něco změní. Za prvý nevím, jestli něco měnit chci, za druhý nevím, jestli, i kdybych chtěla, bych to zvládla :D
      Pokud budeš ještě někde někdy něco komentovat, tak by se šikla přezdívka O:)
      Jinak tě tu vítám a snad tu najdeš příjemný zkrácení času :).

      Vymazat
    2. Mě se anonym celkem zamlouvá :))))

      Vymazat
    3. Fajn, ale nějaký podpis (klidně jenom xxx) by nebyl na škodu, protože když je víc anonymů, tak jaksi... mi začnou splývat a já nevím, komu se co líbí, nelíbí, a prostě komu odpovídám :/. Ale momentálně tu anonymně není nikdo, takže momentálně dobrý :D.

      Vymazat
  8. Wow! K tomu nejde napsat nic jinýho - druhou půlku jsem přečetla snad na jeden nádech... :) Vyvíjí se to hrozně zajímavě a netrpělivě čekám na další kapitolu! :)

    OdpovědětVymazat