Jak vložit přezdívku a odkaz na blog do komentářů? Návod (v komentářích) zde

Skloňování šunkič zde

Kontakt zde

sobota 7. září 2013

Vampýrská Akademie jako film

Když jsem před chvilkou na čsfd viděla trailer na Vampýrskou akademii, byla jsem štěstím bez sebe a hned si ho pustila. I když většinou filmy ty knížky úplně zmršej - obzvlášť tenhle žánr -, stejně jsem neponaučitelná a těším se jak blázen... ale já vám nevím, už ten trailer ve mně vyvolává rozporuplné pocity. Hlavně Lissa, která říká "Em, thanks?" vůbec nepůsobí tak, jak jsem si ji představovala. A co to tam má za proslov o tý krvi? Vůbec nevím, jakou spojitost by to mělo mít s knížkama. Vždyť tam se nic takovýho neřešilo, ne? No, možná je to jenom tím střihem. A jinak? Vypadá to na akční, erotický horor, což mi přijde jako naprosto otřesná kombinace. Ale možná to jen vidím moc černě. A musím přiznat, že mi z toho traileru přeběhla husina hned 3x, což je znamení toho, že mě to zaujalo a zasáhlo. A líbí se mi herečka pro Rose a z Dimitrije toho sice moc vidět není, ale úplně mi stačila ta postava v plášti a vím, že se mi bude líbit :D.
Co myslíte vy? :)

5 komentářů:

  1. Já z toho mám vyloženě strach :D Viděla jsem trailer už myslím pár měsíců zpátky, ale určitě už jsem ho viděla. Lissa mi vůbec nesedí, to zaprvé. Dimitrijovi sice do obličeje vidět nebylo, ale mám takový pocit, že bude o dost starší než Rose. O dost. Já jsem si na jeho místě spíš představovala Prince Kaspiana. :( Teď nevím, jak se ten herec jmenuje. Jedinou radost mi snad dělá Rose, protože tu vybrali vážně dobře. Uvidíme no, jsem zvědavá, ale mám tušení, že to podělali. A hlavně možná pozměnili děj, protože komu by se chtělo točit tolik dílů?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já tyhle věci objevím vždycky opožděně :D.
      Ne, ten herec pro Dimitrije vypadá fakt dobře, a je mu... 28. herečce Rose 19, takže 9 let rozdíl, v knížce 7, pohoda, lepší než v TVD, tam jsou s věkem úplně mímo :D. Navíc ten herec je Rusák, takže nefalšovanej přízvuk a k tomu má příjemnej hlas, z toho mám fakt radost!
      Taky jsem ještě četla (byl to myslím přímo tweet od Richelle Mead, nebo tak něco) vyjádření Richelle k tomu filmu, a podle ní je hodně jako knížky. A mělo by bejt 6 filmů jako knížek, takže nenarvou všechno do jednoho. Ale řekla bych, že první díl nebude trhák, takže to tím taky skončí :D.
      No, každopádně ten trailer je fakt takovej rozporuplnej... ale čím víc se na něj dívám, tím víc se chytám naděje, že ten film bude průměr, a to by mi stačilo, stejně jsem ani v nejtajnějších snech v nic víc nedoufala, ten příběh je úžasně napsanej, ale nemá na to udělat díru do světa podlě mě :).

      Vymazat
    2. Líp bych to neřekla. :) Je úžasnej, ale mega film z toho asi nebude. Toho herce co hraje Dimitrije si hned vygooglím. :D Soudila jsem teda podle jeho zad, a vybavil se mi takovej divnej obličej a už si udělala zřejmě špatný názor. Uvidíme, zdali se dostanou přes všechny díly. :) Mě by možná i stačil ten první, ale nebudu se bránit, když jich bude víc. Nejvíc ze všeho jsem stejně zvědavá na to, jak udělají strigoje! :D

      Vymazat
  2. Já jsem sice teprve u třetí knížky, ale už mě to pořádně chytlo a byla jsem z informace, že bude film, takt nadšená . Ale kromě Rose se mi jich tam moc nepozdává :P Každopádně doufám, že tam bude Adrian, toho jsem si fakt oblíbila :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to strašně chytlavý! Teda já už mám přes měsíc rozečtenej šestej díl a nevím, jestli ho letos dočtu, ale já už to čtu podruhý, to se nepočítá :D. A budu muset zajít k babičce a ukrást jí Hvězdnou knihu. A až nebudu mít co publikovat, tak vám ji tu budu přepisovat, protože to je tak úžasný čtení!!! :D
      Já věřím v toho herce pro Dimitrije. Fakt vypadá dobře. Tady je s ním a Rose jedna fotka a vypadá to slibně (nechali mu aspoň trochu narůst vlasy): http://www.imdb.com/media/rm2605766656/tt1686821?ref_=tt_pv_md_2. Hodně jsem četla, že by chtěli lidi toho... no... Bena Burnse, ale tomu už je 31 a není to Rusák, takže já si myslím, že ten herec, kterýho vybrali, bude dobrej :). A vypadá i sexy :P. Ani ne tak na tý fotce, co tu na ni hážu odkaz, ale když si ho člověk vygooglí jako... jak se jmenuje ten blbec... Danila Kozlovskij, tak jako některý obrázky jsou na poslintanou klávesnici :P.

      Vymazat