Jak vložit přezdívku a odkaz na blog do komentářů? Návod (v komentářích) zde

Skloňování šunkič zde

Kontakt zde

středa 21. srpna 2013

Co se to děje?

Už zase se mi dějou divný věci... ale jinak divný, než obvykle :D

Tak už jsem oficiálně zapsaná na univerzitě v Hradci. Ty předměty, cu budu mít, se mi poměrně hodně líběj, ale stejně doufám, že ještě dopadne ta Olomouc. Vyjádření od nich samozřejmě ještě žádný nemám.
Na zápise jsem se zdržela od 8 do dvanácti a hned na to letěla do práce, kde jsem byla do 7 (vysvětlila jsem jim, že do 9 bych to nedala) a teď jsem totálně mrtvá, ale ještě pudu na třídnickej sraz, to zas jako... už jeden jsem zmeškala.
Máme novej přírůstek do rodiny! Morčátko, který bratr pojmenoval Jill (chápejte, naši psi se jmenujou Jack a Jenny, bráchový přítelkyně pes je Jessie, tak potřebujem někoho dalšího na Dž :D). Jak jsme k ní přišli? Bratr ráno venčil psy a potkal paní z vedlejšího vchodu, se kterou se známe právě z venčení, a ta mu řekla, že nějaký holky nechaly přes noc krabici s morčetem u vchodu, protože je s tím maminka vyhodila. Krávy. Matka i dcery. No a tak jsme se tý chudinky ujali. Je úplně slaďoučká, vůbec se nebojí, když se chová, tak nikam neutíká, oblizuje nás a mručí. Woooo, prostě úplně k sežrání O:). Jo a náš větší pes ji chce sežrat... tím ne úplně něžným způsobem...
Alespoň se mamince plní sen. Nedávno přišla s geniálním nápadem. Podotýkám, že ho myslela smrtelně vážně. Sedíte stabilně? Fajn. Takže, moje maminka nám sdělila, že bychom si měli zřídit Zoo. Ano, Zoo! Naše rodina! Normálně že si koupíme tady kousek od baráku pozemek (jsou tam takový loučky, kousek od centra) a tam že budem mít ovečky, surikaty, kozy, lamy, velbloudy... ale kde na to vezmem prachy a kdo se o to bude starat (já student, bratr posledním rokem student, rodiče workoholici, a samozřejmě nikdo nic nepřeruší), to už nedomyslela. Jsem se málem zadusila obědem, když nám to říkala a došlo nám, že to myslí vážně... Zoo, pane bože! :D:D:/
Jo a dneska na tom zápisu se se mnou dala do řeči jedna fajn holčina a normálně její spolužačka se  prej jmenovala úplně stejně jak já :D. Můj první jmenovec! Do teď jsem znala jenom holku, co se narodila stejně jak já a jednu učitelku, co se jmenovala stejně jak moje babička. Češi asi nejsou moc kreativní na jména :/:D
A taky jsem se málem pozvracela, když se na tom zápise sešly tři nějaký holky a zdravily se stylem "Ahoj, zalíčko," pusinky, objímání... já jen vrtěla hlavou a zpívala si stuuuupid giiiirls, stuuuupid giiiirls... pedág v hradci vážně není zrovna škola pro intelektuály.
A poslední vtipná věc. Ten pěknej zrzek pokladní si šel ke mně koupit svačinu a mně nešlo mu namarkovat pivo (Braník nikdy nejde :/), tak se toho ujal tak nějak sám a s mojí pomocí jsem mu to namarkovala 2x... takže máte před očima tu situaci, jo? Dva pokladní volají vedoucí, aby jim přišla vystornovat pivo... achjo :(:D.
Hezky se na toho zrzka kouká, ale jemu pohled na mě asi nepřijde tak pěknej... no, jeho škoda! :/ :D
Jdu se umejt a opít.
Brou noc :)


Naše malá Jill :-*

3 komentáře:

  1. Smejem sa jak kôň :D Tá ZOO a to pivo... :D

    OdpovědětVymazat
  2. Proč mě tvoje články vždycky tak rozesmějou? :D Nikdo by to asi nenapsal tak vtipně, jako ty. Ještěže jsi tak střelená (nic ve zlým ) ;) užij si opíjení se ;D

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to jsem ráda, že vás to pobavilo :D :). Je docela ironie, že když vyprávím nějakej příběh na živo, tak to většinou za moc nestojí (zamotám se do toho), no a třeba vtipy... to se mi stalo snad jen jednou, že bych vyprávěla vtip a někdo se smál :D. Na živo se lidi smějou jenom mejm poznámkám, takže vlastně zvládám jenom krátký slovní útvary... no, hlavně že píšu :D (šla jsem spát ve 2, tak se nedivte, že je ten komentář takovej divnej)

    OdpovědětVymazat