Jak vložit přezdívku a odkaz na blog do komentářů? Návod (v komentářích) zde

Skloňování šunkič zde

Kontakt zde

pátek 19. července 2013

Dokonalý obrázek pro Dokonalou rasu

Tak, předpokládám, že nikomu jinýmu se do tvoření chtít nebude, už to tu viselo celkem dlouho a nikdo krom Chaky se nepřihlásil. Ale to nevadí, protože Chaky je naštěstí bezkonkurenčně nejšikovnější :P.
Ještě jednou strašně moc děkuju, Chaky :)!!!
Moji buzeraci by málokdo takhle statečně nesl. Já bych se sama poslala někam, nesnáším, když někdo po mně chce, abych něco opravovala podle obrazu JEHO :D. Ale fakt se mi líbí, jak si to udělala, a jsem poctěna, že můžu tvůj výtvor použít jako ilustraci :).
Dámy a pánové, Dokonalá rasa - Kluk jménem Chelsie v podání Chaky!

4 komentáře:

  1. Trochu jsem se při čtení usmívala jak idiot:D Ale taková chvála - fíha. To si vážně nezasloužím, jsem jen ráda, že se líbí :) A upřímně - nebyla jsi tak hrozná, náhodou jsem ráda, že jsme se nějak domluvily a že to vyhovuje. Akorát teda jsem ti mail zahltila obrázkama, protože jsem prostě neschopná udělat něco pořádně, takže mi jakákoliv věc co dělá trvá déle. :D Nemáš zač, já děkuju. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Úplne parádne to je! Tá Chelsie tam pekne zapadla :)
    A skladám klobúk pred Chaky, ktorá dokáže kúzliť s obrázkami. Ja úplne žeriem tie jej výtvory :D

    OdpovědětVymazat
  3. Chaky: To si teda zasloužíš tolik chvály! :) A moji schránce, kam mi denně přicházej alespoň 3 spamy, nějaký obrázky nemůžou ublížit :D.
    Tojo, máš pravdu, domluva byla dobrá, ale kdyby byly role obráceně... tak by byla možná horší :D :).

    Mariam: Viď, ta Chelsie tam prostě sedne! :)

    Cha, cháá, celou stránku k DZ!!! Snad to nebyl jen chvilkový flirt s múzou, mám s ní radši pevnější vztah O:). Ale rozepsaná kapitola mě vždycky nutí víc psát :P
    Brou noc

    OdpovědětVymazat
  4. :D Super obrázok... :D Nádhera :)) Jacka si predsa len predstavujem podľa seba ale aj tak.... :D Je to super :D
    Janka

    OdpovědětVymazat