Jak vložit přezdívku a odkaz na blog do komentářů? Návod (v komentářích) zde

Skloňování šunkič zde

Kontakt zde

čtvrtek 13. června 2013

Rachmaninov

Dneska mám svůj poslední klavírní koncert. Je to divnej pocit.
Každopádně hraju asi nejtěžší skladbu svojí kariéry, kterou trénuju už od září. Je nádherná. Dokonce jsem četla i o jejímu skrytém významu: Rachmaninov měl sen. Byl na pohřbu, panovala tam ponurá nálada, šel v průvodu truchlících k rakvi. A v tý rakvi uviděl sám sebe. Vyděsilo ho to, začal z toho šílet, ale nakonec svůj osud přijal. Když si tu skladbu poslechnete, úplně uslyšíte, kdy se co stalo :).
Držte mi palce, ať to moc nezvorám.
Jo, hraju to o něco pomalejc (nenechte se zmást, do 1:50 to je pomalý, ale pak...). Tadyta nahrávka má 3:48, já to mám odehraný asi za 4:40.
A nevím, co si mám vzít na sebe, sakra!!! :D Asi něco červeno-černýho, to se k tý skladbě hodí. Nebo jenom černýho...

3 komentáře:

  1. Páni, je vůbec něco, co neumíš? :O :D Držím ti palce, určitě to dáš :D :)
    A děkuju za tvoje krásné komentáře :) Jsem moc ráda, že se ti příběh a moje postavy líbí :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Spousta věcí: zpívat, tancovat, házet, šít, plíst, kreslit atd. :D.
      Díky. Když to nedám, tak to je stejně takovej rachot, že se v tom spousta chyb ztratí :D.
      Není zač, je to vážně skvělá povídka :).

      Vymazat
  2. Ehm, no, takže, první tři tóny jsem zahrála o oktávu výš, uprostřed skladby jsem přeskočila cca 6 taktů a ne vždy jsem se trefila do správných klapek... jinými slovy, takhle špatně jsem to nezahrálu už aspoň půl roku :D :/. Dostala jsem šílenou trému jak ještě nikdy, mám toho dost po tý matuře a všech přijímačkách. Když jsem si rozbalovala čokoládu, co jsem dostala, tak se mi tak šíleně klepaly prsty, že jsem ji málem nerozdělala a pak mi spadla... no, procházka a pivo s kámoškou mi pomohly, a když jsem slyšela svou hru, kterou taťka natočil, tak uchem hudebního analfabeta to mohlo znít jako slušnej výkon... ale měla jsem na daleko víc, achjoj, měla jsem slzy na krajíčku a pocit jako při maturitě ze zemáku...
    Tojť vše a tolik k tomu, jak toho hodně umím :D:D:D

    OdpovědětVymazat