Jak vložit přezdívku a odkaz na blog do komentářů? Návod (v komentářích) zde

Skloňování šunkič zde

Kontakt zde

středa 19. června 2013

Hrajete si rádi s grafikou?

Už pěkně dlouho hledám předlohu pro Jacka, ale je to nadlidský úkol. Nejvíc se mu podobá Daniel Padilla, až na ty vlasy, Jack je má mít popelavě blond až světle hnědý, prostě takový ty přírodně bezbarvý, jakoby, a Padilla je má tmavě hnědý.
No, teď k jádru věci: mám pár fotek a chci vytvořít obrázek k Dokonalé rase. Ty fotky ale nejsou nic moc a já nejsem zrovna grafik, takže... chtělo by se do toho někomu z vás? Pokud ano, čtěte dále...
Takže... žádnou velkou odměnu za to nečekjte, je to dobrovolnictví :D.
A k vaší smůle mám jisté podmínky:
  • Na obrázku musí být CELÝ název povídky, "kluk jménem Chelsie" může být samozřejmě menším písmem.
  • Obrázek by měl být tmavý
  • Musí se na něm objevit alespoň Chelsie, nebo alespoň Jack, byla bych však ráda, kdyby tam byli oba.
  • Ideální by bylo, kdybyste Jackovi zesvětlili vlasy a upravili mu oči na tu modro-zeleno-fialovou s kočičíma zorničkama. Ty oči jsou detail, ale na těch vlasech celkem trvám, nebo nesmí být vidět.
  • Můžete obrázek doplnit něčím dalším, např. temnou uličkou, kde se poprvé setkali Jack a Chelsie, nebo boxerským ringem, nebo nějakým velkoměstem, je mi to fuk, ale bylo by dobrý, kdyby to souviselo nějak s povídkou a její prostředí se bude odehrávat tam, kde doposud - škola, box, pizzerie, ulice města, jednotlivé byty postav, možná nějaký bar. Jo a obrázek školy máte kdyžtak v kapitole "Škola volá".
Uznávám, že ty fotky Jacka a Chelsie nejsou nic moc. Pokud najdete vhodnější s podobnými lidmi, nebo s lidmi, kterým nebude tak vidět do obličeje, tak mi je nejprve ukažte (= pošlete na mail) a já vám to buď odkývu, nebo ne. Když mi pošlete už celý obrázek s jinými fotografiemi postav, riskujete, že jste práci odvedli zbytečně.
Pokud máte zájem něco vytvořit, tak mi to prosím napište sem do komentářů, abych věděla, jestli na tom vůbec někdo pracuje. Kdyžtak něco zkusím sama, nebo obrázek nebude, to je taky dost možný :D.
Jestli se vám nechce nic tvořit, ale najdete lepší fotky (každý si postavy představuje jinak, že?), opět mi je moc, moc prosím zašlete!
Pokud bude víc zájemců, zveřejním všechny jejich obrázky a bude se o nejlepším veřejně hlasovat. Jakou váhu by měl mít můj hlas, to ještě nevím :D.
Obrázek může vytvořit samozřejmě i ten, kdo povídku nečte.
Snad je vám jasný, že na veškeré dotazy vám odpovím buď tady, nebo i na mailu. A vůbec mě to nebude otravovat, právě naopak!

Takže... kdo se hlásí dobrovolně? Budu moc, moc vděčná za jakoukoliv pomoc :).

 

Tenhle obrázek není nejvhodnější,
protože Chelsie by tohle nenosila
Tady vypadá už trochu moc mladě.
Jackovi má být 17
Konkrétně tenhle obrázek se nejvíc podobá Jackovi. Až na ty vlasy!!! Jack nemá bejt šampón a dávejte si bacha na usměvavý fotky, ty taky neberu, musí se to i tvářit jako Jack Freeman! :D
Ehm, nudila jsem se, tak jsem mu ty vlasy zkusila zesvetlit sama... klidně to zkritizujte, nevypadá to zrovna přirozeně, ale víc toho nevykouzlím :D :)

2 komentáře:

  1. Heleď zkusím se po něčem poohlédnout. :D Ale je to vážně těžký. Já v tom taky nejsem zrovna expert (změna barvy vlasů nebo očí - to fakt neumím:/) a navíc je Jack ještě trochu asiat a já si ho představuju úplně jinak. :D Bude to sakra těžký. Ale možná bych ti mohla na email alespoň poslat nějaký obrázky co najdu. Snad to pomůže :) chtěla bych ho vytvořit :D ale na to prostě nemám zkušenosti. :/ Já jen prolínám obrázky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty že nejseš expert? Tvoje výtvory vypadaj mnohem víc profi jak ty moje :D. Prolínání obrázků ani neznám.
      No on je Jack absolutně nepředstavitelnej, mi to tak přijde :D Najít někoho, kdo je spojením černocha, bělocha a asiata... no, jeho popis je v prvním prologu kdyžtak.
      Budu ráda i za jednotlivé obrázky i za celý návrh, když se ti bude chtít ;).

      Vymazat