Jak vložit přezdívku a odkaz na blog do komentářů? Návod (v komentářích) zde

Skloňování šunkič zde

Kontakt zde

úterý 28. května 2013

At least we both know that I tried

Edit 29. 3.: Zdá se mi to, nebo jsem se dneska učila nakonec víc jak včera? :D No nevadí... jestli si vytáhnu EU z frájiny nebo ájiny tak budu asi brečet :(. Achjo, brou noc... od 7, tyrani, proč musím maturovat už od 7?!


Sice jsem to nestihla tak, jak jsem si plánovala... ale tak... improvizovat docela umím :D. Opravdu nechápu, proč se někteří lidé přestanou starat o blog kvůli maturitě, mě loni úplně vystresovali, a teď když vidím, jak to je... stejně se nikdo nemůže učit pořád, i spolužáci třeba vstávaj v 7 a choděj spát po půlnoci (to opravdu není můj případ), ale mezi tím jdou na net, zkouknou nějakej film... takže opravdu nevidím důvod, proč si odepřít blog. Já stíhám i klavír. Tak trochu. A byla jsem i několikrát venku s kámošema.
Každopádně mám pocit, že absolutně nic neumím, a že mám místo mozku z hoven kostku (jak by řekl můj tatínek), ale to k tomu holt asi patří :D. Začínám bejt vystreslá z frájiny a ájiny, páč mi nejde monologicky kecat na nějaký téma... ale tak chci to kur*a studovat, ne?! Patřím přece k nejlepším ve třídě, na vysvědčení jsem měla vždycky 1 nebo 2... a nejsem ten typ, co by se ve stresu zaseknul, jsem ten typ, co se ve stresu klepe, zakoktává, dělá chyby a žvatlá nesmysly, ale snaží se a zůstává při vědomí. Udělala jsem DELF na 70%... takže z pohledu jiné osoby je nemožný, abych to neudělala, ale těma mýma očima, s tou mojí bujnou fantazií, to mám docela v živých barvách :D. Nebo ještě jinak, na 4 si věřím, ale 4 nechci. Trojky beru, ale čtyřky... to ne, to si nezasloužím za tu snahu :/.
Tak, tohle bylo víceméně pro mě, abych si ulevila, pro vás je písnička, kterou jsem slyšela v Castlovi a beznadějně se do ní zamilovala. Jako do toho seriálu O:).


4 komentáře:

  1. Taky jsem nebyla typ co se zasekne a nemluví, a to mi hodně pomohlo. Mluvit na čas? Já byla tak vystresovaná, že mi jsem měla málo času na moje žvatlání, za koktávání a taky se mi stalo, že jsem jednu větu zopakovala 2x :D Snad, abych se ujistila, že jsem ji řekla nahlas nebo co ... :D
    Já se taky neučila, jako něco jo, ale abych vstávala v 7? Haha :D Až jsem se probudila (nejdřív tak v 9) pak přišla snídaně, odpočinek, učení, odpočinek, odpočinek a aby se neřeklo tak jsem se na to k večeru ještě podívala :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D To já mám vždycky problém s tím, že jsem s mluvením brzo hotová, ať už jsem nervní nebo ne :/.
      A to já se zas docela učím, ale ne pozdě do noci a nenařizuju si budík :D. Jinak šprtám dost, tak 5-6 hodin čistýho času denně, ale mám pocit, že fakt nic nevim... v češtině mám děsný mezery, ve frj mi chybí slovní zásoba, zemák snad okecám... od ájiny nevím, co čekat a co si o ní myslet :/ :D. Bude to sranda...

      Vymazat
  2. No tak to jsem se učila taky, ale ne denně no. Byly dny kdy jsem měla stresy tak se učila déle, a pak zas dny kdy méně. Ale budík jsem si taky nenařizovala a pozdě do noci se taky neučila :D. To by mě mohlo, bych pak byla unavená a nic bych se stejně nenaučila :D
    Ale ty to dáš se nemusíš stresovat, když to u nás dali takový "jedinci", tak ty to dáš s přehledem :)

    OdpovědětVymazat
  3. Hlavně že něco mluvíš :D Vždycky lepší žvatlat a snažit se než mlčet jako ryba :D Mimochodem ta písnička je suprová, miluju tvůj vkus :D Skoro každou co sem přidáš, jde do mého přehrávače :3:D

    OdpovědětVymazat