Jak vložit přezdívku a odkaz na blog do komentářů? Návod (v komentářích) zde

Skloňování šunkič zde

Kontakt zde

neděle 17. března 2013

Šílený kruh

Nestíhám, protože nic nedělám, přitom pořád něco dělám. Někde musí být asi chyba :D. Včera jsem toho zrovna moc nedělala... koupila jsem si rifle, byla jsem PO VÍC JAK MĚSÍCI venku s Aničkou a po víc jak dvou měsících s jedním známým... neměla jsem tušení, že jsem až takhle zanevřela na svůj společenský život :D. Ale ne, chodila jsem do tý posilky s kámošem... s ním 1x, pak s kámoškou a pak sama... já nějak ztrácím pojem o svém životě... sakra, já jsem úplně mimo, uuuáááá!!!! :D :( Pomoc... já fakt nevim, co dřív, protože se snažím začínat od nejmenšího zla, ale ono je všechno zlý, nic mi nejde, a já to nechci dělat, ale já musím, abych se dostala na školu, na který budu zoufalá, ale i na tu musím, abych mohla překládat, jenže mě nikdo nezaměstná, a tak umřu pod mostem... sakra :D
I have lost my mind god knows when and where and how... well, all I can do is wait for him to give it back, can't I? :D
uuuuuíííííííííííííí??!!!
Si mon imagination ne me quite pas, je écrirai un livre et je deviendrai célèbre. En fin de ma vie je meurs hereuse. - to je ukázka z mojí maturitní otázky "Ma future".
No, i ty zbytky zdravýho rozumu mě opustily, ale pořád mám úžasný hudební vkus :D.

3 komentáře:

  1. Jéj, to ti nezávidím :/ Já nejsem ten typ člověka, co se s učením moc sere, takže máš můj obdiv, že se tak snažíš. :) Ale zase budeš mít hezkou 'Future'. Neboj, pod mostem neskončíš určitě :D
    PS: jinak se omlouvám,že jsem tu teď nebyla. Tvoje články mi chyběli <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak v blázinci, když ne pod mostem :D. Já jsem zjistila, že ani nepodlíhám tolik depresím, jako čístému šílenství. Nevím, co je horší :D :/
      Vůbec se neomlouvej, důvod jsem četla a naprosto ho chápu ;). Já si zas dneska nepřečtu MV :(. Prostě musím počkat, až budu mít lehčí hlavu :).

      Vymazat
  2. Chudáku,poslední dobou všichni tak nějak nestíhaj. Včetně mě. Třeba co se týče VH, tak já na to úplně dlabu, no hrůza.
    Každopádně hudební vkus máš úžasnej. :)

    OdpovědětVymazat