Jak vložit přezdívku a odkaz na blog do komentářů? Návod (v komentářích) zde

Skloňování šunkič zde

Kontakt zde

úterý 26. března 2013

Kiss my ass and let me sleep

Originál je: "Kiss my eyes and lay me to sleep", ale moje verze je příhodnější O:)
Proč ale píšu, ne jen proto, abych vás zaspamovala písničkama, ale taky se omluvila těm, od kterých čtu povídky, že je teď jaksi taksi číst nebudu :(. Nesmím se rozptilovat, maturitu mám celkem v paži, ale přijímačky ne-e. Ještě k tomu moje příprava zahrnuje především čtení a psaní, takže jistě chápete, že mám nášlap na silnou alergii na písmenka :D. A to je další věc. Pro psaní dalších kapitol DZ si potřebuju nejdřív něco nastudovat (pokud mě nenapadne nějaká vsuvka), přesněji řečeno jednu nejmenovanou knížku, která má asi 500 stránek, a... no, nečtu povídky, nečtu knížky, to dá rozum. Takže se psaním to vidím ještě bledějc než se čtením vašich povídek, k těm se možná dostanu. Akorát tady budu voxidovat, míň často, ale stále často.
Co jinak? Na mým stolečku je permanentně nechutně tlustá kupička studijních materiálů, na kterou se většinou jenom podívám, zašklebím a odložím na ni talířek od větrníku nebo jiného dietního pokrmu. A už jsem se celkem naučila každej den koukat na brigády, několikrát denně dokonce. Jen zatím nebyla příhodná nabídka... modelka, dermatoložka, mystery shopping... to asi fakt ne. A dneska jsem se málem rozbrečela francouzštinářce v kabinetě, jsem fakt přetažená, a to nedělám ani polovinu toho co ona, a mně štve, že jsem přetažená... to mám opravdu tak malou výkonost?
PS: Písničky jsou všechny při nejmenším melancholický, ale krásný. Krásně se při nich čumí do blba :)




10 komentářů:

  1. Chudáku,nevím co bych ti poradila, s maturitou zkušenost nemám :)Co doporučuju: hodně poslouhej hudbu, fakt to pomáhá. Já si vždycky před testem něco poslechnu a hned sem klidnější.
    A na jaký školy budeš dělat přijímačky?
    P.S.: Ale ten nadpis se ti povedl :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V pohodě, zatím jsem na tom ještě pořád dobře, až bude hůř, sáhnu po třezalce :D. Ale děkuju, seš hodná :).
      Přijímačky dělám do Hradce na pedák z frájiny a ájiny (tuhle školu beru jako jistotu, ale zas tak jistá si nejsem :D) o do Olomouce, tam mám angličtinu, francouzštinu a ještě takovej... SPF test, prostě studijní předpoklady, fujtajbl :/. A tam jsou přijímačky znatelně těžší. Z frj nedali žádnej vzorovej test a ten z ájiny byl pěkně nechutnej, učitelka na něj musela brát slovník. Přesněji řečeno 2 :D.
      A na Velikonoce pro vás budu mít malilinkej dáreček. Nebude to povídka. A moc se netěžte, nebude to nic extra a bude to i pro mě, ale aspoň něco! :D

      Vymazat
    2. Boha jeho, "netěŽte"?!!! Ještě že nedělám přijímačky z češtiny :D.

      Vymazat
    3. Wow! Já z jazyků mám ráda a tak nějak zvládám ájinu-toť asi vše. Fuj, já koza si vybrala jako druhej jazyk něminu. Otřesněj jazyk :/
      Hele můžu tě uklidnit, bratranec tak tak udělal přijímačky na jednu školu, z tý vylítl. Tak se na to vyflák, šel na policejní akademii - z té taky vyletěl. Potom se na to vykašlal úplně a teď hnije doma.
      Dáreček - mám ráda dárečky a překvapení :) Těžit se nebudu, ale trochu (víc) se budu těšit :D

      Vymazat
    4. Já jsem marná na všechno, ale když umíš jeden jazyk, tak ty další už nejsou takovej problém ;). Němčinu jsem měla dva roky na základce a stačilo mi to! :D
      No, já až to na tý vejšce uvidím, tak z ní asi taky pomažu, už jenom otázka, jak moc dobrovolně :D.

      Vymazat
  2. Mystery shopping neee - to nám chodí do práce a je to opruz! :D I když jestli ráda nasráváš lidi, tak by tě to asi ba :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ráda nasrávám lidi, ale svými vlastními metodami, přes mystery shopping by si mohli myslet, že to myslím vážně, a to nehrozí :D.

      Vymazat
  3. Ty písničky se dost hodí :) Člověk si myslí, že hůř už bejt nemůže a ono prd. :D
    Jinak, to učení ti vážně nezávidím. :/ Ale chápu to, takže si nedělej starosti. Blog má být zábava a ne povinnost, učení je důležitější :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vždycky se najde něco pozitivního, všechno jde, když se hooodně, hodně chce a člověk musí chtít ;).
      Mě to svým zvráceným způsobem to učení baví, protože se konečně učím něco, co v budoucnu využiju a co mě zajímá. Jenom je frustrující, že se toho mám hodně co učit a že pokroky dělám pomalu. Ale dělám, a to je hlavní! :D
      No, stojí mě to celkem dost sebeovládání, abych nebyla ani tady, ani nikde jinde na netu, čas by na to pořád byl... ale vyplácí se mi to, testy mi ubývají a když jsem hodně unavená, čtu si alespoň Nejužívanější anglická přísloví a ty známý nebo hezký si podtrhávám. Třeba: A man will never change his mind if he has no mind to change (jejich překlad: Od zabedněnce nelze čekat změnu postoje). Už jsem v nějakejch testech viděla i doplňování příšloví, takže to možná i využiju :D.
      Brou noc ;)

      Vymazat
  4. Hodně štěstí,Saláme.S tím učením to ale nepřeháněj... Dàš to levou zadní.

    OdpovědětVymazat