Jak vložit přezdívku a odkaz na blog do komentářů? Návod (v komentářích) zde

Skloňování šunkič zde

Kontakt zde

neděle 24. března 2013

Jsem na sebe hrdá!

A musím si dát dvě předsevzetí: Nemluvit jak kanál a trochu si srazit hřebínek. Nějak si o sobě moc myslím... myslím... pozná to na sobě člověk vůbec? :D
Každopádně, proč jsem na sebe hrdá...



Mimochodem, to sluníčko bych nakopala do zadku. Přes den je úžasný, ale ráno se budím v 7 a už nemůžu usnout :/
Včera jsem byla s dvěma kámoškama v Martini's baru. Nebyla to hospoda, což je pro mě nezvyklý... drahý pivo a na drinky moc nejsem :/. No, ale kámošky to tam maj rády, tak jsme tam šly. Dlouho jsem se takhle nezasmála, málem mi upadly tváře :D. Náš stoleček byl hned vedle kytaristy, takovej postarší týpek, sympatickej, a hrál dobře (ta kytara byla elektrická). A vyzýval nás ať jdeme všichni tancovat... jenže nikdo nešel... a já když jsem připitá, tak nedělám nic radši, než tancuju... :D... Tak jsem asi tři písničky přemlouvala holky, ať jdou se mnou, ať nejsou suchaři (protože za suchara, co málo pije a chodí domů brzo, jsem všude většinou já), ale marně. Tak jsem se namíchla, sundala si svetr a šla na "parket" sama. Jakože úplně sama, nezájem, že na mě lidi koukaj, a začala jsem trsat. Jestli tohle není známka odvahy, tak už nevím :D. Kytarista měl radost, něco na mě i zamlel, ale nevím co, byla jsem v rauši. Jeden chlapík mi dokonce zatleskal a uznale přikývl. Ještě aby ne! :D Když už chtěl jít pan kytarista domů, tak jsem ho přemluvila ještě na jednu rychlou písničku a dokopala jsem alespoň jednu z těch kámošek, ať jde se mnou. Tvářila se, že mě pak taky nakope, ale co :D. Každopádně vůbec nevím, kde se to ve mně vzalo... normálně je to tak, že si jenom představuju, jak dělám takovouhle nějakou skopičinu... jakože se najednou rozeběhnu na ulici a poskočím si... představuju si to, ale nikdy to neudělám... no, bez těch 3 piv bych to asi nezvládla :D.
A teď zpátky do reality... francouzštinářka mi ještě neposlala téma na další sloh, ani materiály na 2 maturitní otázky, ale tak si budu muset vystačit s tím, co mám, a s vlastní fantazií, no... pak ještě jednu maturitní otázku z AJ... dějepis... jo, to bude super den, ještěže nemám kocovinu (první polovina věty ironie je, druhá už ne, vážně je mi dobře, jen lehká dehydratace).
Tak přeji hezký den a jděte i za mě ven!


I feel shook, every time I close my eyes and travel into the place in the back of my mind,
it's a place where memories are hide and my thoughts combine,
I see places and thousand of faces all at the same time.
Now look, everybody close your eyes...


9 komentářů:

  1. Já vždycky tancuju ráda. Kdybych tam byla, šla bych s tebou :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Za 14 dní tam je zas, takže tě očekávám na parketě :P :D.

      Vymazat
    2. Můžu se zeptat odkud jsi? Vím, že nějakej Martini´s bar je v Pardubicích.
      Já bych se asi neodvážila jít takhle trsat, ani po třech pivech ne.
      Sakra, sedím si v obýváku a ségra kouká na Paranormal activity 3. Fuj, jsem posraná a to je teprve odpoledne :) Nemám ráda horory.

      Vymazat
    3. :D:D Jojo, v Pardubicích je Martini's bar... pěšky tam dojdu za 20-25 minut, takže asi takhle ;).
      U mě jsou 3 piva celkem dost, ale nevím, jak velkou na tom měli zásluhu :D.
      S těma hororama nápodobně. Jakmile je to horší jak Kruh nebo Silent Hill, tak zavírám oči a zacpávám uši.

      Vymazat
    4. já jsem z dědiny kousek od Hradce Králové, takže jsme skoro sousedky :D Já jsem si taky zakrývala oči, ale ségra s mamčou se mi smály, tak jsem si radši přinesla noťas a v kritických chvílích čuměla do něj :) Kruh mi taky přišel docela koukatelnej, mně spíš vadí duchové a takový ty nadpřirozený věci, a pak ještě když tam vystupujou zvířata a děti. Jsem máslo, no Xd

      Vymazat
    5. No nevím jestli dorazím do Pardubic :D Snad až si alespoň vyzvednu občanku :DDD

      Vymazat
  2. Wow, tak to bych asi nedala... :D Já se musím sakra opít, abych šla tancovat(první diskotéka asi v 18-ti z donucení - jsem metalový dítě, no XD). :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já v životě na diskotéce nebyla, mám panickou hrůzu z velkýho množství lidí na malým prostranství a ještě vydejchanej vzduch, to mě rovnou můžete pohřbít zaživa :D. Takže si tancuju spíš na soukromejch akcích u někoho doma, na stužkováku nebo když jsem v hospodě, tak alespoň v sedě vytvářím nějaký kreakce... nechtěla bych se vidět :D.
      Metalisti mi přijdou fajn, ale metal ani ne, ne ve svojí ryzí podobě O:).

      Vymazat
  3. Tak já taky diskotéky nijak nevyhledávám - lidi mě děsej stejně, jako tebe - hlavně za střízliva mám pocit, že se na mě každej kouká - když se opiju, tak je mi to pak jedno... XD
    Já jsem tím doslova "odkojená" - táta nikdy neposlouchal nic jinýho, místo ukolébavek mi hrál KISSáky a místo pohádky před spaním mi vyprávěl o Motýlkovi (vězni :D). Poslechnu si i jiný věci, ale tohle je prostě moje srdeční záležitost... :)

    OdpovědětVymazat