Jak vložit přezdívku a odkaz na blog do komentářů? Návod (v komentářích) zde

Skloňování šunkič zde

Kontakt zde

neděle 3. března 2013

42. kapitola

Komentář autora: Za co? Čím jsem si takovejhle stav zasloužila? Asi umírám :(. Večer jsem se kvůli rýmě neustále probouzela, mám teplotu a antibiotika. Ale co je vůbec nejzávažnější, nemám chuť k jídlu! To je u mě vrchol všeho :D:/. A pořád bych jenom spala...
Ale dost už hekání. Co ke kapitole? Opět není moc dlouhá, mihne se v ní Ivan a Elča bude křičet. Nic veselého.
Klidně si šetřete komentáře na epilog, teď když jich tu moc nebude, tak budu v klidu, ale prostě poslední kapitola (epilog) se komentovat musí! :D
Jdu zkusit spát. Myslím, že už se tu dneska neobjevím, je mi fakt blbě.


Dny plynuly. Pomalu. Za to můj stav se zhoršoval velmi rychle. Nálady jsem střídala jako ponožky a čím dál víc se uzavírala do sebe. Nikomu jsem neřekla, co se stalo. Ani jsem nepřiznala, jak moc mi chybí dětská krev. Stefan si na to vzpomněl a pokoušel se o tom se mnou mluvit, ale já ho vždy odbila.
Horší to bylo s Damonem. Často jsme se dostávali do konfliktů, odjakživa byl hádavý typ a já paličatá. Nechtěla jsem to. Nenáviděla jsem se za to! Ale pozdě brát slova zpátky… Většinou to vznikalo kvůli hloupostem. Moje odtažitost ho však pobuřovala čím dál víc. Vztekem překrýval lítost, já lži skutečnost. Opravdu harmonický vztah. Opravdu šťastné manželství. Měla jsem dokonale naučené dvě věty. Pro Damona: nech mě být a pro Stefana: jsem v pořádku. Jedné noci jsem musela vymyslet větu číslo tři.
Poklidně jsem spala, když se najednou v mé mysli zrodil sen. Nebo mi tam spíš byl vložen.
„Nazdar, Elčo.“
Asi po týdnu mě navštívil Ivan. Vypadal spokojeně, jako by omládnul.
„Čau, Ivčo,“ pozdravila jsem ho rozjařeně a posadila se k němu na gauč. Vytvořil iluzi jeho obývacího pokoje na Sibiři.
„Tak jak válčíš s chlapama?“
„V pohodě.“ Další lež. „Je skvělý být zase pospolu.“
„Vážně?“ Bohužel mě znal až příliš dobře.
„Mohlo by bejt líp ale i hůř. Nějak se s tím vypořádáme. Co Ira?“
Při vyslovení jejího jména se celý rozzářil.
„Jo, fajn. Nastěhovala se ke mně do ložnice.“
„Já bych řekla, žes ji tam spíš uvěznil.“
Nevinně pokrčil rameny. „Okovy jí vzrušujou.“
Zasmála jsem se.
„Hlavní důvod, proč jsem ale přišel, je, že mě zajímá, jak se vypořádáváš se svou závislostí.“
Tak prý žerty stranou…
„Nejsem závislá,“ odporovala jsem.
Jeho výraz pomalu tvrdl a to nebylo dobré.
„Přestaň to zapírat. Máš problém, Elčo, oba to víme. Vsadím se, že i ti tví hoši něco tuší, copak to nevidí? Copak TY to nevidíš?“
„To ty si přestaň domýšlet! Říkala jsem ti, že je to stresem, a taky bylo. Od té doby, co jsem se vrátila, je mi fajn.“
„Proč jen tomu nemůžu uvěřit.?“
„To bych taky ráda věděla. Vlastně ne, je mi to jedno. Už mě nepotřebuješ a já tebe taky ne, nemusíme se o sebe starat.“
To se ho dotklo. „Tak tohle si myslíš? Že se odstěhuješ a uděláme za vším tlustou čáru? To já tě do tohohle přivedl a není den, kdy bych si to nevyčítal! Ale říkal jsem ti, že se o tebe postarám, a svoje slovo taky dodržím.“
„Rozhodla jsem se sama a dobrovolně a šla bych do toho znovu, protože jsem díky tomu porazila Katherine a všechny ty kecy o ničivých následcích byly jenom kecy!“
„Až to uvidím na vlastní oči, možná tomu uvěřím. Dělej, nadiktuj mi adresu.“
Vstala jsem a naklonila se nad něj. „TY mi nebudeš poroučet. Nejsem tvůj otrok, nejsem tvoje nic, není ti NIC do toho, co dělám! Koukej padat z mýho života, nebo tě z něj sprovodím sama.“
„Tohle nejsi ty…“
Ďábelsky jsem se zakřenila. „Ne, Ewane, přesně tohle jsem já.“
Probudila jsem se. Už jsem ho měla plný zuby, plešouna jednoho. Posadila jsem se na posteli a promnula si oči. Ohlédla jsem se na svého spícího manžela. Pohladila jsem ho po vlasech a přitulila se k němu. Tiše zamručel a ovinul paže kolem mých ramen. Políbila jsem ho na hruď. Najednou jsem dostala chuť s ním dělat velmi neslušné věci. Vyhoupla jsem se na něj. To už ho probudilo a otevřel oči.
Jenže to nebyl Damon.
Byl to Stefan.
Začala jsem ječet. A ječela jsem hezky dlouho a hezky hlasitě. Odmrštila jsem se proti zdi a zůstala sedět na podlaze. Stefan ke mně rychle přiskočil a chytil mě za ramena.
„Eleno, uklidni se!“
Někdo otevřel dveře a rozsvítil světlo. Můj řev pomalu odezníval, až zanikl úplně. Podívala jsem se na sebe a zjistila, že jsem nahá. Stefan si toho po chvíli také všimnul a pustil mě.
Nově příchozí byl Damon. Vztekle na nás mhouřil oči, přistoupil ke Stefanově posteli a hodil přese mě peřinu.
„Mohl by mi někdo vysvětlit, co se to tu kurva děje?!“
„Já nevím,“ odpověděl klidně Stefan. „Vzbudil jsem se a ona ležela v mojí posteli. Zbytek jsi slyšel.“
„Tím si nejsem tak jistej, protože jsem do teďka spal,“ zavrčel Damon, který si zřejmě vydedukoval, že prošvihl moje a Stefanovo hlasité milování.
„Eleno?“ vybídl mě výhružně ke slovu.
Jenže já nebyla schopná ani toho slova. Seděla jsem tam a třásla se. Ještě pořád se mi chtělo křičet.
Damon zaťal pěsti a vztekle zafuněl. „Našel jsem tě nahou v pokoji mýho bratra. Jestli okamžitě nezačneš mluvit, tak…“
Byl opravdu hodně, hodně naštvaný, když ani nedokázal vymyslet dostatečně strašlivou výhružku. Ale já měla vážně ztuhlý jazyk a hruď natlakovanou smíšenými pocity k prasknutí. Věděla jsem však, že jestli budu nadále mlčet, Damon Stefana zabije. A tak jsem se znova dala do křiku.
To oba bratry zarazilo. Dívali se na mě s nečitelnými výrazy. Já byla ráda, že už se můj manžel trochu uklidnil, a opět jsem zmlkla.
Ticha si všichni užívali hodnou chvíli.
„Myslím, že byla náměsíčná,“ řekl Stefan. Jeho hlas se při každém slově lámal.
Damon přikývl. Postavil mě i s peřinou na nohy a odvedl do naší ložnice.
„Klidně spi,“ políbil mě na čelo a přikryl až po bradu. „Hned budu zpátky.“
Nechtěla jsem, aby mě opouštěl, ale chtěla jsem být sama. Chtěla jsem utíkat jako o život, ale nebyla jsem sto se hnout. Co jsem ale chtěla a mohla, bylo poslouchat Damonův a Stefanův rozhovor. Možná jsem přicházela o rozum, ale natvrdlá jsem ještě nebyla.
„Z tvého pohledu usuzuju, že víš, co se s ní děje,“ to byl hlas mého manžela.
„Zmiňovala se ti někdy o dětské krvi?“
„Ne.“
„A víš o ní něco?“
„Ne, měl bych? Je snad jako každá jiná…“
„Nejspíš ne. Elena ji pila, když byla na Sibiři. Říkala, že jí dává sílu. Jednou ale taky naznačila něco o vedlejších účincích.“
„Jaký vedlejší účinky?“
„To nikdo neví, nebo to alespoň tvrdí.“
„Proč mi nic neřekla?“
„Zřejmě to nepokládala za důležité. Se mnou se o tom moc nebaví. Nechce to řešit a veškeré následky popírá.“
„A ty si myslíš, že lže.“
„Mám strach, že jí to ubližuje.“
„Ale vždyť už ji nepije, nebo snad jo?!“
„Ne, pokud vím, tak ne. Ale možná že právě to její stav zhoršuje.“
„Jdu si s ní promluvit.“
„Nemyslím si, že to k něčemu bude, akorát ji rozrušíš. Počkej s tím do rána.“
„Pořád ale nechápu, jak to souvisí s tím, že byla nahá u tebe v posteli.“
„Kdyby mezi námi něco bylo, proč by křičela?“
„Já nevím, třeba jste na to šli tvrdě.“
„Mluví z tebe žárlivost, bratře. A dělá tě paranoidním.“
Ticho.
„Ráno si všichni promluvíme,“ odsekl Damon a bouchl dveřmi.
Šel spát někam jinam a mně se ulevilo. Už jsem věděla, že chci být sama a přemýšlet. Takhle jsem dál nemohla. Nemohla jsem dělat věci, aniž bych si je uvědomovala, nemohla jsem neustále reagovat přehnaně a potom se omlouvat se slzami v očích. Musela jsem to zastavit a podobně jako bratří Salvatorovi jsem dospěla k názoru, že nejlepší bude řešit všechny problémy až ráno. Ráno všechno vyřeší…


Pokračovat na další kapitolu - epilog

13 komentářů:

  1. :D
    Ehm, to není vtipný, já se ale kdo ví proč směju :D Asi že se probudila u Stefa v pokoji - nahá. Hmm... :D Jako, asi by mě to mělo zarážet nebo... bych měla bejt kvůli Damonovi naštvaná, ale já se jen směju :D
    Dobře, první část komentu ignoruj, začneme znova...
    Ivááán! :) I když jenom ve snu, potěšil mě :) Vzbiuzení u Stefa... myslela jsem si, že je to taky jen sen, ale ono houby! :D Rozčílený Damon byl super :D
    A už se to ví... tak nějak :P :D
    Brzo se uzdrav :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak tohle je zajímavý. Takže Elena se nahá probudila u Stefana v posteli a oni nic nedělali? Dobře. Naštvanej Damon? Pěkný. Ale co mi neleze do hlavy je to, že už bude jen epilog (+ předělané a vynechané scény) a ty máš dost otevřených věcí. Buď to nějakým zázračným způsobem ukončíš, nebo tato série skončí velice otevřená.

    Jinak hodně štěstí při uzdravování :)

    OdpovědětVymazat
  3. Né. Chudák Elena ani neví co dělá. I když musím říct, že by mohlo být zajímavý to vymýšlet, protože fantazii se přece meze nekladou! :) štve mě, že je hrubá na Damona, protože já mít za manžela Damona...ach. :D a na Ivana taky bejt hnusná nemusela, ale za to může samozřejmě ta dětská krev.
    "Vztekem překrýval lítost, já lži skutečnost." ♥:) [palec hore ;)]
    "Nevinně pokrčil rameny. „Okovy jí vzrušujou.“" tak to mě rozesmálo :DD
    "Už jsem ho měla plný zuby, plešouna jednoho." :DDDDDD "plešouna jednoho" :DDDDDD
    Super kapitola! Úplně jsem ráda, že publikuješ tak často! :))))
    a ať ti je brzy dobře. Chřipka, rýma a kdoví co je teďka permanentně ve vzduchu. Jen čekám, kdy mě to taky položí. V podstatě jsem skoro jediná přeživší v naší rodině! :D ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Wooooooaaaah, skvelá kapitola (čo iné sa od teba dá čakať)! :) :D

    OdpovědětVymazat
  5. Odhlašovala jsem si přes net obědy, tak mě napadlo, že se tu zastavím. A napíšu půl stránky ke třetí řadě :D.
    Verča: To je vážně zvláštní, že tě to rozesmívalo :D. Ale tak jistá skrytá tragikomičnost v tom možná i je, co já vím.
    Si tak říkám, jestli jsem to s tou Elenou nepřehnala. Náměsíčnost, krvelačnost, přecitlivělost... chudák, jí pěkně dávám :D.
    Andul: Nedělali, no. Stefan si Eleny všimnul, až když si mu sedla na klín, dračice :D.
    Já si myslím, že za ten epilog mě sežerete :D. Bude to končit relativně otevřeně. Ale aspoň budete s jistotou vědět, co se bude řešit v další sérii :).
    Sophi: To jo, ale já bych si ty meze mohla stanovit, aby to pak nebyla slátanina :D. Už by žádný další špatný vedlejší účinky bejt neměly. Teda jeden mám tak trochu vymyšlenej, ale ten je takovej spešl a pro Elenu je vlastně neutrální.
    Ta věta s tou lítostí a lži se mi taky líbí :).
    Jojo, já byla do včerejška jediná přeživší v rodině. Všichni se uzdravili a já tejden na to lehnu :D. To ale snad nebude tvůj případ.
    Mariam: I ty lichotnice :D :). Abych jednou nepřekvapila, jako jsem překvapila zeměpisářku, když jsem po všech těch jedničkách dostala 4 :D. Ale nakonec to byla trojka, špatně mi sečetla body. I tak na mě ale koukala jak na zdrákyni.

    OdpovědětVymazat
  6. Je mi Elči líto, tohle si nezaslouží. :( Uvítací sex s Damonem se nekonal, tak skočila na Stefana :D Né, skvělá kapitola. Začínám si dělat o Elenu starosti. I to, jak odbyla Ivču, to prostě není ona :/ Měli by jí dát okovy, dokud se z toho nedostane :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nevím, proč jsem na ni tak zlá... snad jí to někdy vynahradím :D.
      Jedna věc s okovama mě napadla, ale nakonec jsem ji zavrhla. Stačí, že je má Irina :P.

      Vymazat
  7. Nahá? Se Stefanem v posteli? Ne, ta kombinace se mi vůbec nelíbí!! Ale líbila se mi pak její reakce :D A nejvíc se mi v téhle kapitole líbil Damon, v takové vážné situaci jsou ty jeho poznámky fakt nezbytné, „Já nevím, třeba jste na to šli tvrdě.“ :D - to se mi líbilo nejvíc. A ten naštvanej Damon byl taky super, jsem ráda žes je tam nechala zase se trochu odvázat s těmi sprostými slovy, je to přirozenější. No a Ivan, tak trochu jsem doufala, že se to s Elenou pokusí nějak vyřešit, teda spiš že ho ona nechá aby jí pomohl ale tvoje verze byla taky super, takhle šílená Elena je celkem zajímavá.. Jo a jsem ráda, že už je do toho Damon tak nějak zasvěcený ale trochu se bojím ale zárověn se i těším na ten ranní rozhovor. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moje postavy mají vybranější slovník než já :D. Ale občas by to sprostý slovo mělo padnout, taky se mi nelíbí, když je to moc uhlazený. Ještě tak Stefan, ale Damon? U toho by to vážně nešlo.
      Zas tak úžasnej mi Damon v těhle scénách nepřišel, taková hysterka, ale dobře :D.
      Pro Ivana mi zatím nezbývá moc místa, ale ještě ho zapojím :). Zatím ho zaměstnává dostatečně Ira, dejme tomu :D.
      Ráno nebude příjemný.

      Vymazat
  8. Chudák Ivča, jde si s ní pokecat do snu a dostane se mu takovýho vyhazovu, aspoň se utvrdil v tom, že se něco děje. Elenu ale lituju víc a taky docela Damona, asi neví, co si o tom všem má myslet...

    OdpovědětVymazat
  9. Omlouvams e zejsem nekomentovala i ty minule povidky kamarátka mi poslala odkaz na tvou stranku a moooc se mi zalibyla takzem mnela vsechny povidky precteny v jeden den a komentovat vsechny se mi moc nechtelo :D
    K povidce:Tahle povidka bude urcite patřit ktem super ikdys to sou vlastne vsechny :D moooc se mi líbyla :D :D Ale neliblo se mi stefan z elenou ale moooc se mi libila damonova reakce :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Někdy i jeden komentář mluví za všechny, takže děkuji :). Navíc kdybys za jeden den okomentovala úplně všechno... to bych četla sakra dlouho, takže jsi v závěru udělala dobře :D:).
      Ale no tak, scény Stefana a Eleny jsou taky krásný! :D Teda tahle zrovna ani ne, ale to jaksi není jejich chyba :D.
      A jen tak ze zvědaosti můžu se zeptat, jaká kamarádka? Já abych věděla, komu vděčím za doporučení. Tak či tak, vyřiď jí mé díky, prosím :).
      A tobě taky ještě jednou děkuju, mám pocit, že mě po přečtení tvýho komentáře míň bolí hlava, vážně :D. Jsem ráda, že se ti tu tak zalíbilo. Uvidíme se u třetí série ;).

      Vymazat
  10. Kamoška se jmenuje Sandra janoušková, ale netuším jak se tady podepisuje :) Určitě viřídím :D Jsem rada že tě hlava bolí mín zrovna z mího komentáře je to pro mne čest :D Tak u 3.serie :D
    -K-

    OdpovědětVymazat