Jak vložit přezdívku a odkaz na blog do komentářů? Návod (v komentářích) zde

Skloňování šunkič zde

Kontakt zde

čtvrtek 21. února 2013

... To mám opravdu tak špatný vkus, nebo tvoří většinu národa idioti?

Pardon... dál si jenom vylejvám vztek a žasnu nad tím, jak tak geniální seriály můžou bejt považovaný za téměř odpad! :/


Dokoukala jsem Willa a Grace... podruhý :(:D. Jediný způsob, kterým mohu překrýt svou bolest, je najít si nový seriál. Ne, ne hledat si nový koníček nebo se věnovat užitečnějším věcem, nejsem přece sebevrah. Tak si zadám do čsfd žebříčku: seriál, americký, komedie, 75% a výš hodnocení. Projíždím to... Pár jich znám, pár se mi jich nelíbí, pár mi přijde průměrnejch. Říkám si, kde je sakra Will a Grace, ti maj bejt někde nahoře snad, ne?... Will a Grace maj 56%... 56%?????!!!!!!!!!!! Vždyť je to... vždyť ten seriál vás úplně nutí ho milovat! Jasně, scén, které mě vysloveně rozesmějou, tam moc není. Jasně, překladatelé posrali několik hlášek. Jasně, to jejich "Někteří lidi jsou strašně nevychovaní," řekne Grace a v zápětí jí upadne kousek koláčku a ona ho zastrčí pod stůl, i když je na návštěvě, a podobné situace jsou snad v každým díle, je už trochu ohrané. Ale je to Will a Grace! Celkem normální homouš a absolutně nenormální heteračka! A Jack a Karen, ti jsou prostě Jack a Karen!... mě to tak namíchlo :D. Ale tím to nekončí... řeknu si, že to teda udělám obráceně, vyhledám seriály DO 75%. A vyjede mi ten pravej skvost: Gilmorova děvčata, Ženatý se závazky (To jako vážně? 69%? Viděli ten seriál vůbec?), Čarodějky (:D ujížděla jsem na nich míň, než většina holek, ale jsou podle mě dobrý), Chůva k pohledání, Sabrina mladá čarodějnice (tu jsem měla ale hodně ráda!), Špionky (No to snad není možný, 53?! Uvědomujou si ty lidi, že je to pro holky do 13 let? Uvědomujou si, že já viděla každičkej díl? Minimálně 545436587x? A že jsem brečela právě kvůli nim, když naši zrušili kabelovku? :D), Deník zasloužilé matky (ok, ten nijak vysloveně nežeru, ale s chutí ho nechávám běžet, když na něj narazím).
Takže, milé čsfd, zklamalo jsi mě už mockrát svými doporučeními... vlastně jsi mi ještě nikdy nedoporučilo nic kloudnýho, mám ten dojem :D. Takže já s tebou na dobro končím! Budu si sledovat svoje "průměrné" filmy a seriály a budu šťastná! A začnu asi s Muži na stromech. I když tam má jeden díl 40 minut, co?... to nee, potřebuju něco 20 minutovýho... no, možná opráším tu Sabrinu... Ježiš, ty lidi mě zase tak nasrali!!!! :D:/
Upíří deníky: 70%, 28. nejoblíbenější seriál... po 2. sérii bych si říkala, že by si zasloužili ještě o trošičku víc. Ale teď mi to přijde hodně. Hodně hodně :/ :D.

8 komentářů:

  1. Taky nemám čsfd ráda a určitě bych si podle toho nevybírala seriál na kterej se koukat :D No ikdyž já Willa a Grace zas nějak moc nezbožňuju ale mám to asi tak jako ty s DZM, prostě když to běží v TV tak to tak nechám a dívám se na to. Nesnáším když češi kritizujou zahraniční filmy a seriály, ať si první zametou před vlastním prahem, české seriály to je jedna hovadina za druhou!!.. No kdyžtak ti můžu doporučit jeden úžasnej seriál "Skins" - britský seriál o zkažených teenagerech. A další skvělá věc je, že nikdy nebyl nadabovaný do češtiny (miluju britskou angličtinu)! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem takovej druhej extrém, já nemám ráda český filmy ani seriály. Nevím, čím to je, prostě mě strašně nebavěj :D. Maximálně tak pohádky, ty jsou fajn. Ale jinak...
      Hmm, to Skins zní docela dobře. Potřebuju něco nenáročnýho hlavně, u čeho se dá tupě zírat :D. Ale já a britská angličtina... no nevim, Rebece v TVD rozumím tak každý druhý slovo, jej ívýslovnost mě vážně hodně irituje... ale Klaus už mi přijde zas v pohodě :D. Takže to zkusím, díky :).

      Vymazat
    2. Jsem ráda že v tom nejsem sama :D Vždycky když někomu řeknu jak nesnáším českou filmařinu tak to skončí hádkou :D No já už delší dobu dobře rozumím americké angličtině a když jsem se začala dívat na Skins tak jsem byla příšerně zděšená kolik toho nerozumím, ale teď už to tak hrozný není když jsem si zvykla :D Podle mě na Skins nemají ani deníky a to mám TVD hodně ráda ale prostě ne.. :DD

      Vymazat
    3. Skins, na to jsem se taky dívala ^^ Ale jen do půlky druhé série, pak už jsem nenašla nic, kde bych to mohla stáhnout nebo se na to zdarma dívat. Jak jsi to dělala ty? :)

      Vymazat
    4. No já si to stahovala z uložto.cz :) a teď mám všechny díly v kompu a shlédla jsem to všechno snad nejmíň 3x :D

      Vymazat
    5. Rebeka nemá austrálsky prízvuk? :D Fajn, nebolo by to prvý raz, čo som trošku mimo. Ale ani ja jej toho veľa nerozumiem :D Poslednú časť TVD som si omylom stiahla bez titulkov a nemala chuť sťahovať to ešte raz, tak som to pozerala tak. Dosť som toho nerozumela, ale nakoniec som všetko pochopila, čiže fajn :D (aj keď ma v ďalšej časti môže niečo prekvapiť, že budem ako "Oni to povedali?" :D)
      Ale zase úplne v pohode rozumiem svojmu "gitarovému učiteľovi", hoci si nie som istá, aký prízvuk má :D (Austrálčan, ktorý sa pre rokmi presťahoval do VB) Ale sama seba prekvapujem, že rozumiem :D
      K seriálom: kebyže nie sú tie TVD, tak ani nič asi nepozerám. Ale tento týždeň som si pozrela film "The Perks of Being a Wallflower", ktorí tu niekto odporúčal (vďaka!) a... páčil sa mi. Slzila som v priemere každých desať minút, ale ta čo :D Konečne "iný" film.

      Vymazat
  2. Já chodím jen na fdb.cz :) Když tam máš totiž obsazení, máš tam rovnou i fotku toho herce, kterej tu osobu hrál, což v čsfd není. Prostě se tam po těch letech víc vyznám, je to pro mě příjemnější. :) Některý lidi jsou ale vážně náročný! Snad nejvíc, co mě dokázala naštvat, byla kritizace Avatara. Avatar - ten nejbožejší, nejlíp udělanej film, na kterym hromada lidí pracovala několik let, a oni to kritizujou?! Jak sakra můžou? :O Má to příběh, je to pravdivý (co se chamtivejch lidí týče) a je to zase něco novýho, co amerika ve filmu dokázala. Já ho naprosto miluju, taky jsem se do nich pustila :D Já už takovýmhle vyhledáváním prostě něvěřím, radši si vždycky nechám něco doporučit. A jestli ti můžu dát tip, tak se zkus podívat na : American horror story (slyšela jsem, že je to dobrý), Supernatural (to má strašně moc sérií :D), Teen Wolf a v něm jebnutej Stiles (osobně pro mě nejlepší seriál hned po TVD), nebo Pretty Little Liars :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jůůů, taková debata tady, to je super!!!! :) :D
    Já teda taky všechno tahám přes uložto, akorát že nedám "save" ale "open". Jen TVD stahuju.
    Mariam: S tím řpízvukem si nejsem jistá, nedokážu to identifikovat, ale myslela jsem si, že všichni původní jsou načáchlý britskou angličtinou :D. To je jedno, důležitý je, že ta ženská má úplně strašnou výslovnost! :D
    Chaky: American horror story jsem viděla první sérii a někde jsem slyšela, že druhá je ještě drstičtější... a to už bych asi nezvládla, na mě už ta první byla hodně... psycho a zvrácená :D. Supernatural jsem koukala asi 2 série, pak mě to přestalo bavit (až moc "supernatural" a nějaká hlavní dějová línie se odvíjela na můj vkus moc pomalu :D). A celkově už žádný fantasy seriál do sbírky nechci, alespoň zatím ne, od toho mám TVD a Once upon a time, ale děkuji, až je dokoukám, alespoň vím, na co přesedlat :). Momentálně potřebuju něco spíš vtipnýho... a protože mě v telce zaujali ti Muži na stromech, tak teď pojedu asi ty, ale to má jenom 2 série, takže pak přesedlám na ty Skins :).

    OdpovědětVymazat